Whererabbit 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2017 Ако преди 2 години, когато си избирах акордеон, бях отворил този форум никога нямаше да си взема 2.2... Четох този форум, особено Веселия, но нещата бях различни май... доста хора са си накупили таратайки, които са започнали да умират в ръцете им... Не ме разбирайте погрешно...сменял съм само консумативи (на обща стойност около 5000 лева) през последната година... Имам два ремонта на стойност под 200 лева... Но, ако бях на този акъл щях да си взема 2.4... да...2.4... За много години! Много безаварийни! И много любов към таралясниците, няма друга кола, която да радва така, както 7 генерация (освен 8 генерация, но тя е скъпа)! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 6 Януари, 2017 Доста консумативи са били... Хубав двигател, но пък наистина капризен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #3 Отговорено 6 Януари, 2017 Аз пък си харесвам дизеловия акордеон - за почти две години и над 40 к км съм сменил само четките на динамото и предни накладки. Е, поставих си и навигация, но това е гъдел, не е нито ремонт, нито консуматив. Как да не го харесвам, обичам го! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1512 #4 Отговорено 7 Януари, 2017 Аз пък си харесвам печката. И то много. За шест години и 40-50 хиляди изминати километра, нямам нито един ремонт, който е породен от това, че е дизел. А как върви само... Бях си по Стара Загора между празниците и викам ще я оставя в АйЕмАй, за да ми сменят ремъка с по-късия вариант, ремонт на вътрешно каре (по моя диагноза) и смяна на съединител. Приготвих голямата пачка и оставих колата на Венко. Чакам го накрая на деня да ми звънне, за да си взема карето и да го пращам към София, а той ми се обажда да идвам да си прибирам колата (?! - Това никога не е на добре). - Колата ти е перфектна - казва. - Разглобих ти карето, нямаше му нищо, съединителят ти е идеален, покарах я, и върви като пушка - нито тресе, нито нищо. Не се занимавай с глупости - мога да ти взема парите, но няма да има смисъл за теб от това. Отивам да си я взимам и съм приготвил 300лв за ремъка, понеже толкова бях чувал, че струва по софийските сервизи. Искат ми сто и малко лева. Сменили ми ремъка с Гейтс и само някакво лагерче и още толкова за труд. Откакто я имам, средният ми разход (зима и лято, градско и извънградско) е 7/100, като от Май 2014 съм с кутия на тавана, която от тогава не съм свалял. И смятам следващата ми кола да е i-DTEC. Но трябва да се гледа добре и да не се бърза. Че после боли глава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nistel_87 8 #5 Отговорено 7 Януари, 2017 @Whererabbit, продаваш дизеловия Акорд и си вземаш бензинов 2.4, и си решаваш проблема.. Сега сериозно, всеки екземпляр на "старо" си е чиста проба късмет, независимо (марка/модел). Някой "Х" попада на читава кола/мотор и пей сърце - хвалби, суперлативи.. Друг "Y", няма този късмет и започва да налива пари и да проклина деня в ,който си е купил такъв кош.. Така че трябва да се отварят очите и голяма доза късмет при покупка на употребяван автомобил.. И жена, като си търсите , не уцелиш ли подходящия човек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6089 #6 Отговорено 7 Януари, 2017 Почти 90% от новорегистрираните коли (нови и 2-ра ръка) са дизел, така че едва ли авторът е направил необоснован принципно избор. Тая практика ще продължи, понеже в близките години западна Европа ще прогони всички извън гаранционни дизели. Въпросът с късмета е валиден за всички секънд кар-и, а + и - на типовете ДВГ, всеки ги знае и преценява за себе си. Мен много ме радват демаражите при ниски обороти на турбо печките, които съм пробвал и градските им разходи, но карам това, което умишлено и информирано си избрах. Нямам нищо против всеки да постъпи по свое усмотрение, стига да си поддържа ДВГ-то в читаво състояние, а не да ми пуска чернилка. Смятам, че хондовските са достатъчно добри, понеже не съм виждал пушеща, но че са капризни е ясно - 21 век сме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Whererabbit 0 #7 Отговорено 8 Януари, 2017 Гледах я разбира се, взех я със сервизна история... просто поддържана в кофти сервиз от неразбиращи "майстори". Писал съм вече във форума - всичко, което бяха сменили го смених пак...всичко... Иначе сериозно ме удари по джоба маховика, веригата и дисковете... от тях боли доста. Окачването за нашите пътища си е ясно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 8 Януари, 2017 Може би заради това са ти писали колегите, а може би и аз, да вземеш бензина Просто тези работи липсват при тях като настъпващи след време смени. И все пак, всеки си преценя - колко ще я кара, какво иска и очаква от колата, колко ще може да й плати ако се наложи да ремонтира. Аз ако трябва да избирам в момента, след като имам дизел от 2008ма бих бил много раздвоен. От една страна е по-добрата динамика, разход и мощност на колата, но по-големи разходи при евентуален по-сериозен ремонт. А от друга страна вариант за още по-нисък разход ( с газова ), по-малка вероятност за ремонт, но непознатото от това какво ще ти сътвори газовата, по-слабата мощност и динамика. Лично аз, ако не ме притеснява разхода, бих предпочел да карам бензин на бензин. Имам постоянно страхове с дизела, ослушвам се за всеки малко по-различен шум идващ от двигателя, внимавам и не я настъпвам душманската. Ако преди ремонт на двигателя я настъпвах редовно до 200+км/ч, цедях километраж в града, то след него не съм вдигал над 200км/ч (по спомен два пъти, само до 200км/ч), не натискам газта до ламарина от бая време насам ( ремонта бе в началото на 2012г. ). Докато карам Джазза, хич не го мисля в какви обороти е, дори ме кефи да го натискам във високите, колкото и маломощен да е. Това представлява за мен бензиновия двигател - спокойствие, докато на дизела си му треперя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6089 #9 Отговорено 8 Януари, 2017 (Редактирано) В казармата карах танк. ДВГ-то палеше със сгъстен въздух (само лятото с 4 акумулатора), гореше 2.5-4 л на 1км, като му сложиш зимна войнишка куртка на входящите колектори я изкарваше през ауспуха на парцали и беше яко желязо -тежеше 960кг без навесното оборудване. Най много вървеше точно преди нещо да се строши в него. Така съм го псувал и съм му се радвал, че от тогава - само бензин и автоматик. Но това си е моя житейски опит. Съвременните дизели са друга бира,http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29297-dizelovite-koli-troviat-10-pyti-poveche-ot-kamionite/ Онзи работеше с армейска нафта и като беше топъл, от кюнците излизаше само мараня, никакъв дим или мирис, но това бе миналия век . Редактирано 8 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #10 Отговорено 8 Януари, 2017 Направо ги съжалявах кемафите(танкистите).Те нафтата и бензина ги ползваха за къпане.Само очите им се виждаха, като излизаха от машината. А иначе дизел или бензин, всяка си има плюсове и минуси. Но в личен план не харесвам дизелите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Whererabbit 0 #11 Отговорено 9 Януари, 2017 Винаги съм предпочитал дизелите, основно заради динамиката и надеждността... Но вече надеждността не е там...освен ако не е нов и в гаранция. Пазене, глезене и много внимание за шумове, както казва колегата по-горе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове