Honda_Z 1498 #1 Публикувано 19 Юни, 2017 Здравейте колеги! Моля, който знае да сподели откъде се регулира (натяга) хода на ръчката за ръчната спирачка. В тази връзка, да попитам и дали знаете дали на акорд 7-ген ръчната спирачка работи с накладките на дисковете или е както при ЦР-В 3-ген например, където ако не се лъжа е вътре в главината на диска. Благодаря на отзовалите се! Редакция: със седан съм! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 19 Юни, 2017 На седаните 2.0 и 2.2 дизел действа на накладките, за 2.4 не знам, на комбито може да е накладки в барабана... Не знам как се регулира хода, но обикновено е около ръчката, под средната конзола. Нека други да кажат със сигурност. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3 Отговорено 19 Юни, 2017 (Редактирано) Ето какво излиза в руския сайт за 2.2 дизел http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3222,3223&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2005&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__2601 Както вече написа колегата регулира се под средната конзола (номер 6). Редактирано 19 Юни, 2017 от kotarankat 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 19 Юни, 2017 Да, и моята плаче за регулация Но със сигурност на седаните е в накладките ръчната, а при турърите не Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #5 Отговорено 20 Юни, 2017 Супер! Много благодаря на всички! От известно време ми прискърцва някъде от колелата при свободен ход, като ми се струва, че задния десен диск е по-топъл от обичайното. Към всичко това бонус - почти изчезна ръчната. Днес ще ходя при доказано кадърен майстор с желание, но уви не е хондаджия, и затова исках да съм подготвен, за да не му губя времето. Ще кача снимки после. Ето какво намерих и аз за регулирането на ръчната спирачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sirko 6 #6 Отговорено 20 Юни, 2017 На комбито са челюсти/барабани в диска и се регулира като махнеш джантата на диска. Има отвор с гумена тапа, бърка се с отверка и се завърта едно зъбно колелце /по хоризонтална ос/. Завърти диска, като отвора трябва да е в най-ниско(към земята)... ,има клипове в нета много, идентично е с много други марки/коли. Хубаво е колата да е на подемник/крикове и на усет да ги направиш що-годе да хващат еднакво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #7 Отговорено 22 Юни, 2017 Оказа се задържал палец/бутало на ръчната спирачка на дясното колело. Някъде зад гаечния ключ на снимката. Забравих да снимам там, където беше задържало. От това пък дискът е загрявал и накладките са заминали. След като свалиха накладките вътрешната се разпадна. Сложихме новите EBC green stuff накладки + ремонтен комплект на спирачките. Сега обаче колелата отзад се въртят по-трудно (могат да се завъртят на ръка, но задържат). Лостът на ръчната стана по-стегнат и от преди проблема. Явно близостта на накладките до диска не дава кой знае колко много ход на жилото. Дали е нормално и трябва новите накладки да се износят, докато повърхността им се изравни с тази на диска или е трябвало нещо да се освободи? Например жилото на ръчната спирачка да се отпусне от подлакътника или знам ли... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #8 Отговорено 22 Юни, 2017 Според мен е нормално докато не се износи малко накладката. Ма нека още някой даде мнение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 22 Юни, 2017 Даже е задължително.Ако бяха нови дисковете щеше да е друго,но при работили дискове и нови накладки няма друг начин. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #10 Отговорено 22 Юни, 2017 Колега Zlatozator, сподели някакви "координати" на майстора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #11 Отговорено 22 Юни, 2017 Колега,водачите ревизирахте ли ги? Какво е състоянието им? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #12 Отговорено 22 Юни, 2017 Колега Zlatozator, сподели някакви "координати" на майстора! Ето. Не е хондаджия, но работи с желание, все едно днес му е първи ден на работа. Колега,водачите ревизирахте ли ги? Какво е състоянието им? В ремонтния комплект си имаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #13 Отговорено 22 Юни, 2017 (Редактирано) Според мен задържането след смяна не е ОК. Да, трябва малко каране за да се сработят нови накладки със стар диск, но...това се отразява на ефективността на спирането в началото. Преди слагане на нови накладки, буталцето се завърта/натиска навътре докрай, като се гледа да не прелее течността в казанчето. След натискане няколко пъти педала, накладките опират в диска и си установяват необходимата хлабина при отпуснат педал без да затяга. Не ми се е налагало да регулирам ръчната и мисля, че ако първоначално е била настроена правилно, би трябвало хода и да е нормален и да не зависи от смяна на накладки. Редактирано 22 Юни, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове