Jump to content
smirky

Проблем с паленето

Recommended Posts

Здравейте колеги!

 

Днес реших да сменя течността на чистачките и в опит да запаля за да тествам пръскачките, не успях. Не съм объркал къде сипвам, това поне мога да гарантирам, но се зачудих дали ако съм капнал по нещо около самата тръба, дали е могло да бъде проблема.

Няколко пъти се опитах да запаля, не става и не става. Усъмних се в ключа и пробвах с другите 2, които имам - пак не става.

Акумулатора сякаш не е, всичко изглежда да е изрядко по него, фаровете си работят идеално, лампите вътре, дисплея и т.н. Единствената забележка за акумулатора е, че е стар и до колкото знам - оригиналния си.

Проблема е абсолютно същия като този: 

Клипа не е мой, просто е същото при мене, дори звука. Единствената разлика е, че таблото не ми е червено.

Колата е 2.2 i-cdti, 2006, седан, facelift. Тъй като за момента не е подвижна, реших първо да попитам вас за мнение и идея какво мога да направя.

 

Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,9% акумулатор. На 2 пъти ми се е случвало на мен с абсолютно същия звук. Сменяш/зареждаш го и няма да имаш грижи.

 

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% е слаб акумулатор.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй акумулатора,да не задействаш други лампи по таблото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може да е просто слаб контакт на клемите му. Размърдай кабелите и опитай отново да запалиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезателно провери мнението на колегата ВесКо. И да ти се сторят стегнати -размърдай ги, почисти и стегни пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, оказа се, че сам съм си бутнал акумулатора с фарове и музика, докато не съм с пуснат двигател :) За 15-20 минути съм му взел здравето. След диагностика ми казаха, че е ~500 A/h от 750.

Като цяло бяхте прави. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След диагностика ми казаха, че е ~500 A/h от 750.

 

Надявам се, че е станало глух телефон, защото това ми звучи абсурдно, пък аз дето не съм много вещ в токовете. :D Тествали са го под товар и са видяли, че стартовият ток е по-малък, нали така?

Ако е обслужваем акумулаторът там, където са ти правили диагностика можеха да го поосвежат. Ако си му взел здравето за зимата не е добре да оставаш с него де. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...