manndalay 3 #1 Публикувано 25 Януари, 2017 (Редактирано) Здравейте, колеги. След 3 години на Хонда Сивик, ми е време да разширя автопарка с нещо по-семейно, че и членовете на семейството скоро ще се увеличат . Следейки обявите в последно време, днес ми попадна тази оферта - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21485114918726013&slink=1f7f2d Тествах колата на павета, дупки, легнали полицаи и т.н. Много стегната, динамична, няма следи от удари и сменени елементи. Двигателят работеше тихо и се усещаше много добре. Цената е над средното за тази година на производство, но пък километрите са й под 120к, което е супер за дизел. Утре ще я гледат в Бултрако - двигател, ходова част. Ще поискам и сервизна история, но тя няма да е гаранция, че ако е имало сериозен удар, ще го разбера. Все пак, продавачът ми се видя свестен човек, просто си продава Хондата, за да си купи ново BMW X5... дай Боже всекиму . Все пак имам алтернативен вариант- Шкода Йети, 1.8 TSI (160кс), на 105к, но 3 години по-нова. Пак първи собственик, обслужвана само в официален сервиз, с дори повече екстри в някои отношения. Но пустия му багажник... с това бебе, дето го чакаме... И се чудя, на младото ли да заложа или на Хондата ?! Редактирано 25 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #2 Отговорено 25 Януари, 2017 Здравей колега, да си призная, че за първи път чух за тази Шкода сега, като прочетох темата ти . По техническата част не мога да ти кажа много, но като човек, който си купи такова ЦРВ /само, че бензин/ точно защото тъкмо ми се беше родило дете и това, че с жената сме скиори, мога да ти кажа, че това е една много добра семейна кола. Като тръгнем на почивка имам достатъчно място за много багаж + количката или шейната на детето. Вътре е достатъчно широко и удобно, като на задната седалка на дълъг път, докато детето спи в столчето, жената спокойно спи до него. Разходът на гориво не е висок за СУВ и поддръжката е съвсем нормална /поне за бензин/газ, за дизела впечатленията ми са само от изписаното във форума/. ЦРВто се държи много добре във всякакви условия, а в сегашната пътна обстановка, както нямаме нито една почистена улица, си е направо необходимост. Колата няма да ти доставя удоволствие, ако си фен на по- високите скорости и по- бързото ускорение /при изпреварване например/, но при дизела нещата са по- добре от при бензина, в това отношение. Това, че колата е стегната е добре, като се има предвид, че е карана само в БГ. Моята я взех на 127к също карана само в БГ, но по отношение на ходова част е една идея по- зле от предната ми кола, която купих от Германия. Лично аз не бих взел кола с теглич, но това си е моя претенция. Не знам, ако се обадиш в застрахователната компания, дали няма да ти кажат дали са изплащани някакви щети. Сега, след като малкия поотрасна /2 годинки/, ми се иска да сменя ЦРВето с Акорд 8 /бензин/ + субару форестър /по- стар/ за черни пътища и такива с много ледени коловози, като сегашните, за да си го чупя, но жената не дава . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manndalay 3 #3 Отговорено 25 Януари, 2017 Шкода Йети е много надежден и умно направен авомобил и ако не беше малкия му багажник, щеше да минава в категория семеен без проблем. Има офроуд режим, доста високо проходим е, в същото време усещането при шофирането му е като от лека кола, не клати изобщо, много е стабилен на пътя, 1.8TSI ускорява до 100 за 8сек. При други обстоятелства, досега да съм купил колата, която ми предложиха - изключително запазен и добре гледан автомобил. И с 20% по-евтин от CR-V-то, към което пуснах линка. Което също ми се струва в отлично състояние Колата е карана само в БГ, но като втори автомобил за извън града. Обслужена е преди по-малко от месец... ще видим утре диагностиката какво ще покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #4 Отговорено 25 Януари, 2017 Йетито е друг клас автомобил. Нещо средно м/у кросоувър, баничарка и лек автомобил, но не и СУВ. Тя за това не се клати в завоите. Ако имаш възможност покарай ги и двете и ще добиеш разликата в усещането от това да караш СУВ, и това там, другото нещо. Иначе, като идея,йетито ми допада (без коментар за багажника), но наистина усещането е като за кола от рода на Jumpy, Scudo, Partner,Berlingo или нещо от този