Nikito82 61 #1 Публикувано 23 Юли, 2017 Здравейте, имам свободен ход на лоста на ръчната и ме дразни. Как може да се обере този ход, без да затегне някое колело? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 23 Юли, 2017 Сваляш ценралната конзола/ и подлакътника / и има болтчета, които се навиват и се затяга. И аз трябва да направя тази процедура, че ръчната ми хваща на най-най-горна точка на лоста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #3 Отговорено 24 Юли, 2017 (Редактирано) И моята от една седмица я усетих, че започна да хваща чак след като лоста е дръпнат от средата нагоре. Преди тази точка се усещаше като да има свободен ход. В началото не обърнах внимание, помислих че се заблуждавам и че си е била така, но... тази събота при потегляне от паркинг, пуснах ръчната и въпреки това чух "прескърцване" от задно дясно колело, все едно тръгвам на леко дръпната ръчна. След 10-ина км каране, пипнах джантата и беше загряла, явно ръчната задържаше. От там веднага я оставих при майстора и като отидох да я взимам, каза че едното цилиндърче е било клеясало доста и е задържало в една позиция, другото е тръгнало... Последвала профилактика на двата апарата, чистене, смазване... сега вече всичко е наред. И лоста се оправи след това. Така че... проверете и тези неща, преди да се пипа лоста, да не се окаже, че проблема не е в него... Редактирано 24 Юли, 2017 от mitaka_t Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #4 Отговорено 24 Юли, 2017 При мен също от скоро се появи малко свободен ход, но се самозатяга след известно време. После като я дръпна пак се появява. Възможно ли е някаква пружина да прави тези мизерии? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 24 Юли, 2017 В твоя случай не, защото си седан. При седаните ръчната е на самите апарати, т.е. накладките хващат диска при дръпната ръчна. При турърите не е така, там си има челюсти и хлабава ръчна може да означава и вече износени накладки. Най-вероятно и твоите спирачни цилиндри са тръгнали и е добре да се направи профилактика. Разбира се, по-горе хващаща ръчна може и да означава износени накладки или евентуално по-малко спирачна течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 50 #6 Отговорено 24 Юли, 2017 (Редактирано) Колеги, това е доста често срещан проблем при седаните 7-ма генерация. Спирачният апарат на задно дясно колело (най-често и първо) запова да блокира. (предполагам, че не е изключено същото да се случва и със левия) При мен симптома беше същия - първо се появи въпросния "свободен ход" в ръчната спирачка. То даже не е свободен ход, защото няма абсолютно никакво съпротивление, а лоста на ръчната направо си "хлопа" до едно пложение. При посещение в сервиз (Юби-Ко), ми казаха, че проблема е във въпросния заден десен спирачен апарат и че до сега не са открили начин за напълно и крайно решение на проблема освен замяната с нов. Профилактика, раздвиждане, смазване и т.н. казаха, че оправят проблема само временно. Аз нямам време и възможност да се занимавам сам, затова направо го смених. От тогава, не съм имал проблеми (2.02.2016 г. 136 273 km , сега съм на 156 000). @Nikito82 , при теб проблема може и да е различен, но все пак имай предвид горното. Успех и пиши какво се е получило накрая. Редактирано 24 Юли, 2017 от vtpetrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #7 Отговорено 26 Юли, 2017 Присъединявам се към проблема. Моята хваща чак на 4-я зъб, което си е доста безсмислен свободен ход. Понеже скоро няма да се заигравам със спирачките, ако някой се справи с регулирането, моля да направи снимки кое как точно. Ако няма, докато ми дойде музата, ще снимам аз като го правя. Сега ще се заиграя с фаровете да ги направя както трябва, че това къси на светл. клаксон ми бърка.... И другото - вадя ключа и светлините продължават да светят, е направо нямам думи. Като човек, карал италианка, може би разбирате колко е дразнещо да извадиш ключа и разни неща все още да светят. Извинете за лиричното отклонение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #8 Отговорено 26 Юли, 2017 Да аз карам паралелно и италианка и си дрязбо, но пък има зумер, който предупреждава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #9 Отговорено 29 Юли, 2017 Разбира се, по-горе хващаща ръчна може и да означава .. евентуално по-малко спирачна течност. Аз не знам какво общо имат ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 30 Юли, 2017 Повече усилие за достигане нужното налягане и избутване на буталата. Не ви ли се е случвало да карате с по-малко спирачна течност? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове