Tino 293 #1 Публикувано 19 Март, 2017 (Редактирано) Днес, най-накрая, си сложих ветробраните и имам някои въпроси към вече такива, които са слагали. Има едни планки, които нещо не си представям как трябва да се сложат, при положение, че предните стъкла така или иначе се затварят малко по-трудно. Предполагам, че с времето ще слегнат и няма да има проблем. Чудя се, дали без тях няма да се измъкнат лесно, по някакъв начин. За предните много, много не се притеснявам, защото така или иначе влизат с лека деформация на самия ветробран, но задните, на практика ги държи само двойното тиксо. Или иначе, ето как се получава, като че ли ме радва. Редактирано 20 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #2 Отговорено 19 Март, 2017 И аз не си го представях това с планките, но успях да ги вкарам. После ветробраните се измъкват даже с тях, като спре да лови двойно-лепящото след време. Тогава се почва дрънчене и постоянно наместване, пък без планки сигурно може и да паднат. Аз съм от хората, които ги сложиха и после ги свалиха. Освен безспорния визуален ефект, не видях никакъв друг. Имам чувството, че и стъклата започнаха да се движат по-свободно, сравнено с преди това. За 6-та хеч се отнася всичко по-горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 19 Март, 2017 А планките, след монтиране на ветробраните ли се слагат или след това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #4 Отговорено 19 Март, 2017 След. Зъбчето трябва да е към гумата на вратата, а не към ветробрана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #5 Отговорено 19 Март, 2017 (Редактирано) Хубаво е да сложиш допълнителни ленти двойнолепещо тиксо, като на местата, където е тиксото, вкарваш планките, както каза колегата по-горе, със зъбчето към гумата. Аз използвах по-здрава шпатула,но най-важното е да поставиш планките, без да се изкълчат на една страна. За целта е хубаво да използваш нещо по-дебело от шпатула. Така покарах няколко дни, след което ги свалих ,нещо не ме изкефиха, даже и визуално не можах да ги възприема. Иначе качеството е добро. Предните ги продадох, останаха задните ; някой ако ги иска, да пише на лични. Редактирано 20 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 19 Март, 2017 Ясно, значи ще се разбере. Дано ми вършат и работа, че често ми се налага да карам на отворен леко прозорец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #7 Отговорено 19 Март, 2017 Тиксото бързо се скапва и не държи. Също, в комплектите има само по две планки на ветробран - което е крайно недостатъчно, особено за предните. Относно предните - лесно се разместват и започват да пречат на вдигането на стъклото . Лично аз си направих по още две ламаринени скоби/планки на прозорец, за да ги фиксирам по-здраво, но след време пак започват да бъзикат затварянето на прозореца и трябва пак да се наместват самите ветробрани. Като капак на всичко, от ветробраните ми се надраскаха стъклата в цялата дължина на горната час (около 1-1,5 см.) . Освен че стоят добре на колата - друго предимство не виждам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #8 Отговорено 19 Март, 2017 Аз бях до официалният им магазин във Варшава и се отказах. Нещо не ме грабнаха, точно заради монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 19 Март, 2017 Специално за Хеко, не знам, но ветробраните като екстра си вършат работата, при дъжд и вятър си отваряш прозореца и не се притесняваш, че ще ти вкара вода или боклук. Да шумни са, как иначе, нали променят аеродинамиката, но аз състезател не съм, а и музиката заглушава шумъа перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #10 Отговорено 19 Март, 2017 Хмм, това за шума мисля, че имаха в предвид колегите, че тропат. Ако почнат обаче да свирят...., май и аз ще се разделям с тях, всяка седмица съм на магистрала към 300-400км. Ще се разбере скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #11 Отговорено 19 Март, 2017 Свистенето при мен започваше още от 80км/ч., като се усилваше. И аз така, увеличавах музиката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #12 Отговорено 24 Март, 2017 (Редактирано) След първия тур Пловдив-София-Пловдив, нещата с ветробраните ми харесват. Вършат работата, заради която ги взех. Не бих казал, че има шум или свирене, а карам почти през цялата магистрала със 140-150км/ч. В един момент, при малко повече отворен прозорец , може би 2 пръста под ветробрана, се разтрака нещо, май. Все още не съм сложил скобите. Та ще видя как е и при следващите пътувания. Редактирано 26 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #13 Отговорено 3 Април, 2017 Колега, а предните как успя да ги наместиш, че при мен (6-та генерация) без огъване мисля, че няма как да стане, но като гледам и на твоята кола май е така? Дали са достатъчно еластични, че се притеснявам да не ги счупя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #14 Отговорено 3 Април, 2017 Ами да, леко се огъват, предните. Все пак внимавах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #15 Отговорено 3 Април, 2017 Без огъване не става! Здрави са, издържат, няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #16 Отговорено 1 Май, 2017 Ето едно клипче за монтаж, показват как се слагат пластинките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове