Jump to content
Sign in to follow this  
Cyreon

Марки накладки и спирачни дискове

Recommended Posts

Koлеги препоръчайте ми марка накладки и дискове - ATE, Ferodo, Textar, TRW....тези знам, че са най-известните, но чувам че ментаци имало много. И откъде ги купувате също?

За Акорд 8-ма става въпрос.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Купи си EBC през Пешо (Izanagi). Екстра са.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На акорда сложих предни дискове и накладки Ате, вече към 7-8хил.км. и съм доволен. Взех ги autodoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От coxmotorpart предни дискове(сигурно са на АТЕ но с лого хонда)и накладки(jurid),на не загрят диск дясната свири нямам обяснение.Предишните накладки ми бяха АТЕ от частите.бг и нямах тези проблеми. Задни дискове АТЕ от частите.бг и накладки (textar)от coxmotorparts,няма проблем за 15000км.Цените на АТЕ-то в този бълг.сайт са мисля доста добри,хвърли им едно око.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз сложих накладки EBC Green и съм доста доволен от тях,вече 12к километри и никакво скърцане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз си сложих оригинални накладки + дискове Цимерман  и нямам проблеми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 Цимерман също са екстра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimmermann, ATE, Brembo, EBC, Textar, TRW, Bosch, Ferodo, Wilwood, Sbs и т.н. 
Марките са много, качеството различно. За колегите които се колебаят какво да изберат, нека да преценят стила на каране който упражняват по пътищата. 
Zimmermann Sport, ATE Sport, Brembo Sport max и т.н. Името говори само по себе си. Спортни дискове нарязани, надупчени, двойно вентилирани. 
Всички марки и доставчици предлагат спирачни дискове за оригинално вграждане. 
Преди всяка смяна прегледайте и останалата част от спирачната система, като водачи, гумички на водачите, цилиндри на спирачните апарати, масло, о-пръстени на цилиндрите, семеринги, маркучи и т.н. За да няма после коментари и изказвания от рода "Тази марка е менте и не струва."... 

Места от които да се сдобиете със спирачни дискове и всякакви други части са;
- Магазин ТЕХ-КО 
- Магазин АутоПлюс 
- Колегата (Izanagi) - колегата е изключително коректен и точен. 

Ако модераторите сметнат за реклама част от коментара ми, нека да бъде редактиран или премахнат. Благодаря! 

Поздрави!  :honda:

Edited by Embata_01
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси, колеги за съветите.

А само да попитам нещо - когато се поръчват комплект накладки, те по колко броя са в комплект? Защото се обърках - на диск по две накладки ли се падат?

И още нещо, понеже ще сменям маслото на транмисията, ръчна (Honda- MTF3), обаче никъде по тубата не виждам да пише вискозитет, тя стандартна ли е? 10w30 или 10w40 пише в сервизната книжка. И какво количество трябва за Акорд 8-ма?

 

MTF-3 e само един модел и няма нищо общо с вискозитета на двигателните масла.Прочети си пак внимателно книжката.Става въпрос за аварийно придвижване до сервиз!

Edited by Markony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега по 4 бр. идват по 2бр. на диск.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хмм... С автоматик съм, което ще рече, че постоянно съм на спирачките. От 40000 км отпред съм с накладки Kashiyama, които още са наполовина. Диска все още няма ръб (беше нов). Единственото, което съм направил още в началото, беше да изпълня инструкциите по разработването на нови накладки/диск.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз карам с Дискове EBC и накладки TRW, които са адски меки и прахоляка по джантите е доволно голям. 

 

Задните ми спирачки са барабани и преди да ми ги регулират спирах само на предни и резултата беше постоянно крив десен диск. След реглаж всичко се оправи :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koлеги, малко ъпдейт по темата.

 

Днес майстора смени задните накладки и спирачната течност. Педалът обаче хваща някъде по средата, т.е. както си беше и преди смяната. Говорих с него, той първо ми каза, че сигурно не е обезвъздушена добре, но после вика, че било от главен спирачен цилиндър. Значи като стигне до средата и почне да действа, педалът плавно потъва още малко. Примерно ако на 0 е ненатиснат, а на 10 е потънал до дъно, то хваща някъде на 5 и стига някъде до 7. Каза ми, че много коли били така, да не съм се притеснявал, можело да се смени, но нямало смисъл и неговата кола била така. Да се занимавам ли със смяна на този спирачен цилиндър или няма смисъл?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×