Jump to content
Sign in to follow this  
DYNACORD

Варианти за ъпгрейд на спирачките

Recommended Posts

Даже е добре да се пробват не 1, а няколко екземпляра. Така е по-вероятно да имаш представителна извадка за способностите на спирачките. Ако пробваш само 1 кола ще имаш мнение само за нея, а то може да е погрешно.

И аз имах резерви като взех комбито. Отпред бе с нови дискове и накладки, но отзад бяха поизтънели и на доизживяване. Търкалях ги така 2г. и си имах 1 на ум, но като сложих и отзад нови дискове и накладки е по-добре. Естествено не спира както бих искал когато карам стремглаво, но това е рядкост, а за нормална употреба са си ОК. Примерно не е проблем да изпревариш 3 тира (ускорявайки от тяхната скорост) и да се вклиниш пред тях в колоната (когато твоята скорост е вече двойно по-голяма). Като с всяка кола на която се качваш за сефте, работата на спирачките е едно от първите неща към които се адаптираш и вземаш под внимание, но принципно има по-добре и далеч по-зле спиращи автомобили.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко ъпдейт по темата:

при ъпгрейд с апарати от Хонда Пилот - > имайте предвид централният отвор на дисковете , които купувате , както и междуболтовото разстояние , тъй като по OEM Номера в темата има и дискове с 5х120 , а те не са съвместими с главината на Акорд.
Има възможност дискове от Хюндай Санта Фе да станат (доста по-евтини от тези в темата) , те са на 321мм , 28мм , 69мм централен. Като при тях има разлика във височината от 1,5мм. Тези дни ще пробвам един и ще кажа дали стават. Иначе в БГ много трудно може да се намери диск на 330/28 на 5х114.3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не стават дисковете за Санта Фе , само тези от ОЕМ номера на 5х114.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За предните дискове за мен е ясно. Слагат се 320х32  двубутални от акорд 8 ( определени модели). 

Скачаш адски много в размера и прегряването става доооста по трудно. Сами можете да намерите разликата в размерите на дисковете, накладките и т.н. Проблема с предните спирачки е решен с този ъпдейт ( поне за мен). Който има парички излишни, мисля че може да сложи от сивик type R 9 gen ( Тва дето съска :Д ) Там мисля, че бяха 350х32 4 бутални брембо. Ама цената е сериозна, аз не бих се занимавал. Доколкото съм чул е болт он и там, ама не мога да потвърдя на 100 %. Сега е ред да решим проблема със задните спирачки. Все ми се иска да успея да сложа от 8 ген  305 мм диск отзаде. Има ли някой, който е правил подобен ъпдейт? Нека да сподели. Понеже апарати, дискове, накладки няма да са скъпи от 8 ген. Идеята е да видим, как ще се напасват. Гледам, че колеги са правили в Хамерика някви самостоятелни устройства за супортите за да могат да го направят. Накрая успяват да сложат дискове от RSX  313 мм.  Та моля някой по-запознат да помага за задните дискове, защото колегите отвъд океана са доста доволни от тези ъпдейти. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 40 минути, VTI-S написа:

Все ми се иска да успея да сложа от 8 ген  305 мм диск отзаде. Има ли някой, който е правил подобен ъпдейт? Нека да сподели. Понеже апарати, дискове, накладки няма да са скъпи от 8 ген. Идеята е да видим, как ще се напасват. Гледам, че колеги са правили в Хамерика някви самостоятелни устройства за супортите за да могат да го направят. Накрая успяват да сложат дискове от RSX  313 мм.  Та моля някой по-запознат да помага за задните дискове, защото колегите отвъд океана са доста доволни от тези ъпдейти. 

ТУК има описано как стават и от CRV 3 gen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Питането ми е следното ... На моята 2.0 VII  дисковете са ми на 280 , и гледам ,че на 2.4 и 2.2 дизела VII са на 300 мм. Поразгледах и ми направи впечатление ,че спирачните апарати на 2.0 би трябвало да събират 300 мм , но накладките са различни на вид ?! Та мога ли да мина на 300 мм диск ... въпреки ,че ще е със старите еднобутални апарати пак ще има лек ефект според мен ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Втора ръка апаратите на тея коли вече са без пари - по около 30лв за брой.
Направо може да си вземеш за 100лв два апарата от 2.4 с дисковете втора ръка и си свиркай.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, rollin написа:

Втора ръка апаратите на тея коли вече са без пари - по около 30лв за брой.
Направо може да си вземеш за 100лв два апарата от 2.4 с дисковете втора ръка и си свиркай.

Значи има разлика в апаратите между 2.0 и 2.4 ?! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом дисковете са различни логиката води и апаратите да са, но не съм 100% сигурен.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 22 минути, rollin написа:

Щом дисковете са различни логиката води и апаратите да са, но не съм 100% сигурен.

Според мен разликата е само във съпортите ... За 2.4 и 2.2 мисля ,че са са еднакви,но това е само предположение..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да допълня темата, след около година карана с "тъпирски" апарати, мога да кажа че колата спира по съвсем друг начин, да не кажа голяма дума но вече съм по сигурен в спирачките си. Та моя отзив е че си заслужава ъпгрейда.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

А влизат ли стоковите 16-ки с апарати ATR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, зимните ми са 16-ки и няма ядове :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз ще слагам от Акура RL 4буталните и като са готови , ще ви споделя разликата. Поздрави

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...