Jump to content
shiderovvn

D15Z6

Recommended Posts

Здравейте! :) Предстои ми да купувам първата си кола. Моля изкажете колкото се може повече мнения за D15Z6 (1.5 vtec). :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен мотор, стига да е бил сервизиран правилно. Икономичен е, но не очаквай самолет :)

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектен мотор, стига да е бил сервизиран правилно. Икономичен е, но не очаквай самолет :)

Все пак, като конете си бързичка ли е? Щото съм 18-годишно пишлеме и нали знаете как е.. :D Иска ми се да давам газ, ама не искам от онези VAG-аджииските дръгели дето пушат и свирят. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бърза, просто е икономична. Ако искаш бърза - търси б16а2 стига да можеш да си го позволиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първа кола, и не само, си е бърза. А спрямо разход/вървеж си е номер едно.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първа кола, и не само, си е бърза. А спрямо разход/вървеж си е номер едно.

Благодаря Ви :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бърза, просто е икономична. Ако искаш бърза - търси б16а2 стига да можеш да си го позволиш.

Мисля, че бях пределно ясен, че съм на 18 години и ще ми е първа. Б16А2-ката е 10.000 лева читава. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава защо питаш дали е бърза? Всеки си има различно разбиране за бърза и бавна кола. Качи се на такава и сам си прецени. За мен лично д15з6 си е добър мотор, икономичен, но до там. Нито кутията му е предназначена за бързо ускорение, нито пък изпускателната му система е мислена с такава цел.

 

Освен това, след като ще купуваш 17-20 годишна кола - мотора ти е най-малкия проблем. Гледай купето да е здраво.

 

п.п. 10к за 6г ВТИ си е ЛЕКО преувеличено

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко в тази кола е направено с цел икономия на гориво. Ако мислиш да се "дърпаш" по светофарите не е за теб. Аз лично очаквах да е малко по-жива за 114к.с., но просто скоростната кутия не го позволява, иначе много приятно се изненадах от разхода. Вървежа му е като на 1.4 90к.с., но е по-икономична. Дава ми 8-9 градско в София и 5 извън града без да се старая да карам икономично. Частите за тези автомобили са евтини като на голф, само че караш Хонда. При правилна експлоатация са много здрави и надеждни. Понеже ще ти е първа кола, търси задължително с ABS. Моята е без и ми се е случвало на няколко пъти да ми се изправят косите, заради идиоти на пътя, въпреки че имам опит от преди това на коли без ABS. Нормално като за 18-годишен младеж да питаш за двигателя и вървежа, но не подценявай спирачките, гумите и окачването преди да се качиш зад волана.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам d15z8 и да ти кажа ,че това не е кола за младеж за бегачка.за 114 коня направо не върви,това е кола за спокойно каране и икономично.градско 6,7,извън 5,5.ако искаш младешко по добре в18с4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15з6 е много корав мотор от личен опит го казвам,купи си такъв  и срщу смяна на скоростна кутия с 4.43фд и изпускател афтърмаркет  с генерация колата се отпушва много добре.А колкото до Б16 или Б18 или Х22 това са мотори които не са толкова евтини за копуване и поддръжка иначе ако е гарга да е рошава К20 в 5та или 6та хеч,лек,нов, и изпилен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде го пратихте момчето? B-серия, H-серия, та и К-серия, и суапове и глупости... Да си дава всичките пари за поддръжка и административни разходи и после да я гледа като на картичка. За него и D14 90 к.с. ще е достатъчна, да не говорим за предимството на D14 пред D15Z6 - годишния данък! Едното е с 20-ина лв. данък, а другото - над 100 лв. 80 лв. са или над 400 км. на бензин или над 800 км. на газ... Момчето търси кола за каране. В началото дори и за едно руло тоалетна хартия ще я върти до магазина.

Та моето предложение към автора на темата е - 6 генерация 1.4 90 к.с. в хечбек японка. D14A4 е преди фейслифта и D14Z2 е след фейслифта. Фейслифта е за предпочитане, поради по-големите спирачки отпред и серийната стабилизираща щанга отпред. 75 к.с. също ти е вариант (D14A3, респ. D14Z1), защото разликата с 90 к.с. е една бленда, която ограничава диаметъра на всмукателя след дросела. Иначе двата мотора са еднакви. Маха се блендата, поставя се гарнитурка от 90 к.с. и си ти. Дори 5-та генерация 1.5 90 к.с. (D15B2 - чук).

На газ всичките са ЧУК! Спокойно можеш да караш с обикновена газова (конвенционална), а не с инжекцион. Аз съм така - 20000 км. навъртях за една година и никакви ядове - градско около 9-10 л. газ на 100 км и извънградско 7-8 л. газ на 100 км. На бензин върви повече, но и цената е по 2 там.

Единствено много добре гледай за ръжди по купето.

  • Like 2
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×