madrigal 15 #1 Публикувано 31 Юли, 2017 Здравейте! Налага се смяна на дясното огледало на Акорд-а. Погледнах в мегапартс-а, там много скъпо ги дават. После се сетих да видя в английския e-bay, там цените са приятни и има голям избор (даже и на цветове ). По моргите не съм питал, че и там като гледам са предимно моми-англичанки. Не съм сигурен има ли някаква разлика между английските и нашите, та това ме възпира да скоча на едно гледало. Ако има някой запознат, да сподели, ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 31 Юли, 2017 Не съм сигурен има ли някаква разлика между английските и нашите, та това ме възпира да скоча на едно гледало. Ако има някой запознат, да сподели, ще съм благодарен. Физически не би трябвало да има разлика, но самото огледало е различно, в смисъл нали си видял, че ляво/ дясно огледало дават различен образ. Едното е с реален размер, другото отдалечава. За това английските би трябвало да са обрано..., но ако имаш здраво европейско, можеш да го сложиш вместо английското стъкло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #3 Отговорено 31 Юли, 2017 Е, аз затова питам. Но не мога да хвана голяма разлика между двете ми огледала в момента. Не че знам дали дясното си е оригиналното, де . Колата явно е имала удар отдясно, нямаше видими следи, когато я купувах, после се поразнищи случая... Както и да е, харесвам си я, само дето дясното огледало наскоро някой го е натиснал много здраво и сега се върти свободно около оста си, пружината, дето трябва да го държи, все едно я няма. Иначе машинките си работят, стегнал съм го с две свински опашки за основата и може да се ползва, но без да се прибира. Стъклото си е здраво и би могло да се прехвърли на новото, ако разликата е толкова голяма (стига да не е лепено). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 31 Юли, 2017 (Редактирано) Стъклото си е здраво и би могло да се прехвърли на новото, ако разликата е толкова голяма (стига да не е лепено). Въобще не е лепено, първо то се сваля за да се разглоби огледалото, гледай клипове в ютюб. Проблема ти е поправим, стига да имаш необходимата сръчност, Правил съм го, но не беше скоро, не направих и снимки... Сваляш го изцяло, разглобяваш напълно. Изплъзнала се е зегерка която държи пружината, изпадали са 3 съчми натискани от пружината,които го фиксират. Няма счупени неща, само зор да натиснеш после пружината за да сложиш зегерката. Ако има помощник (да не е с 2 леви ръце боднати в гъза) ще стане по-лесно- натиска с две отвертки пружината, докато сложиш зегерката...За мен помощник бяха псувните... Редактирано 31 Юли, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #5 Отговорено 1 Август, 2017 Мерси за информацията, JapCar! Ще видя какво мога да направя по въпроса. А тези 3 сачми, стоят ли си някъде из огледалото или трябва да търся нови? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #6 Отговорено 1 Август, 2017 Огледалата са еднакви. Панорамни са и двете, никаква разлика няма. Аз съм с дясно огледало от английска кола... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #7 Отговорено 1 Август, 2017 Огледалата и механизмите вътре са еднакви, но стойката за самото огледало са различни. Ако сложиш изцяло английско ляво огледало без интервенция ще си вижда задницата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #8 Отговорено 1 Август, 2017 Огледалата и механизмите вътре са еднакви, но стойката за самото огледало са различни. Ако сложиш изцяло английско ляво огледало без интервенция ще си вижда задницата. Подкрепям, точно в стойката е разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 1 Август, 2017 Мерси за информацията, JapCar! Ще видя какво мога да направя по въпроса. А тези 3 сачми, стоят ли си някъде из огледалото или трябва да търся нови? Вътре са си, само са излезли от леглата си, някъде в "бутуша" в който е пружината. И да, наистина логично е да са различни телата на английската, гледат се от различен ъгъл и няма да имат обхват при настройката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #10 Отговорено 2 Август, 2017 Мдаа, моето не е с откачена пружина, а си е чисто счупено - няма ги едни зъбчета от оста на основата, личи си как са откъртени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #11 Отговорено 2 Август, 2017 Мдаа, моето не е с откачена пружина, а си е чисто счупено - няма ги едни зъбчета от оста на основата, личи си как са откъртени Е, тогава взимаш части от едно английско и си го възстановяваш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #12 Отговорено 3 Август, 2017 Мдаа, моето не е с откачена пружина, а си е чисто счупено - няма ги едни зъбчета от оста на основата, личи си как са откъртени Е, тогава взимаш части от едно английско и си го възстановяваш... То това е най-лесният вариант, но нали имало някаква разлика в ъглите? Иначе досега да съм купил едно английско, даже и цвета съм намерил да е същия . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #13 Отговорено 3 Август, 2017 Е нали колегите по-горе са написали ,че разликата е в стойката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 3 Август, 2017 Е нали колегите по-горе са написали ,че разликата е в стойката . За мен стойката е корпуса, мислех, че повредата е в механизма за фиксиране на положението...Ако беше дал снимки след разглобяването, щеше да е ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #15 Отговорено 3 Август, 2017 e не е ли това стойката на която лежи самото стъкло,аз така го разбрах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #16 Отговорено 3 Август, 2017 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #17 Отговорено 3 Август, 2017 Не се вижда добре кое е счупено от този изглед...При мен бяха счупени и ушите за винтовете с които се закрепва вътрешната черна част за кожуха. Залепих ги с "Канаконлит" да се фиксират и след това с поялника набих телчета/скобички за здравина... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #18 Отговорено 3 Август, 2017 Е, аз днес инвестирах 28 паунда в едно огледало от мома-англичанка . Като дойде, ще го мисля. Поне е същия цвят като моето, та няма да мисля за бояджии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #19 Отговорено 3 Август, 2017 Е, аз днес инвестирах 28 паунда в едно огледало от мома-англичанка. Сега паунда е нисък спрямо лева... Колко ти струва само изпращането до БГ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #20 Отговорено 3 Август, 2017 Ми горе-долу паунд на килограм. Търговецът ми прати някакъв линк с тракинг номера, там пишеше нещо от рода на 3.0 kg, макар че едва ли гледалото е толкова. Но поне 2 лири ще ме обършат (което си е нормално, де - не се оплаквам). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #21 Отговорено 3 Август, 2017 Ми горе-долу паунд на килограм. Търговецът ми прати някакъв линк с тракинг номера, там пишеше нещо от рода на 3.0 kg, макар че едва ли гледалото е толкова. Но поне 2 лири ще ме обършат (което си е нормално, де - не се оплаквам). Паунд на килограм взимат превозвачите/фирми до БГ (но минимално £10), но ако го изпраща по пощата е мн. скъпо. Вътре в Англия до 2кг е около 5пнд, до 5кг е 13пнд, а до Европа е мн. скъпо, не знам как го смяташ 2пнд...но щом си доволен от общата сума... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #22 Отговорено 3 Август, 2017 Не бе човек, търговеца от ebay.co.uk ми го праща с free shipping до адреса в Лондон. Оттам до БГ със shopper.bg при условията, които ти казах. Няма такъв момент "минимално 10 паунда" - кой ще им се върже бре??????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #23 Отговорено 3 Август, 2017 Няма такъв момент "минимално 10 паунда" - кой ще им се върже бре??????? T.e. продавача праща до адреса на shopper.bg и те ти го доставят за 2.49лв/кг до БГ Този превозвач не го знаех, наистина и дребните пратки ги закръглява до цял кг. Всички други които знаех, до 10кг си е 10пнд, нагоре по 1 за всеки кг. Сега може и да са го променили заради конкуренцията. Сори за офтопика, но доставките от Англия може да са полезни за мнозина, излиза, че е твърде изгодно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #24 Отговорено 4 Август, 2017 Разбира се, че е изгодно, а си е така от години, много години! Явно си попаднал на кофти превозвач. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #25 Отговорено 28 Октомври, 2017 Малко ъпдейт по темата - най-накрая монтирах огледалото! За да остане следа и за други колеги, които са пред същата дилема, да споделя впечатления след смяната. Няма такъв момент като "различни ъгли" на наклона на огледалата, сравнявах корпусите на новото и старото. Естествено, проблем има - стъклото на огледалото е абсолютно същото, като на шофьорското ми (what a surprise!). Преди не бях обърнал внимание, но сега, като смених огледалата, ясно си давам сметка, че стъклата на ляво/дясно огледало са различни. Външната част на шофьорското стъкло е огънато навън, за да може да се гледа назад в дълбочина, докато на пасажерското може би е на обратно, за да се вижда зад колата. Сега, с две шофьорски паркирането е тегаво - опитваш се да видиш тротоара, но не се получава . За щастие, стъклото на старото огледало е здраво, та ще видя как мога да го сменя. Някой да знае лесно ли е и как става? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #26 Отговорено 12 Ноември, 2017 (Редактирано) За щастие, стъклото на старото огледало е здраво, та ще видя как мога да го сменя. Някой да знае лесно ли е и как става? Смяната на стъклото става за 20...30 секунди. В тубата има много клипове по въпроса. Най-общо казано: дърпаш долния край настъклото назад (гледаш в огледалото и дърпаш към тебе ), после го "хлъзгаш" нагоре и готово. За първата операция, може да си помогнеш с отвертка. Все пак внимавай - стъкло е... Редактирано 12 Ноември, 2017 от Niakoi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #27 Отговорено 13 Ноември, 2017 Смяната на стъклото няма да реши проблема. Както някой беше написал по-горе в темата, разликата идва от стойката на огледалото, тази, която го държи към вратата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #28 Отговорено 13 Ноември, 2017 (Редактирано) Аз малко взех да се обърквам в тая тема, но да кажа че мойта кола е с напълно симетрични ляво и дясно огледала. Курубите и стъклата са "огледални", просто дясното стои по-завъртяно в корпуса. И двете стъкла са "панорамни" и виждам чудесно в тях, а като ги "наведа", се виждат и бордюрите. Така я взех и не претендирам че е "по спецификация". На 6-тия Акорд (от подписа ми) корубите /стойките бяха различни като ъгъл и там "номера с обратно огледало" не ставаше. Редактирано 13 Ноември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #29 Отговорено 13 Ноември, 2017 Курубите и стъклата са "огледални", просто дясното стои по-завъртяно в корпуса. Стойките на двете огледала са под различен ъгъл спрямо купето на колата, затова и дясното стои по-завъртяно (по-прибрано) към купето. Точно в стойката е разликата между ляв и десен волан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #30 Отговорено 18 Ноември, 2017 (Редактирано) Мен все ме човъркаше, та "снех" няколко размера спрямо купето на дясното и ги проверих на лявото -всичко е еднакво. Не знам дали оригинално стойките и корпусите закрепени на тях са така, но е факт че моите са еднакви, а самите стъкла просто стоят под различен ъгъл. Мисля че от снимката ще стане ясно. Ако от конвейра слизат с различни по ъгъл стойки, това значи че едно от двете ми не е "по спецификация", което от своя страна води до заключението (според моята колца) че може да се слагат и "английски" корпуси, а огледалата в тях да осигуряват коректен обзор. Гледайте самите детайли и ъглите им и не се водете по фугите на тротоарните плочки. Редактирано 18 Ноември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #31 Отговорено 18 Ноември, 2017 Колега, погледни стъклата на двете ти огледала, трябва да бъдат под един и същ ъгъл спрямо корубата им. Ако ъгъла им е различен, значи едното от огледалата ти е от десен волан. Тъй като ъгъла, под който водача гледа към лявото и дясното огледало е различен, затова и наклона на огледалата (корубите) към купето също трябва да е различен, макар и с малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #32 Отговорено 19 Ноември, 2017 Абсолютно си прав на теория и предположенията ми бяха същите. В темата се включих само за да се знае че може да се ползват и английски стойки и корпуси. Би ли направил 1 аналогична снимка на твоята 7-мица, за да преценя коя от корубите ми е от "обратен" волан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #33 Отговорено 21 Ноември, 2017 Измерено с рулетка, разстоянията от стъклото на вратата до външния ръб на корубата да двете огледала трябва да са различни. На лявата врата това разстояние е 24 см, на дясната е 23,5 см. Това при оригинални огледала. Малка е разликата, но я има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #34 Отговорено 21 Ноември, 2017 (Редактирано) Благодарско. При мен и двете стъкла са с "панорамни" външни краища и корубите им са на 23.5см. За да няма грешка -опирам лентата на рулетката в корубата, гледам да е перпендикулярна на стъклото, а началната и Г-образна скобичка пъхам между стъклото и уплътнението му в долния край (закрепеното на хром. лайсната). Гледах и 1 "пре фейсово" комби и там е 100% същата ситуация. Редактирано 21 Ноември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #35 Отговорено 21 Ноември, 2017 Не на стъклото, аз го мерих с Г-образния край на ролетката опрян на стъклото и меря до външния край на корубата. Разликата е малка и невидима за окото, но я има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове