nikoribara 0 #41 Отговорено 10 Януари, 2018 Здравейте на всички.От скоро и аз караХ црв.ЗАпочка едно вкарване на масло в радиатора.Ок, сервиз шлаиф на главата,клапани гумички.Готова е,отивам , плащам 980лв.Тръгвам щастлив че пак имам кола.Хайде и гуми 500лв.И от там като се почна едно загряване,не е истина. Връщам я в сервиза.След 2 дни готова,датчик на перката.Хора дайте да сменом и термостата.ОК смениха го и газ.Взех я и пак загрява,изкачвам нагорнището изключвам от скорост и трябва да се върне стрелката,а тя отива още нагоре,а колата се движи по надолнище със 100км. Пак в сервиза.След 2 дена,идвай.Газовия изпарител бил на по високо ниво от радиатора и прави въздушна възглавница.Газта е спряна от бутилката и вече не загрява.Отивам при газаджиите,и обеснявам.Какви са тия глупости,това е работило на газ 10год. сега някой казва,че бил на по високо ниво от радиатора.Връщам се пак в сервиза и им я оставям,Звънят ми след 2 дена. Започнала да гори масло.Косата ми настръхна.Отивам съмняват се в маслен клапан нещо блокирал.Не ги разбирам тези неща.Ще налеем газ за горене и ще стискаме палци.Представяш ли си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kapanec 4 #42 Отговорено 11 Януари, 2018 Тия "майсторите" да Ви върнат парите и отивай при друг Майстор . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #43 Отговорено 22 Януари, 2018 Колега прочетох поста със много голям интерес, може би проблема е във изпарителя мембрани. А това със газта нищо няма да стане. Това го правихме преди много години но на изоставена кола , за спечени маслени сегменти. А при теб не е така. Само да не излезне спукана глава . Как може (МАЙСТОР) да не разбере че изпуска газ във антифриза. Първо смени сервиза ,второ промивка на охладителната система. УСПЕХ СТИСКАМ ПАЛЦИ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #44 Отговорено 16 Април, 2018 Момчета моля за съвет , каляската е пак във сервиза каква гарнитура на глава да и сложа .? Монтьора казва че много съм я назорил каляската. Старата гарнитура е виктор рейнц. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #45 Отговорено 16 Април, 2018 А колата е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #46 Отговорено 16 Април, 2018 Хонда срв1B20B Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #47 Отговорено 17 Април, 2018 Елринг, проверете дали не крив блока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #48 Отговорено 17 Април, 2018 Как да го проверя.? По думите на майстора не е крив блока. Тази кола няма никъкъв пушек от ауспуха . 4 месеца след направената глава на магистралата ми изплю антифриза . Майстора казва че съм я презорил, склонен съм да вярвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #49 Отговорено 17 Април, 2018 Дабе как ще я презориш не ми е ясно ако всичко по колата/мотора е на ред? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #50 Отговорено 17 Април, 2018 Първо капачката е сдала богу дух , и второ изби от долният маркуч на радиатора. Усетих миризмата на антифриза огледах мотора не забелязах нищо, но не погледнах казанчето. Температурата на мотора бетон , нямаше да разбера че нещо става ако г.и.незаработи във Ботевград хайде при газаджия оказа се полупрекъснал + кабел на г.и. и там видяхме липсата на антифриз доляхме 1л.т + във казанчето. От там до София без грижи. И веднага във бокса. Майстора казва въздушна възглавница,и от там отлепена гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #51 Отговорено 17 Април, 2018 Задаваш въпрос или сам си водиш размисли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тони Паскалев 6 #52 Отговорено 17 Април, 2018 Задавам въпрос. А и се ядосвам сам на себе си. 30 години шофиьор а такава клупост да направя новобранска . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 77 #53 Отговорено 3 Юли, 2018 Да повдигна темата, И такааа след въпросните ремонти които включваха гарнитура на глава, маслени сегменти и каране една година градско ,дойде ред на отпуската и дълъг път около 500 км към Гърция и на Юндола стрелкатана температурата ще счупи ограничителя.Както и да е малко почивка ,бълбукане и така на всеки идващ баир загрява.На връщне същата мъка като разстоянието не е наведнъж, а с почивка поне един ден. Да обобща колата е с нова капачка на радиатор,нов радиатор, сменен термостат,перките се включват.Всички симптоми са като преди..и ми мирише на гарнитура. Вие какво мислите? П.С И ми писна и си търся ЦРВ 3 та бензин, та ако някой има нещо свястно да пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #54 Отговорено 3 Юли, 2018 Гарнитура със сигурност+крива глава+крив блок. П.П провери и за пукнатини по главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 77 #55 Отговорено 4 Юли, 2018 Провериха за пукнатини по главата при ремонта преди година , резултат нямаше ткива.Сега незнам.Колата се кара по 12 км на ден градско само и съм следил нивото на антифриза, не е прегрявана, та направо незнам откъде ще се получи това. Не карам душманската ,смятам нормано каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #56 Отговорено 4 Юли, 2018 Има ли газ и къде е вързана водата на изпарителя? . Ако може снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 77 #57 Отговорено 4 Юли, 2018 Карана е само на бензин след ремонта пък и повечето време преди това.