sidux 1 #1 Публикувано 22 Януари, 2017 (Редактирано) Здравейте, колеги . След 2 годишна експлоатация доживях да видя чека да свети. Та...от доста време се канех да сменя меката изпусктелна връзка, че духаше. Намерих цялата изпускателна тръба (от изпуск.колектор до катализатора - кривата )на добра цена и реших да я сменя. Монтирах всичко, закачих ламбда сондите и запалих колата. След около 5-10 мин работа на място чека светна. Огледах буксите на датчиците, макар че, ако не правят контакт,чекът би трябвало да светне веднага, а не след 5 мин. Все още не съм закачал колата на диагностика (не вярвам на мигащия код), но си мисля, че понеже сега всички газове минават през катализатора... Нещо сондите, да се ушашкат или кат. е запушен? Някакви идеи? Тези дни ще пиша каква грешка точно дава. Колата е CG8 F18B2. Поздрави . Sent from my LG-H815 using Tapatalk Редактирано 23 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 22 Януари, 2017 Защо не вярваш на мигащия код ? И защо си мислиш, че друг тип диагностика ще ти покаже друга грешка, различна от 2рата сонда, да речем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sidux 1 #3 Отговорено 23 Януари, 2017 Защото преди години, когато я купих й светваше чека. Според броя мигания, излизаше 2 ра сонда. Замервах кабели, чистих букси..ресет с 13ти предпзител и след няколко км пак. Отново проверки по сондата, докато един колега не ми даде неговия китйски четец. Според него беше Егр-а. Свалих го, изчистих го и ... 2 години без проблем. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pikata 0 #4 Отговорено 25 Януари, 2017 Здравейте, имам същия проблем. Свети ми чека, показва грешка във ламбда сондите. Смених две от тях, но без ефект. Смених тази на колектора и крайната на катализатора (общо са 3). На компютъра показва-P0141 - Oxygen sensor heater circuit malfunction bank1, Sensor 2 exhaust leaks ahead of oxygen sensor. Faulty oxygen sensor. Колата е Хонда, ХР-В 1.6 , 105к.с. 4х4 , 2000г. Ще бъда благодарен, ако някой ми помогне да отстраня проблема! Само да кажа, че разхода се вдигна значително! Каква е грешката и къде? Възможно ли е да е другата сонда, която не съм я сменял? И майсторите са едни разбирачи, те не знаят от къде идва проблема, остава аз да знам.... Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sidux 1 #5 Отговорено 27 Януари, 2017 Здравейте, колеги . След 2 годишна експлоатация доживях да видя чека да свети. Та...от доста време се канех да сменя меката изпусктелна връзка, че духаше. Намерих цялата изпускателна тръба (от изпуск.колектор до катализатора - кривата )на добра цена и реших да я сменя. Монтирах всичко, закачих ламбда сондите и запалих колата. След около 5-10 мин работа на място чека светна. Огледах буксите на датчиците, макар че, ако не правят контакт,чекът би трябвало да светне веднага, а не след 5 мин. Все още не съм закачал колата на диагностика , но си мисля, че понеже сега всички газове минават през катализатора... Нещо сондите, да се ушашкат или кат. е запушен? Някакви идеи? Тези дни ще пиша каква грешка точно дава. Колата е CG8 F18B2. Поздрави . Здравейте отново. Днес закачих колата и както предполагах , грешката беше P0131 Oxygen Sensor Circuit Low Voltage. Интересното е, че според аутодата, причина за това е неработещ сензор или неуплътнена изпуск.система. А всъщност аз тъкмо това направих. Смених духащата мека връзка и сега газовете си минават както трябва, през О2 сензорите и катализатора. Направих няколко теста с един китайски четец и в повечето време сигнала от сондата е под 0,5V, като имаше и пикове над 0,5, дори и до 1V. Според мен проблема е,че имаше и 0,00V за известно време. Трих грешката, карах колата ...все тази грешка дава. Някой, да има идея какво да проверя, преди да съм се хвърлил да сменям части? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #6 Отговорено 27 Януари, 2017 Изтегли си Honda ESM 1998 от тук https://drive.google.com/file/d/0B1v803mzYzT7UHh3LVFKaHZrSnM/view?usp=sharing , има всичко написано кое как и т.н. На кратко, за тази грешка, като за начало трябва да се провери налягането на горивото, след това самият сензор(сондата) и евентуално самата инсталация. Като отвориш програмата има една иконка с бинокъл (Search,) там пишеш кода на грешката и ти излизат резултатите.Там ще намериш в последователност какво как и т.н . Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #7 Отговорено 3 Февруари, 2017 Здравейте, Аз също имам проблем с чека. Тъкмо сега си я взех, двигателя ми е CG8 F18B2 . Когато я настъпих, от 5-та с 80 - 90км/ч на 3-та, ми светна чека и след няколко километра започна да забива на 3500 оборота, нещо като прекъсвач. След като махнах клемата и грешката се изчисти, се оправи. Колата е стояла бая време непалена, с малко гориво. Мисля си, че влиза в някакъв авариен режим ?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #8 Отговорено 3 Февруари, 2017 Здрасти и честито. Малкото гориво не е проблем, а качеството му (старо, боклуци, утайки). По лошо е, когато колата не се кара с месеци и години, че тогава много неща могат да се "разсъхнат" или да има слаби връзки в контактуването на компа с датчиците. Добре е, че свети чека и като прочетеш грешките ще имаш посока за проверка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #9 Отговорено 3 Февруари, 2017 Здрасти колега! Кофти тръпка е тоя чек, закачи да я видят и си направи профилактика на всичко. Нова кола, нов късмет . Свежо гориво 98 (уж по+добро), виж си кабелите на свещите и свещите как са за нагари. Спирачната течност, антифриз, ако нямаш документи питай, кога са сменяни. Намажи си гумените уплътнения с вазелин. И качи нова тема с твоя акорд + снимки, да изплакнем очичките и ние, по тая синя кукла, макар и с проблеми. Моят съвет е да си смениш маслото на 5w30 пълна синтетика и да видиш дали ще ти го пипа първите 6-7к км. ( при агресивно каране ест). Пс. колата е по-тежка от сивика, така, че полека с летенето. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #10 Отговорено 3 Февруари, 2017 Уикенда ще я изкъпя ще направя малко снимки. Също така ще я закача да видим, какво ще покаже и ще отворя една тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #11 Отговорено 6 Февруари, 2017 Здравейте, Проблема за сега с чека изчезна . Като я напълних до горе сложих и добавка за прочистване и по добро изгаряне. Мисля ,че се оправи но не мога да намеря къде е буксата за четене на грешки. Въобще тая букса с 16 пина ли е или трябва да дам на късо с някое кабелче и да прочета колко пъти и как светва чека ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #12 Отговорено 6 Февруари, 2017 (Редактирано) Може да си с 16 пинова, но може и да си с 2 пинова. Ето снимка, къде би трябвало да ти се намира буксата . Редактирано 6 Февруари, 2017 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #13 Отговорено 6 Февруари, 2017 Здравейте, имам същия проблем. Свети ми чека, показва грешка във ламбда сондите. Смених две от тях, но без ефект. Смених тази на колектора и крайната на катализатора (общо са 3). На компютъра показва-P0141 - Oxygen sensor heater circuit malfunction bank1, Sensor 2 exhaust leaks ahead of oxygen sensor. Faulty oxygen sensor. Колата е Хонда, ХР-В 1.6 , 105к.с. 4х4 , 2000г. Ще бъда благодарен, ако някой ми помогне да отстраня проблема! Само да кажа, че разхода се вдигна значително! Каква е грешката и къде? Възможно ли е да е другата сонда, която не съм я сменял? И майсторите са едни разбирачи, те не знаят от къде идва проблема, остава аз да знам.... Поздрави!Колега,според мен си за реглаж на клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове