Jump to content
tany66

Knock sensor

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте.

От три месеца карам CRV 2 2002г. 150 кс,бензин.Нямам газова и не е имала.

Днес при движение в града ми светна чека(малко се стреснах че ми е за първи път)като с нищо

не се промени държанието на колата.Спрях,вдигнах капака,нищо което да ми направи впечатление.

Свърших си работата и тръгнах при едно приятелче да я закачим на компа....но преминавайки

през един "легнал полицай" чека загасна...впреки това я закачихме и отчете като грешка

датчик детонатор.Някой сблъсквал ли се е с този датчик,разбрах че е на кофти място за смяна.

Или самият кабел съм него прекъсва?След това преминавах непрекъснато през

дупките(ще си разбия предницата)не свети чека.Възможно ли е да е от лошо гориво?

Благодаря предвалително.

Редактирано от tany66

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,заредете от друга бензиностанция .Щом не свети постоянно ,няма място за притеснение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редактирах заглавието да не шашкаме интерпол...

Датчика се поръчва от чужбина за 30-40 лв.Сменя се трудно или с много малки ръце се бърка .... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както имам колата(2месеца), свети чека от време на време за същата грешка. Колата докарах сам от Англия, сензора не даваше сигнал и там. Мисълта ми е, че там бензина , а и в цяла Европа едва ли е калпав. Просто, както казва Маркони(да се свети името му), в една друга тема датчика е смотан и дава фира често.

Лошото в цялата история е, че е на такова място, дето няма бъркане последният ми опит да го докопам беше вчера, понежи сменях компресор на климатика и той ми лъсна пред очите. Аз не мога буксата да му откопчая, та камоли да го сваля, още не съм закачил долната предна кора, и му кроя шапка. По инат съм от него, но аз понеже си имам една маймунка с ОБД2 и гася лампата на чека в движение, още не съм се нервирал доста, та да го разчекна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До никъде не съм стигнал с ремонта на въпросния сензор.Индикацията на чека си гасне и светва по свое усмотрение.Точната дефиниция при включване към комп е че няма информация от сензора.В един сервиз(споменаван във форума) ми обявиха като цена към 300 лв със смяната(нямам идея дали е нормална)

Поръчах го от Ebay(със съдействието на човек от форума,за което му благодаря)и питането ми е,освен с трудната смяна ,стягането му вярно ли става с динометричен ключ?

Редактирано от tany66

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених въпросния датчик, лесно е, но си трябват удобства. Аз свалих всмукателните тръби и като ми се разкри :argue: ! Сваля се с камък 27, не си помисляйте да почвате ако го нямате, стегнах го на усет(каквото и да значи това). Правих тест драйв, на бензин, на газ, с климатик, без климатик, за сега не свети. Утре ще ходим до рилските езера, та ще видим.

Мамичката му!

 

 

Сега се се сетих, казвам лесно е, но забравих, че при мен бяха свалени пластмасата над радиаторите и тази под тях(беше останало така още от предишни интервенции), също така се сваля и гредата на която е закачена ключалката за капака с жилото, тя е (Т)образна и освен горните болтове има и един отдолу по средата под радиатора. Това е.

Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,щях и аз да коментирам думичката лесно,че като газифицирам,все псувам при сваляне на колектора....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължва да светка, но много по рядко. Ужас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На око си го стегнал викаш.

Пробвай с динамометричен по ръководство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се върнем,че нещо се отклонихме от правия път и се събудихме на Тасос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този дали ще свърши работа?

post-1561-0-18497000-1503908064_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_3k.htm#158876

 

31Nm - трябва да свърши, освен ако не е разцентрован. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече ми се реве, ама понеже свърших работа със стартера, та съм със смесени чувства. Тъй като нямах динамометричен ключ, си купих от Ибея този горе, дойде и така и така разглобявах всичко, пак заради стартера, рекох да стегна и кнок сензора. Ключа, минах през верни другари, да го проверим и точен излезе, само дето, като тръгнах да монтирам сензора, на 2.200кг скъса резбата и тая малка чикия остана в дупката с резбата :sick1: , понеже не е позволено да псувам! По късно ще пусна линка кой сензор да не купувате. Завъртях стария, той понесе 3,100кг, но чека пак започна, даже стана по настойчив. Ако някой знае от къде да си купя читав, да пише. Вече свалям колекторите за 30мин, :robot: .

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М,да.а.а.а!!!Същият го купих и аз,но все още не съм намерил време да го сменя и сега вече се чудя дали

изобщо да се пробвам .

Редактирано от tany66

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега му пуснах рекламация, да видим какво ще видим китайчетата какви ще ги сдъфчат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас.Тия дето ги взех от щатите нямаха такъв проблем.Имам и 2 китайски ,които още не съм монтирал,но дано да не са от тая партида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Dear Friend,

 

As we have request in company, so how about you make another new order first and then we cancel this one to send the full refund to you?

It means you could get another new one for free.

waiting for your order asap.

 

Това отговориха дръпнатите.