род, но разбирасе по-комфортно и с повече възможности извън пътя (ако е 4х4). TSI моторите не са лоши, но ако ги хванеш на читави километри (LPG май няма да стане там, но те са икономични), но да ти кажа, не съм и много запознат. Ако обаче се окаже, че 1.8 TSI е на базата на стария 1.8Т..... Тва е доста здрав мотор, който наистина се кара с удоволствие. Аз съм за хондата не заради марката, а заради Йетито по-скоро. Успех в сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manndalay 3 #5 Отговорено 25 Януари, 2017 На много места ги слагат в един клас - компактен SUV или кросоувър. И за мен са в различни категории, но... доста сравнителни тестове и ревюта прегледах. Карах ги и двете вече, Йетито като че ли малко повече ми допада откъм возене. По-динамично и стегнато в завоите. Но пък комфорта на CR-V и практичността му са сериозен плюс. Това, което забелязах при него е, че съединителя захапва сравнително високо и има доста дълъг ход, 1/3, от който на практика е празен. Може би този на Сивика ми ме е разглезил и затова ми се струва странно. Но... дали е нормално? @DMZ, относно теглича, каква е причината? Това, че е теглено нещо ли? В случая, е малко ремарке за рибарски принадлежности. Не е каравана или лодка. Едва ли е натоварило двигателя прекалено. За щети - от градушката, преди две години е имало такива и са сменяни ламарини. Друго не е правено. Надявам се... . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #6 Отговорено 26 Януари, 2017 Място за сравнение между двата автомобила няма. СРВ-то е много по-добрия избор. Също като плюс е: -че колата е от тук-демек, сигурна кола! -Че докато е била в гаранция е поддържана тук и всичко може да провериш или най-малко, да хванеш някакви разлики, ако продавача се опитва да скрие. -Това, че няма фабрично ДПФ филтър. -Това, че е с два комплекта гуми и до колкото е истина, били перфектни. -Това, че има винетка и частично Каско. -Това, че е регистрирана и може би обслужена. Минус е леко завишена цена за тази година, нищо че пише, че е месец ноември, но естествено там има коментар. Така че помисли и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #7 Отговорено 26 Януари, 2017 Обявата изглежда Ок , но трябва да се прегледа колата! Излез на околовръсното и като вдигнеш 80км на 4-та, дай още газ рязко, слушай двигателя и гледай оборотите, дали не се изфорсира двигателя, т.е. оборотите да скачат рязко = боксуване на съединител. Точно около тези км идва време за смяна на съединител Цената му е 1000лв със смяната и 1000лв маховик (ако трябва да се сменя) = 2000лв ремонт! Иначе колата е хубава, моята е абсолютно същата и смея да кажа , че за годините си и парите е страхотен автомобил, проходим автомобил! Вземи си микрометър и я прегледай за кит, защото 2010 или 2012 имаше градушка и може да е била пострадата, т.е. да е китосван тавана, капака.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #8 Отговорено 26 Януари, 2017 Обявата изглежда Ок , но трябва да се прегледа колата! Излез на околовръсното и като вдигнеш 80км на 4-та дай още газ рязко слушай двигателя и гледай оборотите дали не се изфорсира двигателя, т.е. оборотите да скачат рязко = боксуване на съединител. Точно около тези км идва време за смяна на съединител Цената му е 1000лв със смяната и 1000лв маховик (ако трябва да се сменя) = 2000лв ремонт! Иначе колата е хубава, моята е абсолютно същата и смея да кажа , че за годините си и парите е страхотен автомобил, проходим автомобил! Вземи си микрометър и я прегледай за кит, защото 2010 или 2012 имаше градушка и може да е била пострадата, т.е. да е китосван тавана, капака.... sttekataТой колегата е писъл по въпроса с градушката: За щети - от градушката преди две години е имало такива и са сменяни ламарини. Друго не е правено. Надявам се... А на мен пък ми се вижда много изтъркан волана и маншона на скоростния лост за тези километри. Това , че е от Бултрако не е гаранция, че е на реални километри.Има доста случай на гаранционни коли, който се карат доста и им се връща километража преди да влезе за сервизно обслужване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #9 Отговорено 26 Януари, 2017 Че е теглено нещо ли? В случая е малко ремарке за рибарски принадлежности. Не е каравана или лодка. Едва ли е натоварило двигателя прекалено. За щети - от градушката преди две години е имало такива и са сменяни ламарини. Друго не е правено. Надявам се... . Ами не знам, просто аз не бих си купил. Знаеш как е, имаш си някакви твои съображения, чрез който отсейваш автомобилите на пазара. Цената и на мен ми се струва малко висока /за дизел/, но ако теб не те притеснява, действай. Аз лично между Хондата и Шкодата не бих се замислял въобще, но и тук избора си е твой. Дадох ти мнение, като човек който държеше следващата му кола да е отново Хонда, СУВ, с 5 месечно дете и ходещ на ски , както и да е г/д прилична година /за тогава/ В момента, както и да го погледнеш си е на 10г. Така сведох избора си до ЦРВ 3, като дилемата беше дизел или бензин. То не беше толкова и дилема, тъй като тогава бензинови под 20 000лв почти нямаше, а на мен бюджета ми беше около 18 000. Като си смятах още 2- 3000 за обслужване, каско и т.н. Първото бензиново, което беше читаво и на приемлива цена, се обадих 2 часа след публикуване на обявата /6 месеца гледах обявите сутрин, обед и вечер/. Избора е изцяло твой. Прецени, дали всеки ден ще товариш и разтоварваш колички /аз го правех по няколко пъти дневно/, дали ще ходиш на почивки често, с много багаж и т.н. и въобще коя от двете ти харесва повече. Виж и коя от двете е по- надежна /да не дава Господ да се разбира/. Не знам ЦРВето как се представя на краш тестовете, сигурен съм, че колегите са по- запознати. Пресметни всички + и - и избирай. Успех . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #10 Отговорено 26 Януари, 2017 4 звезди има от EuroNCAP. Не е могла да хване 5, но не знам точната причина. Едно от нещата, заради които смених старото ЦРВ, беше сигурността и стабилността. И предвид това, че и жена ми ще го кара, а на всичкото отгоре ще вози и децата, осигурих допълнителна сигурност, чрез столчетата за деца, като за тях изчетох доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manndalay 3 #11 Отговорено 26 Януари, 2017 (Редактирано) Здравейте, колеги, благодаря за съветите! Проверката в сервиза показа, че автомобилът е в много добро състояние - акумулаторът догодина ще е за смяна, както и гарнитура. Това е всичко. Пълно обслужване е направено преди по-малко от месец, включително масло на скоростна кутия и още неща, които не запомних, но се препоръчва смяната им на 120к км. Направих ѝ още един тест-драйв, направих теста, който sttekata препоръча, нямаше никакво форсиране на двигателя. Огледах още веднъж внимателно за сменени елементи, луфтовете, за масло по ауспуха. Не видях. Маншона на скоростния лост го забелязах и аз, но според мен е кофти самата кожа и бързо се амортизира. Не е гумен. Продавачът е адвокат, от типа хора - качвам се и карам. Дори не знаеше откъде се сипва антифриза. Не мисля, че е пипал километража всеки път преди годишния преглед. Още преди да я огледам подробно, каза, че има проблем с подгряването на седалката на шофьора и вече е поръчал оригинално подгряване. Имаше и час в Бултрако за смяната му, днес го смениха, та вече и това работи. Коментирахме и цената... Скъпичка е леко, наистина. Но е с всички екстри за модела (без навигацията и камерата за обратно виждане), два комплекта гуми, регистрация, греди за покрива, напълно обслужена... Та, затова прецених, че си заслужава парите. Гледах в mobile.de сходни обяви, цените почват от 10000 евро. А времето, транспорта до БГ, регистрации, чудесии... Сигурно може и по-евтино да се намери, но едва ли ще съм много напред. Та така... Утре сутрин сме при нотариус. Дано имам и малко късмет с непредвидените неща... малко са километрите, но все пак е на 8г. Всичко е възможно. Редактирано 26 Януари, 2017 от manndalay Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manndalay 3 #12 Отговорено 26 Януари, 2017 (Редактирано) jaccomo, ако правилно съм те разбрал, си сменил старото CR-V с такова от 2009, заради стабилността на пътя и сигурността, така ли? А не че си имал от 2009-а и си го сменил за нещо друго? Ако може да споделиш и на какви детски столчета си се спрял, ще съм много благодарен . Редактирано 27 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #13 Отговорено 27 Януари, 2017 Смених старото с такова от 2009. Столчетата са Cybex Palas M Fix. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 27 Януари, 2017 2009 и натам не са ли с DPF вече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #15 Отговорено 27 Януари, 2017 Колега , какви проблеми има с подгряването на седалката, моля да споделиш, че ме вълнува това.... При мен подгряването грее слабо и затова питам. Вземай смело, гаранция е на реални км. Моята я взех на 136К км и след 6 000 км съдеинителя беше за смяна , но като я вземах нямаше индикация за това. Поради факта, че това е консуматив - вземай смело! Няма как да вземеш такава кола, с 2 чифта гуми и обслужена. Успех с покупката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #16 Отговорено 27 Януари, 2017 (Редактирано) 4 звезди има от EuroNCAP. Не е могла да хване 5 но незнам точната причина. Едно от нещата заради които смених старото ЦРВ беше сигурноста и стабилноста. И предвид това, че и жена ми ще го кара а на всичкото отгоре ще вози и децата, осигурих допълнителна сигурност чрез столчетата за деца, като за тях изчетох доста. Има необходимите точки за 5 звезди, но потенциални твърди материали на таблото можело да наранят бедрата на пътниците отпред. Аз като купувах моята ги гледах подробно. Интересното е, че в американския и японския NCAP има максимални звезди. За себе си прецених, че това е съвсем минимален риск. Дано и никога не се налага да разбираме така ли е . Редактирано 27 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #17 Отговорено 27 Януари, 2017 Дано наистина не разбираме, но като си спомням как са ми изкачали в насрещното, по завоите да изпреварват и съм се разминавал на косъм...... си го считам за извесно успокоение. Преди месец сестра ми купи Дачиа Лоджи. На първия ден й купиха 4 зимни от Диана, на втория сутринта монтираха ГИ и вечерна, на пътя за Боровец, един с десен волан, изпреварващ камион я направи много красива дачиата. Всички за щастие са само с уплах, но колата клони към тотал. Така че, да не пренебрегваме съдбата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manndalay 3 #18 Отговорено 27 Януари, 2017 Привет, колеги! Благодаря още веднъж за отзивчивостта! Споделената информация беше наистина ценна и ми помогна да взема това решение. Колата вече е пред дома ми . Дай Боже, никога да не разбера здравината й при инцидент! Вярвам, че си заслужава всяка стотинка, а и продавачите ми се сториха много свестни хора. Може да звучи налудничаво, но за мен е важно що за хора са били предишните собственици, че е бил семеен автомобил, че няма инциденти с него. А и жена ми много го хареса . Притеснявам се малко дали няма да привлича излишно внимание, честно казано. До блока ни има платен охраняем паркинг, та май ще направя месечен абонамент и ще я държа там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #19 Отговорено 27 Януари, 2017 Честита придобивка! Пожелавам ти да си я караш със здраве и безаварийно, а скоро още по-нова да си купиш! Убеден съм , че ще ти хареса автомобила, особено като видиш какво е да няма закъсване (разбира се не по труден офроуд терен), няма бутане, ринене на сняг и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manndalay 3 #20 Отговорено 27 Януари, 2017 Колега , какви проблеми има с подгряването на седалката, моля да споделиш, че ме вълнува това.... При мен подгряването грее слабо и затова питам. Не работеше подгряването на седалката. Не слабо, ами никак. Нови реотани беше поръчал стария собственик в Бултрако. Доста скъпички са, към 790лв с монтажа. Аз не знам дали бих ги дал, но човекът си ги беше калкулирал в цената, явно и ги монтираха преди да я купя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #21 Отговорено 27 Януари, 2017 Честито и от мен колега, Много безавариини километри и само хубави семейни моменти с новия автомобил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #22 Отговорено 27 Януари, 2017 Честито и от мен колега, Много безавариини километри и само хубави семейни моменти с новия автомобил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #23 Отговорено 28 Януари, 2017 Честито и от мен, със здраве да си я карате! Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aliyatin.com 2 #24 Отговорено 28 Януари, 2017 Честито и от мен колега!Със здраве да си я карате и много безаварийни.Моята също я взех скоро и много и се кефя на снега, който имаме тук! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове