Jump to content
zmiata29

Катализатор Хонда HRV

Recommended Posts

Благодаря за съзнанието колега!!! Респект! Ако имаш късмет, ще ти настроя газовата през интернет...Безплатно . Само ми трябва инфо за монтажа и снимки на компонентите.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони и аз ще използвам възможността да благдаря на теб и на всички, които ще ни последват!

Що се отнася до моята газова, тя е easy jet, след като газаджията (нарочно го наричам така, не майстор) буквално се нагъзи и из..ра под предния капак, аз четох много и накрая разкачих всичко и си я монтирах сам. Купих си кабел за диагностика, свалих софтуера и я пуснах на автоматична настройка.

Да си призная, сигурно има какво да се пипне още, но от резултата, който постигнах сам, съм доволен, а иначе бъкел не разбирам.

А за газаджиятя, тоя глупак на шкодата ми избуши катализатора, щото пречел на настройките. След това се образовах.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/Catalytic-Converter-for-Honda-HR-V-1-6L-Petrol-00-2-01-non-TA-BM91011-/112295536989?

 

Ето това е конкретния линк.

Ако поразсъждаеаме малко, резонаторно гърне(заместител)+/- 30-40лв, втулка 40-80лв, врътня за пасване,ходене по разбирачи, монтаж минимум 50лв.

Ако караме по дигонала сметката е 150лв. НООО, на следващия преглед...? Дали?

Моята сметка; 48 х2.30 - 110лв, доставка 6.60лв. монтаж 20лв, имаш гарантиран ГТП и най-важното - по малко СО2 в дрбчетата, и по-дълго Ше се возим в каручките.

  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като имаш софтуера, ми прати една снимка на картата и една снимка на главните настройки.

Искам да виждам и налягане на газта, и мапа на празен ход и загрял мотор. Диаметъра на разпръсквачите също ми трябва, както и модела на дюзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, Благодаря, но мисля, че ще по лесно, някой път да ти дам достъп до десктопа, с тим вюеър и да...... мърсуваме, но значително по натам във времето.

Easy Jet уредбата е мнго смахнато елементарна система, дюзите са с номерация 9, 12, 15, 18, и 21, съответно по 4ри на двигател и всяко число отговаря на сътветна кубатура(kw), като например моите са 12ки и те са от не помня колко до 105кв, а това е ръководството за настойките:

 

lpg_easyjet_installation_manual_eng.pdflpg_injectors_size.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Ако някой иска да си закупи да влезне в англиския БЕЙ и да пише че си търсиCATALYTIC CONVERTER / CAT FOR HONDA HR-V 1.6 1999-2001

и като види 45 паунда да купува, нищо, че на картинката катализатора е различен, пращат това което е на снимката по горе.

Аз също съм се насочил към този катализатор, но ме притеснява ламарината. Няма ли след година да речем, да се продъни. Според теб как е дебела ли е, тънка ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарината изглежда доста солидна, оригиналния катализатор по документи тежи толкова колкото и това, даже това е с 200гр по-тежко или 3кг.

По-малко от 3 години, според мен, няма как да се скапе, ма божа работа.

Там, където го слагах, имаше и резонатори и други грънци, според мен нямаше разлика между ламарините.

 

П.с. Другото което е, увеличи снимките и виж заварките, според мен (не е задъжително да съм прав), ако е тънка ламарината, тая заварка на втулката, по средата, щеше да я прогори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се промени звука след манипулациите?

МОят опит: Преди монтиране на газовото реших да махна катализатора с идеята ,че за 15год кола би трябвало да е запушен поне 2 пъти, а и да не пречи за бъдещите настройки при газаджията. Монтирахме някакво гърне, като прехвърлихме оригиналните втулки за сондите.

1. Колата стана по-шумна.

2. Чека почна да светва на всеки 40км...

По първия проблем сменихме и крайно гърне(средна хубост) , което така или иначе свиреше ,но ефекта беше ,че се получи и звуков резонанс на определени обороти. Все едно си във варел.

Та се чудя, дали ако си сложа такъв катализатор , звуковата какафония ще се оправи...?

 

PS В сметката по-горе добави и сумата от връщане на стария катализатор на някой изкупвач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неоправдано заключение. Катализаторът ми е оригинален и не е мръднал. 105к само на газ, общ километраж 270к . Без катализатор са единици хората, които могат да настроят газова уредба. Катализаторът е необходим за правилното измерване от сондите. Без него е почти невъзможно настройката, освен на диностенд с външна широколентова сонда, която може да работи при по-демократични условия.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За звука...., след като си участвал в какфонията достъчно време, за да забравиш истинския хонда саунд с тоя катализатор! С добро средно гърне дори старо, но оригинално задно, започват да ти се дърпат очите и ще се почувстваш за малко японец. Слагай смело!

P.S. За моят специално с 1/3 останало вътре ми дадоха 12лв.

Редактирано от vesivanova
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Този катализатор дали всъщност работи, т.е. пречиства ?

Изглежда ми странна тази драстична разлика в цените.

От скоро и аз съм собственик на HR-V , взех го със свален катализатор, лампата си свети, грешката е от втората ламбда сонда, не разбрах има ли я изобщо. Нямам газова, но сигурно в някакъв момент ще сложа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................, т.е пречиства?

На този въпрос лично аз отговор нямам или по-точно казано; трябва да отида на газ анализатор, за да знам. Ако ми се отвори такава възможност, ще пиша.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да се похваля, вчера ходих до Плевенско, колата замърка както нова, динамика, мощност.......... и най-важното - 8.8газ/100, скорост 100/110, лампата на чека жми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да дразниш така, че ще ме накараш да си сменя читавия катализатор.:)

Малко трябва да се обогатят смесите до 9-10 на 100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще трябва да идвам до Русе, с лаптопа и кабела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемай навътре, но засега само вариаторите , жените и пенсионерите ми дават 8,5-9 /100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата, да беше снимал вътре какво има. :) Това е страхотен резонатор, а що се касае за катализаторите на автомобилите Ви, след 250 к дали е там или го няма, екологично е едно и също  (все едно го няма). Но резонатор задължително, който да има контрол на изходящите газове, този е точно такъв.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както писах по-горе, вътре има 2 (две) керамични пити, видях ги с очите си !  А не ги снимах, защото не може, да го направя сглобен.

Бъди сигурен, че не съм малоумен и знам какво е резонатор и какво катализатор.

П.С. Извинявам се, не съм го написал, но само това.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с Митко. Работата на катализатора се проверява по 3 начина. Със задна ламбда сонда, с външна ламбда сонда.

Третият вариант е с ламбдата между очите. Ако в затворено пространство можеш да издържиш над 20 мин с работещ двигател без да припаднеш всичко си е ОК.

Естествено третия вариант е Шега и Опасен за Здравето, но наистина тренирания нос хваща липсата на катализатор.

Ако катализаторът е не тровен с масло, богати и бедни смеси, не е удрян, прегряван ,охлаждан рязко, живота му е значително по-дълъг.

Има няколко добавки за чистене само на катализатор, които също му удължават ресурса. Работата на газ при идеални условия - добре регулирана система, увеличава ресурса двойно.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз се сдобих с нов катализатор, макар и на старо. Миризмата на изгорелите газове, преди да го монтирам, беше като на зил, със застоял бензин, но след като го монтирах... Леле, каква приятна изненада - гадната миризма я няма. Остава и лампата на чека, вече да не светне и всичко ще е ок. Поздрави.

Вече 2000 километра и всичко е наред.Това за катализатора,че изкарвал стотина хиляди километра според мен е мит. Подкрепям мнението на Маркони.Дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време съм с евтиния катализатор от ибей.

Лампата периодично светва и показва грешка p0420 - Ефективност на катализатора под допустимите граници. Може би все пак трябваше да се ориентирам към втора ръка. 

Скоро ще ходя до газаджията и ще си каже има ли връзка с газта. Ще пиша пак , ако има развитие.

Колкото и да е евтин ... ако не работи , не си заслужава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече забравих да следя нещата, но колата я карам непрекъснато и до сега чек лампа не съм видял, дано нещо от газта да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от газта , втората сонда дава високи и подобни стойности постоянно и на газ, и на бензин. Явно понякога стават още по-високи и тогава светва лампата.

 

Иначе , от както сложих катализатора, сложих газова, смених масло и регулирах клапани , колата тръгна много по-добре. Не зная кое е повлияло най-много, но разликата е очевидна, дори за лаик като мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има няколко добавки за чистене само на катализатор, които също му удължават ресурса.

 

Здравейте, мили другарчета! Тъй като съм нов тъдява и не мога да пусна конкретна тема, използвам тази, за да попитам относно препарати и методи на чистене на катализатора. Някой има ли представа чистителят на Лики Моли ефикасен ли е? Също така целесъобразно ли е демонтирането на катализатора и измиването му с обезмаслител Мельо например? Някакви други добавки в горивото?

 

Интересува ме за трипътен катализатор на бензинов Стрийм с пробег към 195хил. Моторът не се тормози, нито гори много, но от двигателния отсек мирише кофти, като е загряла, за което някои казват, че "смърди на катализатор". Не знам нормално ли е, при положение, че не намирам пробойни в изпускателната система. На самия изход на ауспуха мирише малко особено, но съвсем не смърди като отпред. Със сигурност скоро ще се наложи смяната му с нов, но ще се постарая да задържа врага.

 

Благодаря предварително.

 

Поздрав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! Никой от тук присъстващите не е правил тест на добавка за чистене на катализатор.Аз съм чистил профилактично ,но катализатора на стария ми Сивик си беше добре.

За да сме точни задръстен /видимо/ катализатор ,трябва да се третира с добавка и след съответния пробег да се смъкне и да се броят запушените пити пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Правилно ли съм разбрал, че го ползват вместо бензин като откачат маркуча за бензина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вместо бензин!

Добавя се в някое маркуче, което отива във всмукателните колектори.

http://avtochasti.store/index.php?route=product/product&path=178&product_id=1591

 

За мен това е доста варваски начин да си чистиш катализатора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е като power foam-а на amsoil дето се изпръсква в смукателния колектор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая разлика, че повечето добавки се пръскат директно в дросела. Аз затова питах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×