Иначе има обикновена газова която неползвам заради играенето на оборотите на праен ход. И друго сега майстора ще прави тест с оцветяване на антифриза за изгорели газове.Предния път не се справиха, пък и си мисля при такава отворена система като на црв 1 ген може ли да се прави такъв тест? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baro 11 #58 Отговорено 4 Юли, 2018 Колегата по горе ти е писал къде е вързан изпарителя на газта. Защото ако е на U образния маркуч на термостата ще имаш тези симптоми за прегряване, заради по късното отваряне на термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 77 #59 Отговорено 4 Юли, 2018 Благодаря колеги.Мисля да елиминирам изпарителя и да си възстановя оригиналния кръг.Ще пиша за отзиви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1512 #60 Отговорено 5 Юли, 2018 20 hours ago, doni said: Благодаря колеги.Мисля да елиминирам изпарителя и да си възстановя оригиналния кръг.Ще пиша за отзиви. Прасто послушай колегата виж дало е свълзано на мястото У образното съединение което значи че маркучите ти отивът директно към двигателя По принцип ги свързват към парното с тройници. На този майстор мога да кажеш че е мързебив и неграмотен,бягай далеко о т него от там са ти проблемите,но майстор признал грешките си не съм видял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 77 #61 Отговорено 5 Юли, 2018 Сега проверих.Махнато е У убразното съединение и единият маркуч е вход на изпарителя ,а другия изход и влиза в двигателя .Пълна каша ,незнам дали това е коректно,но колата се кара само на бензин,ако това има значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #62 Отговорено 5 Юли, 2018 Пак има, това ти е циркулацията за охлаждане на главата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #63 Отговорено 5 Юли, 2018 2-3 снимки щяха да свършат добра работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1512 #64 Отговорено 5 Юли, 2018 38 minutes ago, doni said: Сега проверих.Махнато е У убразното съединение и единият маркуч е вход на изпарителя ,а другия изход и влиза в двигателя .Пълна каша ,незнам дали това е коректно,но колата се кара само на бензин,ако това има значение. Това У образно съединение ще намериш мого трудно кръгат които се е образувал въпреки че е малък лъже термостата и отваря по късно и малко по малко води до прегряване и дори карана на бензин,майстора няма да си признае,по принцип ги пазят тези съединения бягай при него да си свърши работата и да ти върже газовото към парното не се губи парно колата пак топли супер добре през зимата.Не се връщай повече при този газаджия. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1512 #65 Отговорено 7 Юли, 2018 Цялата ни идея колега на това което обяснихме е че една от причините двигателя да прегрее е тази неправилно вързване на газовото на мързелив и нетрамотен майсотр който е спестил 10 20лв от троиници и мъркучи ,а ти е прегрял колата Гаранция че ти е и удошил газовата за да не харчи което води до бедна смес и висока температура в двигателя. По принцип ако и не си сменял антифриз стария няма такива топлообмени своства говоря за смяна на всеки 2-3 години с хубав които не е синия,термостат има стареене на пластината която реагира с топлината и отваря термостата и с годините има забавяне,и познай какво е станало когато ти е било махнато това съединение КОЕТО точно това прави дава на термостата инфорвация кога да отвори и да охлади двигателя. МОЛЯ ВСИЧКИ КОИТО ИМАТ ГАЗОВИ ПРОВЕРЕТЕ КАКВО Е НАПРАВИЛ МАЙСТОРА ПОД КАПАКА ВИ Премахването на това U съединение е смърт за вашия двигател Ине на последно майсора ви няма нищо да си признае ще каже абЕ ти знаеш ли колко коли съм свързал АЗ. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А. Д. 77 #66 Отговорено 8 Юли, 2018 Благодаря колега, Антифриза е сменен в петък, възстановена е връзката на у убразното съединение, термостата е на една година и при пробите вчера включва,изключва поне 10 пъти и отваря големия кръг затопля долния маркуч.Маркучите са нормално твърди,невръща и незагрява в момента.Ще следя към момента нещата.Колата и без това се кара само на безин та няма да ми липсва за момента газовата. Благодаря на колегите за мненията и препоръките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1512 #67 Отговорено 8 Юли, 2018 (Редактирано) 1 hour ago, doni said: Благодаря колега, Антифриза е сменен в петък, възстановена е връзката на у убразното съединение, термостата е на една година и при пробите вчера включва,изключва поне 10 пъти и отваря големия кръг затопля долния маркуч.Маркучите са нормално твърди,невръща и незагрява в момента.Ще следя към момента нещата.Колата и без това се кара само на безин та няма да ми липсва за момента газовата. Благодаря на колегите за мненията и препоръките. Ако караш с маслото което е прегрявало смени и него като 10w40 е смърт за този дивгател. Антифриза червен и смяна макс на 3 год ето един добър Можеш да караш на газ с правилните настройки и свързана към парното с тройници и да не я удушават 1-2лв в повече на 100км ще ти спестят много главоболия Редактирано 8 Юли, 2018 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове