Sami 1 #1 Публикувано 19 Април, 2017 (Редактирано) Здравейте. Предстои ми покупка на бензиново CR-V 2 ра генерация. Имам доста въпроси, ако ми отговорите, ще съм ви благодарен от сърце. 1- Как да проверя задните гуми при нужда дали се задействат (нали 4 по 4 все пак)? 2- Ако я закупя с газова уредба, губя или печеля? Четох,че шансът да е с износена глава е голям. 3. По какво може да се разбере, че колата е имала (нямала) газова? Все пак може да са я свалили уредбата и да ми набутат кола, която е била карана на газ. Гледах четири CR V та, от които 3 те нямаха чек лампи за двигателя. Би трябвало, като дам на контакт да светне и да угасна чека, нали? Изобщо всяка информация ще ми е от огромна полза. Благодаря Ви предварително. Редактирано 20 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #2 Отговорено 20 Април, 2017 1 - Рязко потегляне (ама все пак да е загряла колата), на запрашено. Трябва по някакъв начин да предизвикаш забуксуване на предните колела. 2 - Проблемът с износването, май важе (?) до фейслифта и е свързан с ползване на гъсто масло или да не е сменяно навреме. Вероятно е, ако няма газова, да е карана по-малко километри... Печелиш, че знаеш каква е газовата и къде да я обслужваш. Губиш пари. Чек лампата може просто да е изгоряла? (най-вероятно) Или свалена - ако има някакви грешки да свети постоянно - намери един ЕЛМ327 адаптер и задължително провери колите дали имат грешки и какви - а най-добре закарай в сервиз за цялостна проверка колата, която ти изглежда ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #3 Отговорено 20 Април, 2017 Без чек лампа няма смисъл да продължаваш огледа, според мен. На моята 1-ва ген. пък, лампите за SRS-а и ABS-а бяха вързани с тази на маслото, защото и двете системи не работеха, така че внимавай! Лампите трябва да гаснат една след друга, а не едновременно, поне при мен е така след отстраняване на всички простотии, сътворени от някои дебил. П.п. Аз съм с първа генерация, при втора мисля, че е същото. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 20 Април, 2017 ЕЛМ-ът ще покаже дръжки, ако ти светят ABS и SRS лампите. 1. Може на мокра трева, кал, чакъл. Някой трябва да гледа де . Ако тестваш фейслифт, може да ти премига VSA-то. 2. Ако я купиш с газова уредба си 50/50. Какво ще рече износена глава? 3. Ако е имала газова и е свалена, ще има разпробиване на смукателния колектор, дупки за закрепяне на редуктор и др. компоненти, водните маркучи ще са снаждани, там, където трябва да са цели и др. Кой търговец ще се занимава да сваля ГИ от кола от Италия не мога да си представя, честно ... Не се филмирай, трябва тест драйв и преглед на подемник за общо състояние. Светва като коледна елха на контакт, после остават индикаторите за акумулатора и маслото (и за колана, ако не си го мушнал естествено), ако не се лъжа, трябва да видя довечера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tany66 7 #5 Отговорено 20 Април, 2017 Ето как е при мен (не знам колко е меродавно). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 20 Април, 2017 Имаш дръпната ръчна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #7 Отговорено 21 Април, 2017 Имаш дръпната ръчна Да бе. верно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
achore1 5 #8 Отговорено 21 Април, 2017 Задното се пробва лесно на място, но ще ти трябват два крика. Трябва да вдигнеш колата от едната страна, така че да се отлепят едновремено предно и задно колело. Без да е дръпната ръчната. Като я вдигнеш, палиш и включваш на скорост. Трябва освен предното да се върти и задното колело. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 21 Април, 2017 На контакт и след като изгаснат: https://goo.gl/photos/MhM9pM3UT3X59rnV7 Лампите почват на 55-та страница: http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM/AH/A9B0505OM/enu/9B0505OM.pdf или в прикачения файл Преди 2005-та няма VSA. 9B0505OM.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sami 1 #10 Отговорено 30 Април, 2017 Гледах няколко цр в та, едната беше доста ръждясала (окачване, шаси..), купето не. Другата имаше доста теч на масло от двигателя и от раздатъчната кутия (която е отзад, не знам така ли се нарича). Третата най ми допадна, има си пак ръжда, но е в начален стадий, пак по шасито се вижда само. Забелязах обаче, че съединителя е по-твърд от досегашните, които ги гледах и карах. Другото е, че в казанчето, което е свързано с радиатора имаше антифриз. Доколкото знам, това казанче трябва да е празно, а само радиатора да е пълен с охладителна течност, това трябва ли да ме притеснява? Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 30 Април, 2017 (Редактирано) В разширителното казанче трябва да има антифриз между MIN и MAX. Моят педал на съединителя е твърд откакто съм я купил. Редактирано 30 Април, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #12 Отговорено 1 Май, 2017 Първо, Хондата не е на шаси. Второ, отзад няма раздатъчна кутия, а диференциал. Трето, ръждата рано или късно се появява, но колкото по-малко, по-добре. Четвърто, Дани ти е отговорил за другите неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #13 Отговорено 1 Май, 2017 Ръждата по окачването не е чак толкова опасна. Не знам на кое викаш шаси (както каза Емича, няма такова), но предполагам имаш предвид предната и задната subframe, още известни като "мост", или "магаре", на които е хванато окачването. Ако е така, то и за тях важи първото ми изречение. п.п. Емич, Сами може да има предвид "отзад на двигателя", понеже раздатъчната кутия е отзад, но не на двг а на предния диференциал. п.п.п. Не съм казАл (в тази тема), но пак повтарям - CR-V-то, както повечето Хонди, започва да гние на скритите с декоративна пластмаса места - вежди на калниците и праговете. Обикновено ръждата започва от задните вежди и върви напред по праговете. Другото податливо на ръжда място е тавана над предното стъкло, там където свършват надлъжните канали на покрива. Това по принцип се случва, ако колата е "живяла" на влажно, сенчесто и студено място на брега на морето (в Англия например). Всъщност, това с тавана важи за 1-ва ген., на 2-ра й е още рано. edit: Положението с лампите на таблото при мен е същото, като на снимките на tany66. Ako се загледаш в някой автоматик, освен тези лампи светват и лампите "P" u "D". По подразбиране "Р" остава да си свети, а "D" изгасва с останалите чек лампи. Светенето на "D" означава проверка на скоростната кутия. Ако не изгасне преди да си запалил или започне да мига по време на движение, значи имаш проблем с кутията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sami 1 #14 Отговорено 1 Май, 2017 По окачването имах предвид, да. Утре пак ще ходя да гледам други цр-в та и трябва да взема решение накрая. Благодаря ви за отговорите. На 2 обяви, които утре ще ги гледам, продавачите написали "без нотариално прехвърляне", не знам какво ще рече, някой да има идея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #15 Отговорено 1 Май, 2017 Значи, че ще ти я дадат с фактура, договор направо на твое име и после ти ще си я регистираш, което означава гражданска, еко такса, номера общо около 500,00лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sami 1 #16 Отговорено 3 Май, 2017 Здравейте, и аз вече съм горд собственик на цр-в от фейслифта. Вчера го докарах в нас, 190 км. никакви проблеми, даже напълниха резервоара до капачката, даде ми разход маалко над 7л. Сега ми предстои да я обслужа, вие какво двигателни масло ползвате, 5-30 ще и сложа. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atastar 2 #17 Отговорено 22 Април, 2018 (Редактирано) Здравейте, използвам темата за мнение за покупка на Хонда CR-V 2ра ген. /2005-06, бензин/ от Швеция. Ако някой е запознат с колите и по специално Хондите от Швеция, да каже две-три думи, интересува ме най-вече ръждата. В нета има оскъдно и противоречиво инфо за нея по колите от там, а човека който може да докара колата , нещо не е в час за тия неща. За него било достатъчно щом колата е минала преглед, а там прегледите били през 6 месеца и нямало никакви компромиси. Много ми е на сърце точно това CR-V и дано този първи мой пост тук да не е последен Редактирано 22 Април, 2018 от atastar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #18 Отговорено 23 Април, 2018 На 4/19/2017 at 17:35, Sami написа: 1- Как да проверя задните гуми при нужда дали се задействат (нали 4 по 4 все пак)? 2- Ако я закупя с газова уредба, губя или печеля? Четох,че шансът да е с износена глава е голям. 3. По какво може да се разбере, че колата е имала (нямала) газова? Все пак може да са я свалили уредбата и да ми набутат кола, която е била карана на газ. 1. В сервиз на подемник, но имай предвид, че DPS е една от най-надеждните системи в този атвомобил и шансът да не работи е нищожен. 2. Определено губиш - шансът да е на половин милион километра е голям. Наскоро мой познат си взе Mazda 6 на газ, уж на 200 000км, ама сега прави основен ремонт на двигател за 2500лв (с неоригинални части). Най-добре тук да ти монтират ГИ. 3. Както казаха и колегите, малко вероятно някой да сваля ГИ, защото трябва да подмени сумати неща, ако иска да не си личи, че е имала. На 5/3/2017 at 16:35, Sami написа: Здравейте, и аз вече съм горд собственик на цр-в от фейслифта. Вчера го докарах в нас, 190 км. никакви проблеми, даже напълниха резервоара до капачката, даде ми разход маалко над 7л. Сега ми предстои да я обслужа, вие какво двигателни масло ползвате, 5-30 ще и сложа. Поздрави. 5-30 е малко гъстичко за този двигател. Най-добре лятно време да си с 5-20, а зимата с 0-20. Смяна на година или 5000-7500км, но зависи какво масло сложиш. Имай предвид, че тук е рая на ментетата. Прочети темата за маслата, за да се ориентираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове