vstaykov 0 #1 Публикувано 24 Август, 2017 Здравейте колеги, Карам Акорд 7ма генерация от 2003, но мисля да го ъпгрейдна с 8ма генерация от 2012 година (фейслифт). Четох в няколко чуждестранни форуми (основно US), че има голяма проблем с шума в купето при каране по магистрала и с по-висока скорост. Ще съм много благодарен ако собствениците на такава споделят повече информация по въпроса за шума. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #2 Отговорено 24 Август, 2017 Моята е фейслифт и няма никакъв шум в купето, нито с висока, нито с малка скорост. Единственият шум, който може да се чуе е от износените гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #3 Отговорено 24 Август, 2017 Аеродинамиката на 2-та модела е сходна, както и ширината на гумите, така че основните разлики ще са от марка/модел гуми и различните асфалтови покрития. Там където ти е шумна 7-ма серия ще шуми и 8-ма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #4 Отговорено 24 Август, 2017 Здравейте колеги, Карам Акорд 7ма генерация от 2003, но мисля да го ъпгрейдна с 8ма генерация от 2012 година (фейслифт). Четох в няколко чуждестранни форуми (основно US), че има голяма проблем с шума в купето при каране по магистрала и с по-висока скорост. Ще съм много благодарен ако собствениците на такава споделят повече информация по въпроса за шума. Благодаря! Ще избегнеш проблема ако не си купуваш американски Акорд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vstaykov 0 #5 Отговорено 24 Август, 2017 Със сигурност няма да е американски Акорд, а и ще обърна специално внимание при тест драйв. Благодаря ви за полезната информация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #6 Отговорено 24 Август, 2017 Може би е една от най-лошо обезшумените в класа си. Някои колеги вече си правиха допълнителна шумоизолация. Като цяло се свиква.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #7 Отговорено 25 Август, 2017 За акорда ли говориш Петко ? Ако да значи не си се возил в е91 с панорамен таван, на затворен таван и дръпнато шалте до края (симулация на таван). От акорда съм доста доволен след 7к км почти, като изключим 2 драми със ДПФ но ... нафта кво да кажа, дразни ме, че почва да се появява rattling noise. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #8 Отговорено 25 Август, 2017 Ами след 100К със 7ма генерация и вече 10К със 8ма бих казал, че стария е една-две идеи по-добре от към шумове, раздрънкване на кори, жабки и т.н. Нещо с 8ма генерация са го подкарали на пестене от към материали. То това все пак си е световна тенденция.. Както казах със всичко се свиква.. В началото даже ме беше яд, че преминах на 8ма, а сега вече и се кефя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6134 #9 Отговорено 25 Август, 2017 Акорд 6 (от подписа ми) бе по-тих от сегашния 7, а щом 8 е по-шумен от него значи тенденцията е трайна иии ... ще ни завиждат каращите 9 и евентуално новата 10-та ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #10 Отговорено 28 Август, 2017 (Редактирано) Имам акорд 6 и акорд 8 (щатската версия) и мога да кажа (субективно мнение на няколко човека, и обективно измерено с телефона), че при висока скорост 120-140км/ч осмака е с една идея по тих от стария акорд, може би заради по новите и добри уплатнения все още или дриго, незнам. Откъм мотор обаче 6-така е по-тих, принципно F20B6 е доста тих мотор. К24 е по шумен, и въпреки допълнителната шумоизолация от към купето в отсека с мотора (която при 6-та версия няма), в купето се чува осезаемо повече К24-ката. Приятно впечатление ми беше направило навремето като пуснаха 7-ма серия, че имат подкалници отзад. А 8-ма нямат?! При висока скорост, голяма част от фоновия шум в купето се генерира от съприкосновението на гумите с асфалта. И затова на някои колеги може да им се струва по тиха 7-ма серия. И не мога да разбера защо японците пак са махнали подкалниците?! А що е немска или френска кола, дори и по ниските класове, имат шумопоглъщащи подкалници и отзад и изцяло отпред. Редактирано 28 Август, 2017 от _pileto_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #11 Отговорено 28 Август, 2017 Моят акорд (2009) е доста шумен, според мен. Ще му правя шумоизолация, вероятно на пролет. Ще ми излезе около 1000 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #12 Отговорено 28 Август, 2017 На мен К24 ми се струва доста тих и дори си сложих КН филтър, че като настъпех нищо не чувах, но все пак базата ми за сравнение е 7 години каране на Акорд 6 2.3 с конусен филтър, спортен катализатор и спортно гърне. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #13 Отговорено 28 Август, 2017 Моят акорд (2009) е доста шумен, според мен. Ще му правя шумоизолация, вероятно на пролет. Ще ми излезе около 1000 лева. След тези 1000 лв искам да споделиш и да напишеш дали си доволен от резултата. Ако да, и аз ще ги дам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #14 Отговорено 30 Август, 2017 Аз забравих да уточня, че Акорда ми е шумен предимно по магистрала и по неравности се чува окачването повече от нормалното. Градско по булевардите е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #15 Отговорено 31 Август, 2017 Всички коли са най-шумни на магистрала. Там шума в купето е пропорциончлен на скороста. Градско и москвича ни едно време беше тих :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #16 Отговорено 31 Август, 2017 Особено по нашите магистрали, където настилките не са от най-бесшумните... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове