shiderovvn 0 #1 Публикувано 14 Октомври, 2017 Здравейте! Предстои ми да купувам първата си кола. Моля изкажете колкото се може повече мнения за D15Z6 (1.5 vtec). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 14 Октомври, 2017 Перфектен мотор, стига да е бил сервизиран правилно. Икономичен е, но не очаквай самолет 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shiderovvn 0 #3 Отговорено 14 Октомври, 2017 Перфектен мотор, стига да е бил сервизиран правилно. Икономичен е, но не очаквай самолет Все пак, като конете си бързичка ли е? Щото съм 18-годишно пишлеме и нали знаете как е.. Иска ми се да давам газ, ама не искам от онези VAG-аджииските дръгели дето пушат и свирят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 14 Октомври, 2017 Не е бърза, просто е икономична. Ако искаш бърза - търси б16а2 стига да можеш да си го позволиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #5 Отговорено 14 Октомври, 2017 За първа кола, и не само, си е бърза. А спрямо разход/вървеж си е номер едно. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shiderovvn 0 #6 Отговорено 14 Октомври, 2017 За първа кола, и не само, си е бърза. А спрямо разход/вървеж си е номер едно. Благодаря Ви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shiderovvn 0 #7 Отговорено 14 Октомври, 2017 Не е бърза, просто е икономична. Ако искаш бърза - търси б16а2 стига да можеш да си го позволиш. Мисля, че бях пределно ясен, че съм на 18 години и ще ми е първа. Б16А2-ката е 10.000 лева читава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 15 Октомври, 2017 Тогава защо питаш дали е бърза? Всеки си има различно разбиране за бърза и бавна кола. Качи се на такава и сам си прецени. За мен лично д15з6 си е добър мотор, икономичен, но до там. Нито кутията му е предназначена за бързо ускорение, нито пък изпускателната му система е мислена с такава цел. Освен това, след като ще купуваш 17-20 годишна кола - мотора ти е най-малкия проблем. Гледай купето да е здраво. п.п. 10к за 6г ВТИ си е ЛЕКО преувеличено 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #9 Отговорено 16 Октомври, 2017 Всичко в тази кола е направено с цел икономия на гориво. Ако мислиш да се "дърпаш" по светофарите не е за теб. Аз лично очаквах да е малко по-жива за 114к.с., но просто скоростната кутия не го позволява, иначе много приятно се изненадах от разхода. Вървежа му е като на 1.4 90к.с., но е по-икономична. Дава ми 8-9 градско в София и 5 извън града без да се старая да карам икономично. Частите за тези автомобили са евтини като на голф, само че караш Хонда. При правилна експлоатация са много здрави и надеждни. Понеже ще ти е първа кола, търси задължително с ABS. Моята е без и ми се е случвало на няколко пъти да ми се изправят косите, заради идиоти на пътя, въпреки че имам опит от преди това на коли без ABS. Нормално като за 18-годишен младеж да питаш за двигателя и вървежа, но не подценявай спирачките, гумите и окачването преди да се качиш зад волана. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #10 Отговорено 16 Октомври, 2017 Аз карам d15z8 и да ти кажа ,че това не е кола за младеж за бегачка.за 114 коня направо не върви,това е кола за спокойно каране и икономично.градско 6,7,извън 5,5.ако искаш младешко по добре в18с4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #11 Отговорено 12 Декември, 2017 Д15з6 е много корав мотор от личен опит го казвам,купи си такъв и срщу смяна на скоростна кутия с 4.43фд и изпускател афтърмаркет с генерация колата се отпушва много добре.А колкото до Б16 или Б18 или Х22 това са мотори които не са толкова евтини за копуване и поддръжка иначе ако е гарга да е рошава К20 в 5та или 6та хеч,лек,нов, и изпилен мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jess 27 #12 Отговорено 21 Декември, 2017 Колеги, къде го пратихте момчето? B-серия, H-серия, та и К-серия, и суапове и глупости... Да си дава всичките пари за поддръжка и административни разходи и после да я гледа като на картичка. За него и D14 90 к.с. ще е достатъчна, да не говорим за предимството на D14 пред D15Z6 - годишния данък! Едното е с 20-ина лв. данък, а другото - над 100 лв. 80 лв. са или над 400 км. на бензин или над 800 км. на газ... Момчето търси кола за каране. В началото дори и за едно руло тоалетна хартия ще я върти до магазина. Та моето предложение към автора на темата е - 6 генерация 1.4 90 к.с. в хечбек японка. D14A4 е преди фейслифта и D14Z2 е след фейслифта. Фейслифта е за предпочитане, поради по-големите спирачки отпред и серийната стабилизираща щанга отпред. 75 к.с. също ти е вариант (D14A3, респ. D14Z1), защото разликата с 90 к.с. е една бленда, която ограничава диаметъра на всмукателя след дросела. Иначе двата мотора са еднакви. Маха се блендата, поставя се гарнитурка от 90 к.с. и си ти. Дори 5-та генерация 1.5 90 к.с. (D15B2 - чук). На газ всичките са ЧУК! Спокойно можеш да караш с обикновена газова (конвенционална), а не с инжекцион. Аз съм така - 20000 км. навъртях за една година и никакви ядове - градско около 9-10 л. газ на 100 км и извънградско 7-8 л. газ на 100 км. На бензин върви повече, но и цената е по 2 там. Единствено много добре гледай за ръжди по купето. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове