Jump to content
manndalay

Съвет за покупка на CR-V

Recommended Posts

Здравейте, колеги. След 3 години на Хонда Сивик, ми е време да разширя автопарка с нещо по-семейно, че и членовете на семейството скоро ще се увеличат :) .

Следейки обявите в последно време, днес ми попадна тази оферта - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21485114918726013&slink=1f7f2d

Тествах колата на павета, дупки, легнали полицаи и т.н. Много стегната, динамична, няма следи от удари и сменени елементи. Двигателят работеше тихо и се усещаше много добре. Цената е над средното за тази година на производство, но пък километрите са й под 120к, което е супер за дизел. Утре ще я гледат в Бултрако - двигател, ходова част. Ще поискам и сервизна история, но тя няма да е гаранция, че ако е имало сериозен удар, ще го разбера. Все пак, продавачът ми се видя свестен човек, просто си продава Хондата, за да си купи ново BMW X5... дай Боже всекиму :).

Все пак имам алтернативен вариант- Шкода Йети, 1.8 TSI (160кс), на 105к, но 3 години по-нова. Пак първи собственик, обслужвана само в официален сервиз, с дори повече екстри в някои отношения. Но пустия му багажник... с това бебе, дето го чакаме... И се чудя, на младото ли да заложа или на Хондата ?!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

да си призная, че за първи път чух за тази Шкода сега, като прочетох темата ти :). По техническата част не мога да ти кажа много, но като човек, който си купи такова ЦРВ /само, че бензин/ точно защото тъкмо ми се беше родило дете и това, че с жената сме скиори, мога да ти кажа, че това е една много добра семейна кола. Като тръгнем на почивка имам достатъчно място за много багаж + количката или шейната на детето. Вътре е достатъчно широко и удобно, като на задната седалка на дълъг път, докато детето спи в столчето, жената спокойно спи до него. Разходът на гориво не е висок за СУВ и поддръжката е съвсем нормална /поне за бензин/газ, за дизела впечатленията ми са само от изписаното във форума/. ЦРВто се държи много добре във всякакви условия, а в сегашната пътна обстановка, както нямаме нито една почистена улица, си е направо необходимост. Колата няма да ти доставя удоволствие, ако си фен на по- високите скорости и по- бързото ускорение /при изпреварване например/, но при дизела нещата са по- добре от при бензина, в това отношение. Това, че колата е стегната е добре, като се има предвид, че е карана само в БГ. Моята я взех на 127к също карана само в БГ, но по отношение на ходова част е една идея по- зле от предната ми кола, която купих от Германия. Лично аз не бих взел кола с теглич, но това си е моя претенция. Не знам, ако се обадиш в застрахователната компания, дали няма да ти кажат дали са изплащани някакви щети. Сега, след като малкия поотрасна /2 годинки/, ми се иска да сменя ЦРВето с Акорд 8 /бензин/ + субару форестър /по- стар/ за черни пътища и такива с много ледени коловози, като сегашните, за да си го чупя, но жената не дава :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода Йети е много надежден и умно направен авомобил и ако не беше малкия му багажник, щеше да минава в категория семеен без проблем. Има офроуд режим, доста високо проходим е, в същото време усещането при шофирането му е като от лека кола, не клати изобщо, много е стабилен на пътя, 1.8TSI ускорява до 100 за 8сек. При други обстоятелства, досега да съм купил колата, която ми предложиха - изключително запазен и добре гледан автомобил. И с 20% по-евтин от CR-V-то, към което пуснах линка. Което също ми се струва в отлично състояние :) Колата е карана само в БГ, но като втори автомобил за извън града. Обслужена е преди по-малко от месец... ще видим утре диагностиката какво ще покаже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йетито е друг клас автомобил. Нещо средно м/у кросоувър, баничарка и лек автомобил, но не и СУВ. Тя за това не се клати в завоите.

Ако имаш възможност покарай ги и двете и ще добиеш разликата в усещането от това да караш СУВ, и това там, другото нещо.

Иначе, като идея,йетито ми допада (без коментар за багажника), но наистина усещането е като за кола от рода на Jumpy, Scudo, Partner,Berlingo или нещо от този род, но разбирасе по-комфортно и с повече възможности извън пътя (ако е 4х4). TSI моторите не са лоши, но ако ги хванеш на читави километри (LPG май няма да стане там, но те са икономични), но да ти кажа, не съм и много запознат. Ако обаче се окаже, че 1.8 TSI е на базата на стария 1.8Т..... Тва е доста здрав мотор, който наистина се кара с удоволствие.

Аз съм за хондата не заради марката, а заради Йетито по-скоро.

 

Успех в сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много места ги слагат в един клас - компактен SUV или кросоувър. И за мен са в различни категории, но... доста сравнителни тестове и ревюта прегледах. Карах ги и двете вече, Йетито като че ли малко повече ми допада откъм возене. По-динамично и стегнато в завоите. Но пък комфорта на CR-V и практичността му са сериозен плюс. Това, което забелязах при него е, че съединителя захапва сравнително високо и има доста дълъг ход, 1/3, от който на практика е празен. Може би този на Сивика ми ме е разглезил и затова ми се струва странно. Но... дали е нормално?

@DMZ, относно теглича, каква е причината? Това, че е теглено нещо ли? В случая, е малко ремарке за рибарски принадлежности. Не е каравана или лодка. Едва ли е натоварило двигателя прекалено. За щети - от градушката, преди две години е имало такива и са сменяни ламарини. Друго не е правено. Надявам се... :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Място за сравнение между двата автомобила няма.

СРВ-то е много по-добрия избор.

Също като плюс е:

-че колата е от тук-демек, сигурна кола!

-Че докато е била в гаранция е поддържана тук и всичко може да провериш или най-малко, да хванеш някакви разлики, ако продавача се опитва да скрие.

-Това, че няма фабрично ДПФ филтър.

-Това, че е с два комплекта гуми и до колкото е истина, били перфектни.

-Това, че има винетка и частично Каско.

-Това, че е регистрирана и може би обслужена.

Минус е леко завишена цена за тази година, нищо че пише, че е месец ноември, но естествено там има коментар.

 

Така че помисли и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата изглежда Ок , но трябва да се прегледа колата!

Излез на околовръсното и като вдигнеш 80км на 4-та, дай още газ рязко, слушай двигателя и гледай оборотите, дали не се изфорсира двигателя, т.е. оборотите да скачат рязко = боксуване на съединител.

Точно около тези км идва време за смяна на съединител!!! Цената му е 1000лв със смяната и 1000лв маховик (ако трябва да се сменя) = 2000лв ремонт!

Иначе колата е хубава, моята е абсолютно същата и смея да кажа , че за годините си и парите е страхотен автомобил, проходим автомобил!

 

Вземи си микрометър и я прегледай за кит, защото 2010 или 2012 имаше градушка и може да е била пострадата, т.е. да е китосван тавана, капака....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата изглежда Ок , но трябва да се прегледа колата!

Излез на околовръсното и като вдигнеш 80км на 4-та дай още газ рязко слушай двигателя и гледай оборотите дали не се изфорсира двигателя, т.е. оборотите да скачат рязко = боксуване на съединител.

Точно около тези км идва време за смяна на съединител!!! Цената му е 1000лв със смяната и 1000лв маховик (ако трябва да се сменя) = 2000лв ремонт!

Иначе колата е хубава, моята е абсолютно същата и смея да кажа , че за годините си и парите е страхотен автомобил, проходим автомобил!

 

Вземи си микрометър и я прегледай за кит, защото 2010 или 2012 имаше градушка и може да е била пострадата, т.е. да е китосван тавана, капака....

sttekata

Той колегата е писъл по въпроса с градушката:

За щети - от градушката преди две години е имало такива и са сменяни ламарини. Друго не е правено. Надявам се... :)

А на мен пък ми се вижда много изтъркан волана и маншона на скоростния лост за тези километри.