 

Тия дето ги взех от щатите нямаха такъв проблем

 

Маркони, тия от щатите, колко пари чинеха и може ли да се поръчат още?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

под 10 $,но шипинга е 19

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако може  :|  да даеш линк или да заръчш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да подновя темата... Днес чекнах Хондата на Delphi (тъй като ми свети чека постоянно) и единствената грешка, която беше изписана - няма връзка с датчик детонатор. Знам, че това е много общ симптом, но на първо време knock sensor ли трябва да сменям?

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в отбора на антитерористите! Да, на първо време смяна, на второ не знам. Аз още чакам да дойде новия сензор, снабдих се динамометричен ключ и силно се надявам да спре да свети пущината. Имам съмнения обаче, че с това няма да се приключи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, четох за тоя датчик - това е пиезо микрофон, при излизане от границите на децибелите мисля че дава същата грешка (за съжаление не и записах номера), но Делфи беше направено с някакъв превод на Бг и не исках да му сменям настройките - изписа "няма връзка с датчик чукане" :D. Гледам в aliexpress продават някакви за по 5-7€. И че при стягане колкото трябва, се късат да ги еа. Какъв трябва да поръчам?

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

P. S ".. Имам съмнение, че с това няма да се приключи" - може би имаш предвид проблемите с разпределителния вал?

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да подновя темата... Днес чекнах Хондата на Delphi (тъй като ми свети чека постоянно) и единствената грешка, която беше изписана - няма връзка с датчик детонатор. Знам, че това е много общ симптом, но на първо време knock sensor ли трябва да сменям? Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Имаше писано за буксата на този датчик ,ма не го намирам.Та преди да се сменя е хубаво да се провери дали всичко до датчика е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз да подновя темата... Днес чекнах Хондата на Delphi (тъй като ми свети чека постоянно) и единствената грешка, която беше изписана - няма връзка с датчик детонатор. Знам, че това е много общ симптом, но на първо време knock sensor ли трябва да сменям? Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Имаше писано за буксата на този датчик ,ма не го намирам.Та преди да се сменя е хубаво да се провери дали всичко до датчика е ОК.

 

Това което беше писано за буксата, мисля беше за HRV, иначе наистина не е лошо да се увери човек че всичко е ок около  нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше писал Чавдар (chy) за детонационния датчик:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102408

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, когато цъкна на линка, ме препраща към начална страница.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам от тези китайските но след проблемите на zmiata29 хич не ми се занимава да го сменям,ще следя какво ще направи той,до къде ще я докара с тъпия датчик и тогава ще реша какво да правя.

Между другото от както застудя спря да свети :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи датчика дойде, няма никаква разлика с предишния на външен вид, все така китайски си изглежда. Колеги не ме чакайте скоро с резултат, щото аз колата я зазимих - подкарах HRVто, а пък си имам в момента малко строителна дейност, която бързам да свърша докато времето позволява. Така, че кога ще дойде времето на тъпия датчик - не знам. Имам усещането обаче,че проблема няма да свърши с смяната му, това е някакъв бъг, или кучето е заровено някъде в работата на мотора, но не мога да го мисля сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съживя малко - скоро си инсталирах HDS, ползвам я през mini vci - то (xHorse) - на нея ми дава две грешки - P0325 И P0420, като последната означава неефективна работа на катализатора. Странното е, че при тест през Delphi ми излиза само грешката със knock sensor - a. Като я закача на HDS - и двете. Мистерията се задълбочава, и без разглобяване няма да стане май. Интересно ми е, имат ли тези две грешки някаква взаимовръзка.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери с още една диагностика за сравнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ги изчисти в HDS и виж кога/дали ще се появят пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, чистя ги и след 5-6 км чека светва със същите грешки. Не забелязвам разлика във вървежа на колата, но може и да бъркам. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Провери с още една диагностика за сравнение!

Е, то почти не останаха диагностики. Освен със ELM Bluetooth (Torque) да я цъкна, че един познат я има джаджата. Но HDS би трябвало да показва най - коректно, мисля. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0420 означава няколко неща

1.Мудна предна сонда

2.Мудна задна сонда

3.Ако и двете сонди са бавни ,не изписва грешка

4.Задръстен ,натрошен катализатор

5 Празен катализатор

6.Недобро приготвяне на смесите при динамичен режим на движение.

 

За по-ясно- на база на показанията на двете сонди спрямо и синхронизацията им на пикове ЕКУ-то решава ,че катализатора не работи добре.

 

Реда за диагностика:

 

1.Убеждаваме се че двигателя има перфектна работна смес в движение,чрез живите данни,също на око чрез проверка на свещите.

2.Проверяваме механическата здравина на катализатора-оптично не трябва да е запушен повече от 10%

3.Сравняваме работата на двете сонди в графичен режим

4.Сменяме сондата ,която ни съмнява.В някой случаи се сменят и двете.

 

Тъй като всички данни са от напрежения с малки стойности...трябва да сме сигурни в масите на двигателя-батерия,батерия -купе,двигател-ЕКУ.

Всички данни от диагностиката се приемат само ако батерията е заредена над 13,8 волта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Горепосочените стойности за "живи данни", само при свързан OBD и на ход ли могат да се видят? Предполагам, че трябва да се "направи едно кръгче" с колата с изреждане на всички скорости и включена диагностика.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

САмо на ход.на място няма богати смеси,както и голям аванс на предварение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...