Jump to content
vstaykov

Шум в купето на Акорд 2012 фейслифт

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Карам Акорд 7ма генерация от 2003, но мисля да го ъпгрейдна с 8ма генерация от 2012 година (фейслифт). Четох в няколко чуждестранни форуми (основно US), че има голяма проблем с шума в купето при каране по магистрала и с по-висока скорост. Ще съм много благодарен ако собствениците на такава споделят повече информация по въпроса за шума.

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е фейслифт и няма никакъв шум в купето, нито с висока, нито с малка скорост. Единственият шум, който може да се чуе е от износените гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аеродинамиката на 2-та модела е сходна, както и ширината на гумите, така че основните разлики ще са от марка/модел гуми и различните асфалтови покрития. Там където ти е шумна 7-ма серия ще шуми и 8-ма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Карам Акорд 7ма генерация от 2003, но мисля да го ъпгрейдна с 8ма генерация от 2012 година (фейслифт). Четох в няколко чуждестранни форуми (основно US), че има голяма проблем с шума в купето при каране по магистрала и с по-висока скорост. Ще съм много благодарен ако собствениците на такава споделят повече информация по въпроса за шума.

 

Благодаря!

Ще избегнеш проблема ако не си купуваш американски Акорд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност няма да е американски Акорд, а и ще обърна специално внимание при тест драйв. Благодаря ви за полезната информация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би е една от най-лошо обезшумените в класа си. Някои колеги вече си правиха допълнителна шумоизолация. Като цяло се свиква..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За акорда ли говориш Петко ? Ако да значи не си се возил в е91 с панорамен таван, на затворен таван и дръпнато шалте до края (симулация на таван).

 

От акорда съм доста доволен след 7к км почти, като изключим 2 драми със ДПФ но ... нафта кво да кажа, дразни ме, че почва да се появява rattling noise.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами след 100К със 7ма генерация и вече 10К със 8ма бих казал, че стария е една-две идеи по-добре от към шумове, раздрънкване на кори, жабки и т.н. Нещо с 8ма генерация са го подкарали на пестене от към материали. То това все пак си е световна тенденция.. Както казах със всичко се свиква.. В началото даже ме беше яд, че преминах на 8ма, а сега вече и се кефя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 6 (от подписа ми) бе по-тих от сегашния 7, а щом 8 е по-шумен от него значи тенденцията е трайна иии ... ще ни завиждат каращите 9 и евентуално новата 10-та ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам акорд 6 и акорд 8 (щатската версия) и мога да кажа (субективно мнение на няколко човека, и обективно измерено с телефона), че при висока скорост 120-140км/ч осмака е с една идея по тих от стария акорд, може би заради по новите и добри уплатнения все още или дриго, незнам. Откъм мотор обаче 6-така е по-тих, принципно F20B6 е доста тих мотор. К24 е по шумен, и въпреки допълнителната шумоизолация от към купето в отсека с мотора (която при 6-та версия няма), в купето се чува осезаемо повече К24-ката. Приятно впечатление ми беше направило навремето като пуснаха 7-ма серия, че имат подкалници отзад. А 8-ма нямат?! При висока скорост, голяма част от фоновия шум в купето се генерира от съприкосновението на гумите с асфалта. И затова на някои колеги може да им се струва по тиха 7-ма серия. И не мога да разбера защо японците пак са махнали подкалниците?! А що е немска или френска кола, дори и по ниските класове, имат шумопоглъщащи подкалници и отзад и изцяло отпред.

Редактирано от _pileto_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят акорд (2009) е доста шумен, според мен. Ще му правя шумоизолация, вероятно на пролет. Ще ми излезе около 1000 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен К24 ми се струва доста тих и дори си сложих КН филтър, че като настъпех нищо не чувах, но все пак базата ми за сравнение  е 7 години каране на Акорд 6 2.3 с конусен филтър, спортен катализатор и спортно гърне.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят акорд (2009) е доста шумен, според мен. Ще му правя шумоизолация, вероятно на пролет. Ще ми излезе около 1000 лева.

След тези 1000 лв искам да споделиш и да напишеш дали си доволен от резултата. Ако да, и аз ще ги дам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забравих да уточня, че Акорда ми е шумен предимно по магистрала и по неравности се чува окачването повече от нормалното. Градско по булевардите е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли са най-шумни на магистрала. Там шума в купето е пропорциончлен на скороста. Градско и москвича ни едно време беше тих :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено по нашите магистрали, където настилките не са от най-бесшумните...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...