Jump to content
Mosholov

Няколко въпроса на който не мога да намеря точен отговор.

Recommended Posts

Здравейте , от два дена съм собственик на Акорд 7-ма генерация комби , и до колкото разбрах се води (CM) модификация. 

Имам малко въпроси към вас феновете на марката, от които първия е :

1. Тези части които мисля да поръчам https://prnt.sc/gm97yk дали са за тази кола. Мисля, че не съм сгрешил в частите за модела , от вас бих искал да чуя отзиви за марките които съм избрал.

2. Къде да  ида да ми направят чип на колата - всъщност тя е с 2.2 i-CTDI мотор ? От Ловеч съм и тук няма читав майстор за това . 

3. Четох във форума че може да се махне една паразитна ролка и да се сложи по къс пистов ремък, бихте ли ми дали линк към модела на ремъка , и какво е задължително да се смени след покупката освен масло и филтри ? 

4. Парктроник от къде да намеря за това огромно комби ? Има ли някой справил се с това ?

В поръчката която съм прикачил тук съм сложил и предни дискове с накладки защото са ми много ръждясали дисковете и са неравномерно износени . 

И задните май ще сменя , но да видим първо едните. 

Някой от вас ако не му се пише може да ми се обади на 0878916329 - Владо 

Благодаря ви предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честито. Цените изглеждат прилични, но конкретно за марките да кажат по-опитните в ремонта колеги.

Относно "голямото комби" -не бери грижа. Кара се чудесно и се паркира много лесно на заден, понеже бронята е на 4 см по назад от долния ръб на задното стъкло, просто не виждаш къде точно почва колата отзад, но ако си с опит е лесно да предвидиш. За 2 г откакто карам моето нито веднъж не съм я опирал отзад. Парктроника понякога лъже, не вижда колчета, бъгва го влага или мръсотия, та ще си по-добре ако и свикнеш или си сложиш камера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам да дадеш малко повече инфо за камера , от къде , става ли с фабричната навигация да се върже ? 
Уж все комбита съм карал , но това малко по голямо ми изглежда и за това . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порови из темите -имаше споделили, но не помня за фейслифта ли идеше реч или не -не че ти си уточнил каква е твоята. Аз принципно си карам колите "сток" и не съм се занимавал с екстри. Квот ми е сложил японеца, това ползвам и уважавам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши коя година е колата и най-вече фейслифт ли е или не. Горивния филтър, не мога да видя добре от снимките от горе виждат ли се двете тръбички, но мисля, че няма да стане за преди фейслифта, за който е добре да вземеш или оригинален от Бултрако или Бош, който всъщност е и оригиналния. Масленият филтър Кнехт вероятно ще бъде марка Махле в кашон Кнехт, което не го прави по некачествен. Предните ми накладки бяха Текстар и ми износиха диска, може аз да съм случил на некачествени или ментета.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифт е колата 2007г . Преди карах БМВ 320д и бях с предни дискове Цимерман с накладки Текстар , за около 20к километра нямаше износване на диска или поне ще да е било пренебрежимо малко.

Да си призная, че след като се качих на тази Хонда , мисля че БМВ ме загубиха като фен.

И вярно ли така правят , поръчваш Кнехт и да ми пратят Мейле ? Мисля, че не е добре да се прави това.

Изникна и друго питане - колко литра масло събира мотора и колко литра антифриз , мисля да го сменя и него за преди зимата да съм сигурен, че няма да имам проблеми.

Относно маслото за двигателя - Кое да гледам да при поръчката - да е 0W30 или да гледам да е по спецификация ACEA C2 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, добре дошъл в света на Хонда :)

 

Относно дисковете, аз сякаш бих заложил на Цимерман, поне такива мисля да слагам скоро.

 

4. Ето ти перфектната тема за парктроника - ЛИНК

 

За другите неща нека колегите с "печките" да ти помогнат :)

 

PS: Сега се сещам че има една фирма в Русе занимаваща се с ремап на дизелови Акорди, и съм чел добри отзиви за тях, само съм чел и нямам допир до тях, също не им правя реклама :)  LINK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло 6 литра за ДПФ филтри, примерно това: https://www.ato24.de/de/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html

За махлето не е сигурно, че така ще стане, но понеже скоро поръчвах от autodoc, които мисля са централата на сайта който ти си дал за това. Аз съм с предни дискове и накладки Ате и съм доволен. Антифриза не помня 6 или 7 литра събираше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега напиши коя година е колата и най-вече фейслифт ли е или не. Горивния филтър, не мога да видя добре от снимките от горе виждат ли се двете тръбички, но мисля, че няма да стане за преди фейслифта, за който е добре да вземеш или оригинален от Бултрако или Бош, който всъщност е и оригиналния. Масленият филтър Кнехт вероятно ще бъде марка Махле в кашон Кнехт, което не го прави по некачествен. Предните ми накладки бяха Текстар и ми износиха диска, може аз да съм случил на некачествени или ментета.

Фейслифт е колата 2007г .  Преди карах БМВ 320д и бях с предни дискове Цимерман с накладки Текстар , за около 20к километра нямаше износване на диска или поне ще да е било пренебрежимо малко. 

Да си призная, че след като се качих на тази Хонда , мисля че БМВ ме загубиха като фен. 

И вярно ли така правят , поръчваш Кнехт и да ми пратят Мейле ? Мисля, че не е добре да се прави това. 

Изникна и друго питане - колко литра масло събира мотора и колко литра антифриз , мисля да го сменя и него за преди зимата да съм сигурен, че няма да имам проблеми. 

Относно маслото за двигателя - Кое да гледам да при поръчката - да е 0W30 или да гледам да е по спецификация ACEA C2 ? 

 

Само лека поправка Ма(x)ле(Mahle), а не Мейле(Mayle).В случая няма какво да се притесняваш Кнехт е собственост на Мале. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Нормален ли е този разход за тези километри изминати само градско без натискане на много газ ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е безумно висок! Моята кола градско ми гори между 6 и 7 литра, града е Ямбол, предполагам движението тук не е по-различно от Ловеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да , бил съм в Ямбол доста време и движението е почти същото , макара града да е доста по-голям.

Какво влияе на мотора за да гори толкова , или да не вярвам на показанията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да редактирам (с XP съм), но искам да уточня, че средния разход при нормално каране само градско е 6 литра, 7 стига само когато я натискам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Какво влияе на мотора за да гори толкова , или да не вярвам на показанията ?

 

Показанията не може да не са верни, защото и аз съдя за разхода по боркомпютъра на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да се включи в търсенето на отговора още някой който разбира от това.

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали гаси и прекалено късите разстояния на пътуване .Гориво,масло и гуми.Все фактори свързани с разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и от мен!Честита придобивка и много безаварийни!Направи добър избор и съм сигурен,че няма да съжаляваш. :yes: Обслужване тук в Плевен има кой да ти направи,а за ремап имаме човек :) ,стига да искаш.Ще се чуем и видим,за да се запознаем и ще обсъдим тия сложни казуси :tooth:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и от мен!Честита придобивка и много безаварийни!Направи добър избор и съм сигурен,че няма да съжаляваш. :yes: Обслужване тук в Плевен има кой да ти направи,а за ремап имаме човек :) ,стига да искаш.Ще се чуем и видим,за да се запознаем и ще обсъдим тия сложни казуси :tooth:

Благодаря ти за помощта при избора. Беше решаващо да ме подкрепи някой който разбира от тези коли. Имаме си телефоните и ще се чуем в най скоро време за ремап и да почерпя за помощта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен.Относно скъсяването на ремъка,след 2006 (фейса) не са ли с късия фабрично.Ако не това е схемата за скъсяване и номерата на ремъка и лагера на обтяжната ролка.

 

037486314.jpg?r=0

 

ремъка е 7PK1785,

 

038251635.jpg?r=0

 

Оригиналният лагер на обтегача е японски NSK 6303DUL 1B. 

17x47x14

 

Относно парктроника, аз си поръчах от тук за седана

https://www.aliexpress.com/item/car-detector-LED-display-Car-Parking-Sensor-Multicolor-Set-4-System-Sensors-Car-Reverse-Radar-Parktronic/32812096920.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.wm860w

такъв бях сложил и на предната ми кола,работеше перфектно и е лесен за монтаж.Мерил съм с ролетка дали отговарят разстоянията в сантиметри които изписва дисплея,отговарят точно.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен.Относно скъсяването на ремъка,след 2006 (фейса) не са ли с късия фабрично.Ако не това е схемата за скъсяване и номерата на ремъка и лагера на обтяжната ролка.

 

037486314.jpg?r=0

 

ремъка е 7PK1785,

 

038251635.jpg?r=0

 

Оригиналният лагер на обтегача е японски NSK 6303DUL 1B. 

17x47x14

 

Относно парктроника, аз си поръчах от тук за седана

https://www.aliexpress.com/item/car-detector-LED-display-Car-Parking-Sensor-Multicolor-Set-4-System-Sensors-Car-Reverse-Radar-Parktronic/32812096920.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.wm860w

такъв бях сложил и на предната ми кола,работеше перфектно и е лесен за монтаж.Мерил съм с ролетка дали отговарят разстоянията в сантиметри които изписва дисплея,отговарят точно.

Лагера на обтяжната ролка ли е това което си ми дал ? Само той ли се сменя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, само лагера.Ако, разбира се, самия обтегач не е разбит.Като го гледаш на запалена кола трябва да не трепери /вибрира/, като го освободиш от ремъка трябва да няма никакъв аксиален луфт.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...