Това , че е от Бултрако не е гаранция, че е на реални километри.Има доста случай на гаранционни коли, който се карат доста и им се връща километража преди да влезе за сервизно обслужване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е теглено нещо ли? В случая е малко ремарке за рибарски принадлежности. Не е каравана или лодка. Едва ли е натоварило двигателя прекалено. За щети - от градушката преди две години е имало такива и са сменяни ламарини. Друго не е правено. Надявам се... :).

 

Ами не знам, просто аз не бих си купил. Знаеш как е, имаш си някакви твои съображения, чрез който отсейваш автомобилите на пазара. Цената и на мен ми се струва малко висока /за дизел/, но ако теб не те притеснява, действай. Аз лично между Хондата и Шкодата не бих се замислял въобще, но и тук избора си е твой. Дадох ти мнение, като човек който държеше следващата му кола да е отново Хонда, СУВ, с 5 месечно дете и ходещ на ски , както и да е г/д прилична година /за тогава/ В момента, както и да го погледнеш си е на 10г. Така сведох избора си до ЦРВ 3, като дилемата беше дизел или бензин. То не беше толкова и дилема, тъй като тогава бензинови под 20 000лв почти нямаше, а на мен бюджета ми беше около 18 000. Като си смятах още 2- 3000 за обслужване, каско и т.н. Първото бензиново, което беше читаво и на приемлива цена, се обадих 2 часа след публикуване на обявата /6 месеца гледах обявите сутрин, обед и вечер/. Избора е изцяло твой. Прецени, дали всеки ден ще товариш и разтоварваш колички /аз го правех по няколко пъти дневно/, дали ще ходиш на почивки често, с много багаж и т.н. и въобще коя от двете ти харесва повече. Виж и коя от двете е по- надежна /да не дава Господ да се разбира/. Не знам ЦРВето как се представя на краш тестовете, сигурен съм, че колегите са по- запознати. Пресметни всички + и - и избирай. Успех :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 звезди има от EuroNCAP. Не е могла да хване 5, но не знам точната причина. Едно от нещата, заради които смених старото ЦРВ, беше сигурността и стабилността. И предвид това, че и жена ми ще го кара, а на всичкото отгоре ще вози и децата, осигурих допълнителна сигурност, чрез столчетата за деца, като за тях изчетох доста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

благодаря за съветите! Проверката в сервиза показа, че автомобилът е в много добро състояние - акумулаторът догодина ще е за смяна, както и гарнитура. Това е всичко. Пълно обслужване е направено преди по-малко от месец, включително масло на скоростна кутия и още неща, които не запомних, но се препоръчва смяната им на 120к км. Направих ѝ още един тест-драйв, направих теста, който sttekata препоръча, нямаше никакво форсиране на двигателя. Огледах още веднъж внимателно за сменени елементи, луфтовете, за масло по ауспуха. Не видях. Маншона на скоростния лост го забелязах и аз, но според мен е кофти самата кожа и бързо се амортизира. Не е гумен. Продавачът е адвокат, от типа хора - качвам се и карам. Дори не знаеше откъде се сипва антифриза. Не мисля, че е пипал километража всеки път преди годишния преглед. Още преди да я огледам подробно, каза, че има проблем с подгряването на седалката на шофьора и вече е поръчал оригинално подгряване. Имаше и час в Бултрако за смяната му, днес го смениха, та вече и това работи. Коментирахме и цената... Скъпичка е леко, наистина. Но е с всички екстри за модела (без навигацията и камерата за обратно виждане), два комплекта гуми, регистрация, греди за покрива, напълно обслужена... Та, затова прецених, че си заслужава парите. Гледах в mobile.de сходни обяви, цените почват от 10000 евро. А времето, транспорта до БГ, регистрации, чудесии... Сигурно може и по-евтино да се намери, но едва ли ще съм много напред.

Та така... Утре сутрин сме при нотариус. :) Дано имам и малко късмет с непредвидените неща... малко са километрите, но все пак е на 8г. Всичко е възможно.

Редактирано от manndalay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jaccomo, ако правилно съм те разбрал, си сменил старото CR-V с такова от 2009, заради стабилността на пътя и сигурността, така ли? А не че си имал от 2009-а и си го сменил за нещо друго? Ако може да споделиш и на какви детски столчета си се спрял, ще съм много благодарен :). Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених старото с такова от 2009.

Столчетата са Cybex Palas M Fix.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2009 и натам не са ли с DPF вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , какви проблеми има с подгряването на седалката, моля да споделиш, че ме вълнува това....

При мен подгряването грее слабо и затова питам.

 

Вземай смело, гаранция е на реални км. Моята я взех на 136К км и след 6 000 км съдеинителя беше за смяна , но като я вземах нямаше индикация за това.

Поради факта, че това е консуматив - вземай смело! Няма как да вземеш такава кола, с 2 чифта гуми и обслужена.

 

Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 звезди има от EuroNCAP. Не е могла да хване 5 но незнам точната причина. Едно от нещата заради които смених старото ЦРВ беше сигурноста и стабилноста. И предвид това, че и жена ми ще го кара а на всичкото отгоре ще вози и децата, осигурих допълнителна сигурност чрез столчетата за деца, като за тях изчетох доста.

Има необходимите точки за 5 звезди, но потенциални твърди материали на таблото можело да наранят бедрата на пътниците отпред. Аз като купувах моята ги гледах подробно. Интересното е, че в американския и японския NCAP има максимални звезди.

 

За себе си прецених, че това е съвсем минимален риск. Дано и никога не се налага да разбираме така ли е :).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано наистина не разбираме, но като си спомням как са ми изкачали в насрещното, по завоите да изпреварват и съм се разминавал на косъм...... си го считам за извесно успокоение.

 

Преди месец сестра ми купи Дачиа Лоджи. На първия ден й купиха 4 зимни от Диана, на втория сутринта монтираха ГИ и вечерна, на пътя за Боровец, един с десен волан, изпреварващ камион я направи много красива дачиата. Всички за щастие са само с уплах, но колата клони към тотал.

Така че, да не пренебрегваме съдбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!

Благодаря още веднъж за отзивчивостта! Споделената информация беше наистина ценна и ми помогна да взема това решение.

Колата вече е пред дома ми :). Дай Боже, никога да не разбера здравината й при инцидент! Вярвам, че си заслужава всяка стотинка, а и продавачите ми се сториха много свестни хора. Може да звучи налудничаво, но за мен е важно що за хора са били предишните собственици, че е бил семеен автомобил, че няма инциденти с него. А и жена ми много го хареса :) .

Притеснявам се малко дали няма да привлича излишно внимание, честно казано. До блока ни има платен охраняем паркинг, та май ще направя месечен абонамент и ще я държа там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка!

Пожелавам ти да си я караш със здраве и безаварийно, а скоро още по-нова да си купиш!

 

Убеден съм , че ще ти хареса автомобила, особено като видиш какво е да няма закъсване (разбира се не по труден офроуд терен), няма бутане, ринене на сняг и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , какви проблеми има с подгряването на седалката, моля да споделиш, че ме вълнува това....

При мен подгряването грее слабо и затова питам.

Не работеше подгряването на седалката. Не слабо, ами никак. Нови реотани беше поръчал стария собственик в Бултрако. Доста скъпички са, към 790лв с монтажа. Аз не знам дали бих ги дал, но човекът си ги беше калкулирал в цената, явно и ги монтираха преди да я купя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега,

Много безавариини километри и само хубави семейни моменти с новия автомобил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега,

Много безавариини километри и само хубави семейни моменти с новия автомобил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен, със здраве да си я карате!

 

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега!Със здраве да си я карате и много безаварийни.Моята също я взех скоро и много и се кефя на снега, който имаме тук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...