Jump to content
Markony

Колко е здрав двигателя на Honda

Recommended Posts

За съжаление изглежда като филм на Хичкок. Грозна картинка, ама е реалност.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасен нагледен урок,какво се случва при небрежност. 

Благодаря ти Markony.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се ,че ви харесва.Следващата седмица ще има на живо съживяване...

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделени снимки и информация!

Да те пита. Щом всеки месец отваряш Хонда двигатели, всички ли са така или този е някакво изключение - крайно зле състояние?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко тоя мотор свети бре , да пускам ли снимки?

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделени снимки и информация!

Да те пита. Щом всеки месец отваряш Хонда двигатели, всички ли са така или този е някакво изключение - крайно зле състояние?

Ако мотора е чист,няма да се стигне до ремонт....нали това обяснявам по-горе.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко време трябва да е мърлян та да стигне до това положение?

Значи ли че маслото не е сменяно никога?

Значи западняка(жабара) си купувал нова Хонда ,кара като бесен ,сменя масло докато е в гаранция и след това забравя да подържа ,върти х-километри и я продава на нас.

Да де ама повечето хондички идват с добър интериор и екстериор,значи не са съвсем запуснати.

Аз предполагам , че и при нормална експлоатация,на тези километри на които ги купуваме състоянието е подобно.

Може и да греша.

 

Изпратено от моят Lenovo P70-A с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам търговеца.джамбазина не е успял да източи маслото без помощта на разредител. След това е сипал едно масло ,колкото да има нещо на щеката..Каква е историята преди това никой не знае..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джамбазина умее и много добре да замазва идеалния външен вид ;) Прясно, новия Сивик на жена ми след пастиране се появиха всякакви леки удари по лака и ми стана лошо. А като я купувахме не ги видях, а умея г/д да гледам коли :D

А жабаря не сменя масло, долива ;) като светне лампата

 

Е колко време трябва да е мърлян та да стигне до това положение? Значи ли че маслото не е сменяно никога? Значи западняка(жабара) си купувал нова Хонда ,кара като бесен ,сменя масло докато е в гаранция и след това забравя да подържа ,върти х-километри и я продава на нас. Да де ама повечето хондички идват с добър интериор и екстериор,значи не са съвсем запуснати. Аз предполагам , че и при нормална експлоатация,на тези километри на които ги купуваме състоянието е подобно. Може и да греша. Изпратено от моят Lenovo P70-A с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом сме почнали :
 

post-11665-0-87758500-1505069379.jpg

post-11665-0-87162200-1505069398_thumb.jpg

post-11665-0-06247900-1505069412_thumb.jpg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на темата на Маркони е образователна и обяснителна, а не състезателна.

И като се пише, че нагара абразив се разхожда с маслото и прави бели навсякъде, искам да питам масления филтър не ги ли хваща тези неща в маслото или докато стигне там вече е свършил работа?

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ми се е на изтропал мотор и разпаднали се лагери на люспи след като сваля витек клапана цедката да му е пълна с парчета дребни от лагерите.

В тоя ред на мисли не. По лошото е че за да стигнат до филтъра трябва да мината през маслената помпа.

  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделени снимки и информация!

Да те пита. Щом всеки месец отваряш Хонда двигатели, всички ли са така или този е някакво изключение - крайно зле състояние?

 

Ами колега, според мен зависи колко масло гори двигателя. Този, както стана ясно, гори 3 л на 1000 км. Аз лично за пъви път чувам за такъв разход. Най-големият който бях чувал е 1л на 1000 км.  Със сигурност двигателите които горят по-малко масло не изглеждат така. Ако гори 1л на 5000 км сигурно ще е доста по-добре или поне аз си мисля така.

 

А иначе темата е, за да покаже нагледно какво става като се кара дълго без смяна на масло и особено за тези, които сменят 10W40 на 8000-10 000 км.

 

Този двигател е горял масло и преди това, няма как след смяната на масло в БГ изведнъж да скочи на разход 3 л. Просто маслото и филтъра не са сменяни, а само е доливано (вероятно с най-евтиното масло), както правят много колеги тук. А при голям разход някой път и забравяш да долееш, и така...

 

Moже ли да му видим свещите на този двигател?

Ще сменяте ли шийките на биелите и лагерите на кол. вал? А лагерите на разп. вал?

Въбще ще сменяте ли някакви лагери? (да уплашим още колегите, които си карат дълго с едно масло :D )

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия лагери на разпределителния вал???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са от отливката на главата и петите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислих се мойта що няма, а е изкарала 210К без тях. Абе тука май всеки си пише каквото мисли. Нали темата е познавателна, а не обучителна, но както и да е. Сега влизам при джазките и ще питам защо са с осем свещи / сигурно другите 4 са резервни /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как няма и пишеш кво ти дойде в момента 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

 

Moже ли да му видим свещите на този двигател?

Ще сменяте ли шийките на биелите и лагерите на кол. вал? А лагерите на разп. вал?

Въбще ще сменяте ли някакви лагери? (да уплашим още колегите, които си карат дълго с едно масло :D )

 

Главата се кисне с Меглио,заедно със свещите и клапаните,за да не изтича обезмаслителя и след това се мие с пароструйката. Снимките са след миенето....

 

IMAG2981_1.jpg

 

Шийките на к.вал са в допуските и няма да се шлайфат.Сменят се само лагери.

На разпределителния вал няма какво да се сменя..там ако има големи щети се сменя глава с вал.

Няма от какво да се плашат колегите.Цената на частите е около 600лв..В това влиза и новия ангренаж, свещи ,термостат и капачка.

За сравнение при 4 цилиндрово БМВ цената е 900 лв.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и по лоши случай един колега си отвори сам двигателя(Форд) и помислил че няма маслени сегменти но като поразровил с игла ги открил. Въпреки че го оплю че конструктивно е като жигулов двигател явно оживя и продължава да го кара. Италянците старателно и методично се грижат за хляба на българските монтьори

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×