rangchev 6 #1 Публикувано 30 Ноември, 2016 Колеги обръщам ви внимание за редовен реглаж на клапани на 20 000км.Аз минах 29 000 и тогава направих.Но изпускателните бяха критично твърди,на косъм съм бил някой да изгори!След реглажа колата работи перфектно.Много по-динамична и с по-добра мощност.Смених и филтрите на газовата,които също на 20к се сменят за тези които са на газ,въздушния и него заедно с маслото.Просто сега мърка и е на оса.Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #2 Отговорено 3 Декември, 2016 Аз имах едно почукване на клапан и преди да минат 20 000км отидох на реглаж, но след 1000км пробег отново се чува това почукване. Когато е студена колата не се чува, но при загрят двигател се чува. Това дали е недобре регулиран клапан или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 4 Декември, 2016 Едва ли някои може да ти го каже без да се чуе колата, ще получиш само предположения, клапаните се чуват по скоро на студена кола а на топла млъкват. С какво масло си ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 4 Декември, 2016 Най -вероятно втек кобиличка износена....те тракат на топло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #5 Отговорено 4 Декември, 2016 Моя двигател е 2.0 16V 128к.с. и мисля, че няма V-Tec система. Маслото е Castrol 10W 40... Ами определено на струдено не се чува, а когато загрее започва да трака... Трябва утре да направя едно видео, за да може да се чуе тракането... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Йордан83 0 #6 Отговорено 1 Януари, 2017 Здравейте купих си наскоро Хонда CRV 2003г. 2000кб. и имам проблем при стъден двигател колата неработи добре оборотите се менят и гасне а като загрее се пооправя ще сам благодарен ако някой има компетентно мнение и го сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 2 Януари, 2017 А обслужвана ли е, филтри, течности, реглаж, свещи, ремъци, ролки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #8 Отговорено 7 Януари, 2017 Колеги здравейте, Днес направих едно видео на двигателя и тук се чува работата на клапаните: . Както по-горе съм описал, тракането се чува при загрял двигател, докато колата е студена не се чува нищо... Моля за мнения... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #9 Отговорено 7 Януари, 2017 Да не е от газовата рейка? Остави я да бачка само на бензин и виж дали ще трака пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #10 Отговорено 7 Януари, 2017 На видеото колата работи на бензин... Не е от газовата, преди 10 000км регулирах клапаните и това тракане не се чуваше за първите 500 - 1000км, но след това пак се появи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #11 Отговорено 7 Януари, 2017 А колко топла беше колата когато регулираха клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #12 Отговорено 8 Януари, 2017 Клапаните ги регулираха на студен двигател, поне така ми беше казано на мен. Колата я закарах вечерта и си я взех на другия ден. Майстора каза, че ще регулира клапаните сутринта, когато двигателя е студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 9 Януари, 2017 Върни се при майстора и му кажи да ги регулира пак.Това се прави на 20-25 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #14 Отговорено 10 Януари, 2017 Колега, първо - В-тек нямаш. Второ, според мен, по това което чувам от клипа, щом е на бензин, залагам на някой клапан, забравен за стягане на стопорната гайка от майстора или грешна хлабиномерна пластина при реглажа (0.1смук. и 0.2 изп.). Да не забравяме все пак, че при регулиране на клапани при топъл двигател, след изстиване хлабините се увеличават и обратно, след загряване намаляват, макар и незначително. Щом клапаните са регулирани на студено няма логика да хлопат на топло, освен ако маслото не е някаква боза с етикет на Кастрол. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #15 Отговорено 11 Януари, 2017 Маслото е на Castrol, а вътре в тубата незнам какво е! С това масло я карам от доста време и не съм имал проблем. Най-добре е да сменя майстора да видим резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xfls 21 #16 Отговорено 24 Януари, 2017 При мен имаше същото тракане и след реглаж на клапаните изчезна. След реглажа съм изминал около 10 хиляди километра и въпросното тракане липсва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sleep4o 2 #17 Отговорено 3 Юни, 2019 Колеги някой може ли да препоръча сервиз или майстор за реглаж на клапаните в София? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #18 Отговорено 17 Юни, 2019 В раздела за сервизи има и други теми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Байонзи 0 #19 Отговорено 24 Септември, 2020 (Редактирано) Може да има не добре законтрена кобилица. Направи проверка, че е много опасно. Може да изскочи кобилицата. Редактирано 24 Септември, 2020 от Байонзи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове