Jump to content
madrigal

Огледала Accord 7-ма ген.

Recommended Posts

Здравейте!

Налага се смяна на дясното огледало на Акорд-а. Погледнах в мегапартс-а, там много скъпо ги дават. После се сетих да видя в английския e-bay, там цените са приятни и има голям избор (даже и на цветове :)). По моргите не съм питал, че и там като гледам са предимно моми-англичанки. Не съм сигурен има ли някаква разлика между английските и нашите, та това ме възпира да скоча на едно гледало.

Ако има някой запознат, да сподели, ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не съм сигурен има ли някаква разлика между английските и нашите, та това ме възпира да скоча на едно гледало.

Ако има някой запознат, да сподели, ще съм благодарен.

Физически не би трябвало да има разлика, но самото огледало е различно, в смисъл нали си видял, че ляво/ дясно огледало дават различен образ. Едното е с реален размер, другото отдалечава. За това английските би трябвало да са обрано..., но ако имаш здраво европейско, можеш да го сложиш вместо английското стъкло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз затова питам. Но не мога да хвана голяма разлика между двете ми огледала в момента. Не че знам дали дясното си е оригиналното, де :). Колата явно е имала удар отдясно, нямаше видими следи, когато я купувах, после се поразнищи случая... Както и да е, харесвам си я, само дето дясното огледало наскоро някой го е натиснал много здраво и сега се върти свободно около оста си, пружината, дето трябва да го държи, все едно я няма. Иначе машинките си работят, стегнал съм го с две свински опашки за основата и може да се ползва, но без да се прибира.

Стъклото си е здраво и би могло да се прехвърли на новото, ако разликата е толкова голяма (стига да не е лепено).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Стъклото си е здраво и би могло да се прехвърли на новото, ако разликата е толкова голяма (стига да не е лепено).

Въобще не е лепено, първо то се сваля за да се разглоби огледалото, гледай клипове в ютюб.

Проблема ти е поправим, стига да имаш необходимата сръчност, Правил съм го, но не беше скоро, не направих и снимки...

Сваляш го изцяло, разглобяваш напълно. Изплъзнала се е зегерка която държи пружината, изпадали са 3 съчми натискани от пружината,които го фиксират. Няма счупени неща, само зор да натиснеш после пружината за да сложиш зегерката. Ако има помощник (да не е с 2 леви ръце боднати в гъза) ще стане по-лесно- натиска с две отвертки пружината, докато сложиш зегерката...За мен помощник бяха псувните... :)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията, JapCar! Ще видя какво мога да направя по въпроса. А тези 3 сачми, стоят ли си някъде из огледалото или трябва да търся нови?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата са еднакви. Панорамни са и двете, никаква разлика няма. Аз съм с дясно огледало от английска кола...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата и механизмите вътре са еднакви, но стойката за самото огледало са различни. Ако сложиш изцяло английско ляво огледало без интервенция ще си вижда задницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата и механизмите вътре са еднакви, но стойката за самото огледало са различни. Ако сложиш изцяло английско ляво огледало без интервенция ще си вижда задницата.

Подкрепям, точно в стойката е разликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията, JapCar! Ще видя какво мога да направя по въпроса. А тези 3 сачми, стоят ли си някъде из огледалото или трябва да търся нови?

Вътре са си, само са излезли от леглата си, някъде в "бутуша" в който е пружината.

И да, наистина логично е да са различни телата на английската, гледат се от различен ъгъл и няма да имат обхват при настройката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, моето не е с откачена пружина, а си е чисто счупено - няма ги едни зъбчета от оста на основата, личи си как са откъртени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, моето не е с откачена пружина, а си е чисто счупено - няма ги едни зъбчета от оста на основата, личи си как са откъртени

Е, тогава взимаш части от едно английско и си го възстановяваш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мдаа, моето не е с откачена пружина, а си е чисто счупено - няма ги едни зъбчета от оста на основата, личи си как са откъртени

Е, тогава взимаш части от едно английско и си го възстановяваш...

 

То това е най-лесният вариант, но нали имало някаква разлика в ъглите? Иначе досега да съм купил едно английско, даже и цвета съм намерил да е същия :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали колегите по-горе са написали ,че разликата е в стойката . :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали колегите по-горе са написали ,че разликата е в стойката . :|

За мен стойката е корпуса, мислех, че повредата е в механизма за фиксиране на положението...Ако беше дал снимки след разглобяването, щеше да е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  e не е ли това стойката на която лежи самото стъкло,аз така го разбрах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се вижда добре кое е счупено от този изглед...При мен бяха счупени и ушите за винтовете с които се закрепва вътрешната черна част за кожуха. Залепих ги с "Канаконлит" да се фиксират и след това с поялника набих телчета/скобички за здравина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз днес инвестирах 28 паунда в едно огледало от мома-англичанка :). Като дойде, ще го мисля. Поне е същия цвят като моето, та няма да мисля за бояджии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз днес инвестирах 28 паунда в едно огледало от мома-англичанка.

Сега паунда е нисък спрямо лева... Колко ти струва само изпращането до БГ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми горе-долу паунд на килограм. Търговецът ми прати някакъв линк с тракинг номера, там пишеше нещо от рода на 3.0 kg, макар че едва ли гледалото е толкова. Но поне 2 лири ще ме обършат (което си е нормално, де - не се оплаквам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми горе-долу паунд на килограм. Търговецът ми прати някакъв линк с тракинг номера, там пишеше нещо от рода на 3.0 kg, макар че едва ли гледалото е толкова. Но поне 2 лири ще ме обършат (което си е нормално, де - не се оплаквам).

Паунд на килограм взимат превозвачите/фирми до БГ (но минимално £10), но ако го изпраща по пощата е мн. скъпо. Вътре в Англия до 2кг е около 5пнд, до 5кг е 13пнд, а до Европа е мн. скъпо, не знам как го смяташ 2пнд...но щом си доволен от общата сума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе човек, търговеца от ebay.co.uk ми го праща с free shipping до адреса в Лондон. Оттам до БГ със shopper.bg при условията, които ти казах. Няма такъв момент "минимално 10 паунда" - кой ще им се върже бре???????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Няма такъв момент "минимално 10 паунда" - кой ще им се върже бре???????

T.e. продавача праща до адреса на shopper.bg и те ти го доставят за 2.49лв/кг до БГ

Този превозвач не го знаех, наистина и дребните пратки ги закръглява до цял кг.

Всички други които знаех, до 10кг си е 10пнд, нагоре по 1 за всеки кг. Сега може и да са го променили заради конкуренцията.

 

Сори за офтопика, но доставките от Англия може да са полезни за мнозина, излиза, че е твърде изгодно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че е изгодно, а си е така от години, много години! Явно си попаднал на кофти превозвач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата - най-накрая монтирах огледалото!

За да остане следа и за други колеги, които са пред същата дилема, да споделя впечатления след смяната. Няма такъв момент като "различни ъгли" на наклона на огледалата, сравнявах корпусите на новото и старото. Естествено, проблем има :shifty: - стъклото на огледалото е абсолютно същото, като на шофьорското ми (what a surprise!). Преди не бях обърнал внимание, но сега, като смених огледалата, ясно си давам сметка, че стъклата на ляво/дясно огледало са различни. Външната част на шофьорското стъкло е огънато навън, за да може да се гледа назад в дълбочина, докато на пасажерското може би е на обратно, за да се вижда зад колата. Сега, с две шофьорски паркирането е тегаво - опитваш се да видиш тротоара, но не се получава :no: .

За щастие, стъклото на старото огледало е здраво, та ще видя как мога да го сменя. Някой да знае лесно ли е и как става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие, стъклото на старото огледало е здраво, та ще видя как мога да го сменя. Някой да знае лесно ли е и как става?

Смяната на стъклото става за 20...30 секунди. В тубата има много клипове по въпроса. Най-общо казано: дърпаш долния край настъклото назад (гледаш в огледалото и дърпаш към тебе  :D),  после го "хлъзгаш" нагоре и готово. За първата операция, може да си помогнеш с отвертка. Все пак внимавай - стъкло е...

Редактирано от Niakoi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на стъклото няма да реши проблема. Както някой беше написал по-горе в темата, разликата идва от стойката на огледалото, тази, която го държи към вратата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко взех да се обърквам в тая тема, но да кажа че мойта кола е с напълно симетрични ляво и дясно огледала. Курубите и стъклата са "огледални", просто дясното стои по-завъртяно в корпуса. И двете стъкла са "панорамни" и виждам чудесно в тях, а като ги "наведа", се виждат и бордюрите. Така я взех и не претендирам че е "по спецификация".

На 6-тия Акорд (от подписа ми) корубите /стойките бяха различни като ъгъл и там "номера с обратно огледало" не ставаше.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Курубите и стъклата са "огледални", просто дясното стои по-завъртяно в корпуса.

Стойките на двете огледала са под различен ъгъл спрямо купето на колата, затова и дясното стои по-завъртяно (по-прибрано) към купето. Точно в стойката е разликата между ляв и десен волан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен все ме човъркаше, та "снех" няколко размера спрямо купето на дясното и ги проверих на лявото -всичко е еднакво. Не знам дали оригинално стойките и корпусите закрепени на тях са така, но е факт че моите са еднакви, а самите стъкла просто стоят под различен ъгъл. Мисля че от снимката ще стане ясно.

Ако от конвейра слизат с различни по ъгъл стойки, това значи че едно от двете ми не е "по спецификация", което от своя страна води до заключението (според моята колца) че може да се слагат и "английски" корпуси, а огледалата в тях да осигуряват коректен обзор.

 

Гледайте самите детайли и ъглите им и не се водете по фугите на тротоарните плочки.

post-1741-0-23094700-1511025763_thumb.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, погледни стъклата на двете ти огледала, трябва да бъдат под един и същ ъгъл спрямо корубата им. Ако ъгъла им е различен, значи едното от огледалата ти е от десен волан. Тъй като ъгъла, под който водача гледа към лявото и дясното огледало е различен, затова и наклона на огледалата (корубите) към купето също трябва да е различен, макар и с малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав на теория и предположенията ми бяха същите. В темата се включих само за да се знае че може да се ползват и английски стойки и корпуси. Би ли направил 1 аналогична снимка на твоята 7-мица, за да преценя коя от корубите ми е от "обратен" волан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измерено с рулетка, разстоянията от стъклото на вратата до външния ръб на корубата да двете огледала трябва да са различни. На лявата врата това разстояние е 24 см, на дясната е 23,5 см. Това при оригинални огледала. Малка е разликата, но я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско. При мен и двете стъкла са с "панорамни" външни краища и корубите им са на 23.5см. За да няма грешка -опирам лентата на рулетката в корубата, гледам да е перпендикулярна на стъклото, а началната и Г-образна скобичка пъхам между стъклото и уплътнението му в долния край (закрепеното на хром. лайсната).

Гледах и 1 "пре фейсово" комби и там е 100% същата ситуация.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не на стъклото, аз го мерих с Г-образния край на ролетката опрян на стъклото и меря до външния край на корубата. Разликата е малка и невидима за окото, но я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×