Honda143 0 #1 Публикувано 6 Март, 2017 Здравейте, преди време бях пуснал една тема тука относно какъв Сивик 8 ген. да си взема. В крайна сметка така стана, че по обяви Сивиците бяха перфектни, но на място бяха окаяни. Не си взех Сивик естествено, но се присетих и реших да попитам - от къде взехте вашия Сивик - от автокъща, директно от собственика, към някой град ли се насочихте и така. Любопитно ми е просто. Аз проверих в Пловдив - търсих Сивици 1.8 140 коня, видях 3-4, вътре бяха изпонадрани, скоростния лост изключително захабен, а под капака само ръжда. Накрая разширих търсенето драстично - включих и 1.4 бензин, и 2.2 дизела. Дори реших да направя компромис и за автоматична кутия - навсякъде едно и също. Захабен салон, захабен лост, ръжда под капака. Баща ми има Хонда CRV от 2002, и тя имаше в пъти по-малко ръжда от Сивик 2007-8 година... имат ли в действителност хондите (в частност Сивиците) проблеми с ръждата или аз съм егати каръка ?П.С. Във Варна също гледах за Сивик - същата история. Ръжда, немърливост, износено.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 6 Март, 2017 Не си карък, просто всичкия боклук, който се вкарва в БГ е в такова състояние. Запазените коли са скъпи в Европа и джамбазите не могат да направят пари от тях. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #3 Отговорено 6 Март, 2017 По поръчка, от авто къща. Преди доста години ; коректни бяха, за което си платих. Въпрос? Какво значи ръжда под капака? Двигателят е алуминиеви сплави, мисля ? Еdit (22.40): Honda143, а въпроса Ви в темата, какъв е? Или само си чешем езиците и егото? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda143 0 #4 Отговорено 6 Март, 2017 Wyvern, боклук боклук, ама искат по 10 бона за кола минимум.. Вярно, че е гъзарска, мен много си ме кефят сивиците, наистина те грабват като ги видиш, но въпреки всичко, за десет годишна кола, в това състояние, тия 10 бона са много! За 8 бона си взех сеат леон от 2006 и съм изключително доволен! Много исках Сивик, но в това състояние е абсурд. Честно казано, в това състояние Сивиците 8 ген. трябва да вървят по 6-7 бона, ама съвсем сериозно.. В Пловдив един пич искаше да ми продаде за скромните 9999 лева кола с изкипял акумулатор.. Повече не можел да свали. vesivanova ръжда бе, ръжда! като започнеш от най-малката гайчица и стигнеш до едни големи ръждиви петна по тръби и нататък. Не ме разбирайте погрешно, все още много харесвам модела Сивик, но просто се учудих как е възможно да ни пробутват такива коли.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 6 Март, 2017 Просто е - докато има балъци, които ги купуват на тия цени, ще има и тарикати да ги продават. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda143 0 #6 Отговорено 6 Март, 2017 Vesivanova, тук не става нито въпрос за чесане, нито за его, всичко съм си го написал точно, кратко и ясно - От къде взехте вашите сивици и въпрос, който се подразбира , само аз ли не останах удовлетворен от предложеното. Просто преди малко гледах една обява в карса и се сетих, и реших да пиша във форума. В крайна сметка след като за един ден изминах разстоянието Силистра-Пловдив-Бургас-Варна-Силистра за единия Сивик, заслужавам поне да знам накрая дали само аз ги срещам тези проблеми . Все пак когато нещо те интересува, питаш, нали така ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #7 Отговорено 6 Март, 2017 Добре, приемам позицията Ви. Съжалявам за навъртените напразно км. Но темата ще остане в Общи въпроси, докато не уточните конкретни проблеми. И съвети за решение, избор. Които ще помогнат на колеги, каращи 8 ген. или бъдещи такива. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda143 0 #8 Отговорено 6 Март, 2017 Конкретни проблеми нямам, по-скоро (надявам се) си спестих. Иначе да - сякаш темата е по-добре да е в общи въпроси, не съобразих. Нека всеки, който има мнение по въпроса го изкаже, така можем да помогнем на други, интересуващи се от темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #9 Отговорено 6 Март, 2017 Аз пък явно извадих късмет. Бях решил, че ще е 1.8 бензин с ръчни скорости без газ, без кожа. Няколко гледах, добре бяха и се спрях на който реших, че е най добре. (от Шумен, тъкмо пристигнала от Равена). Наистина не попаднах на кочини, каквито предполагам има. В последствие Бранко, като го взе да го газира също го хареса, та доволен съм. Съгласен съм за скоростния лост - да слабо място, гумата се пука, боята пада и се износва набързо, явно. Хоп една алуминиева топка тип Тайп Р и готово. Ръжда обаче никъде не съм видял при тези, които гледах, ама никаква. Даже ми е странно, Сивик 8 с ръжда не бях чувал, ама явно може да има, нека кажат и други. Съгласен съм и относно цената, която държи, завишена е според мен също, но явно "пазара е такъв". Оня лаф за баницата важи с пълна сила. Има си някой болести по рождение, които се решават бързо, защото вече имаш готово решение (например дисплея на радиото, който се губи частично). Съвета ми към бъдещи собственици е да внимават с маслото, за което има чудесна тема тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedZep 8 #10 Отговорено 7 Март, 2017 Не си взех Сивик естествено, вътре бяха изпонадрани, скоростния лост изключително захабен, а под капака само ръжда. Накрая разширих търсенето драстично - включих и 1.4 бензин, и 2.2 дизела. Дори реших да направя компромис и за автоматична кутия - навсякъде едно и също.И добре си направил. Цените на Сивик и Хонда като цяло са в пъти завишени за предлаганото качество. Очевидно са намерили зомбирана клиентела и ни карат без вазелин. За същите, че и по-малко пари човек може да си избере в пъти по-качествено кола от друга марка. Разбира се, ако повдигнеш въпроса пред някой хондаджия, ще ти издере очите. Щот Хондата е най-бързата, най-икономичната и най-малко чупещата се кола. Освен това е почти без пари. Пък возията и шума в нея са с ненадминато качество...... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #11 Отговорено 7 Март, 2017 Моята кола е дошла от Италия, имала е удар тип "сандвич" и половин година са я "пудрили" в България, но всичко това го разбрах след покупката. Спазарих я за 7200 български пари. Една от причините да сваля от цената беше позаминалия среден дисплей. Няма ръжда, напротив, от толкова "пудрене" и миене двигателния отсек светеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peychev 6 #12 Отговорено 13 Март, 2017 (Редактирано) От човек от Германия. 2006-та, дизел спорт , 137 000 км. Салонът - като нов. Няма ръжда където и да е ( зимите явно не е била карана много) - 5000 евро му платих. Редактирано 13 Март, 2017 от Peychev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Uberpsy 0 #13 Отговорено 15 Ноември, 2017 Аз си взех първата дето огледах. Наистина, от обявите в карса само две си харесах (търсех си дизелче в София, по възможност да не е нов внос). Продаде ми я един пич от Любо сервиса в Люлин, намерихме се на 8300 лв. Първо което ми хареса е че цвята беше по-хубав на живо отколкото на снимките (после разбрах че се казва champagne gray) и просто не може да го хванеш на снимка. След 4 месеца и изминати 4500км нямам никакви оплаквания и по колата всичко си е топ, няма ръжда никъде, не съм пипал нищо освен че доливам вода за чистачките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #14 Отговорено 16 Ноември, 2017 Ръжда Сивик 8? Аз си гледам обяви на Субару, 2003-2005 г. , 90% всичко е внос от Швейцария, с яко ръжда, ама по Сивик 8? Къде, дайте снимки. За същите, че и по-малко пари човек може да си избере в пъти по-качествено кола от друга марка. Хубаво и евтино няма. Предишната кола я платих 4000 в автокъща, след 1 година каране имах сметка с около 3000 лева похарчени за части и ремонти. Почти всичко което е консуматив беше сменено или ремонтирано - рейка, спирачи, кабели, свещи, гърнета, ламбда сонда, преден лагер, датчици разни по мотора, ремонт на табло, ключалки, механизми на прозорците. Накрая и 100 лева за кабел диагностика, че ми омръзна и за диагностика 2 пъти в месеца да ходя. То по-големия проблем от похарчените пари, е загубеното време във висене по сервизите. Почвам да звъня да уреждам час, после бързам преди работа да закарам колата, и на другия ден търча да я вземам. Радостта от успешния ремонт е готино чувство, докато не дойде следващия проблем. Ако автора беше казал "нагледах се на ръждилници по автокъщите и си взех нова кола", щях да му кажа браво. Обаче в случая ще му кажа дано да си имал късмет! Иначе съм съгласен, че в България почти всичко е с надути цени, особенно коли без история и на нереални колометри, което разбира се е абсурдно! Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zpa0 17 #15 Отговорено 23 Ноември, 2017 Аз също се учудвам на коментара за ръжда в двигателния отсек. R18A - там няма какво да ръждяса общо взето. Всичко е пластмаса, неръждавейка и алуминий. Тук-там някоя скоба и крепеж може да ръждяса. Купето вече е другa тема - гони го ръждатa, особено в държави, където се хвърля огромно количество сол. За качество/цена може би имате право. За тия пари сигурно се намират и по-добри варианти на други марки. Но Хонда никога не е била евтина марка на вторичния пазар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #16 Отговорено 27 Ноември, 2017 Аз нямах никакво намерение да купувам дизел. Така се случи обаче, че единствената сносна и запазена кола, която имаше докато гледах, беше дизел. Взех я на 108хил. 2006г. като силно се съмнявам да е на реални километри и въпреки настойчивите ми подкани към продавача от авто къща да ми каже колко са връщали, той продължаваше да се кълне, че километрите са реални. Не вярвам изобщо да е на била под 200 хил. когато я взех, колата определено е карана доста по магистрали и предния капак е понадупчен от камъчета. Карах колата в 2 сервиза, един от които Бултрако и дори там бяха изненадани в колко добро състояние е. Има си козметичните забележки, течеше малко вода при задния спойлер и трябваше да се сменят едни лагери на амортисьорите. Навъртял съм около 40хил. и съм сменял само една биалетка и съединител. Да чукна на дърво не съм имал други проблеми. Ръжда също няма никъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове