Jump to content
morpheous87

Пернишки "тунинг" на 2004 2.2 i-ctdi

Recommended Posts

Браво!!!  Можеш ли да напишеш размерите на тези 18ски?

Интеркулера не прави ли по-голям турбо лага?

При моята камера за задно виждане се вижда и малка част от бронята на моята кола, и така мога да паркирвам с точност до милиметри, преди да опре бронята. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням добре за 18-ките но гумите са 225, та вероятно са 7J. Не съм усетил промяна в турбо лага с новия кулер, тя тая кола така или иначе няма много живот в тоя двигател. А и така или иначе ще сменявам турбо, ремап и други неща, така че с ремапа нещата ще си дойдат на мястото.

За камерата не знам. Сложил съм от тези дето заменят светлината за номера, но мисля да я сменям с друга, която може да се настройва. Като дойде DVR-a след няколко дни ще тествам различни камерки и ще преценя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са уникални! Имам само един въпрос: защо мислиш, че няма много живот двигателя ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има предвид,че не е от най-динамичните в стоково състояние...малко коне,тежка кола...

А относно съединителя как мислиш да се справиш с този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, двигателя е муден, бавно развърта и като цяло не е добре, поне в стоковия си вариант. За съединителя не съм мислил, ще пробвам стоковия, ако имам проблеми ще сложа керамичен. 99% съм сигурен, че от керамичен няма да има нужда. Колата да удари най-много около 200 коня, което като цяло не е много пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления!

Страшни подобрения си направил, без да се променя осезателно стоковия вид.

На мен най-много ми хареса печката. С отделен резервоар ли е?

Поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в момента печката е с отделен резервоар. Обмислям обаче да я свържа към резервоара, че е малко неудобно. Трябва веднъж седмично да се налива нафта, а и трудно се следи нивото в резервоара. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, двигателя е муден, бавно развърта и като цяло не е добре, поне в стоковия си вариант. За съединителя не съм мислил, ще пробвам стоковия, ако имам проблеми ще сложа керамичен. 99% съм сигурен, че от керамичен няма да има нужда. Колата да удари най-много около 200 коня, което като цяло не е много пак.

Всъшност , ако слагаш хибридно турбо баш някъв друг съединител ще ти трябва. Разрови се из civinfo. Има един сивик 250 коня и едно CR-V къмто 300, и двете със същият двигател.С друг съединител са и двете, стоковия е кашкавал витоша оставен на слънце. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да, двигателя е муден, бавно развърта и като цяло не е добре, поне в стоковия си вариант. За съединителя не съм мислил, ще пробвам стоковия, ако имам проблеми ще сложа керамичен. 99% съм сигурен, че от керамичен няма да има нужда. Колата да удари най-много около 200 коня, което като цяло не е много пак.

Всъшност , ако слагаш хибридно турбо баш някъв друг съединител ще ти трябва. Разрови се из civinfo. Има един сивик 250 коня и едно CR-V къмто 300, и двете със същият двигател.С друг съединител са и двете, стоковия е кашкавал витоша оставен на слънце. 

 

 

Гледал съм ги, дори един такъв сивик се прави в момента в София. Ще го изчакам да видя резултата. Той е с керамичен вече, но да видя разлика с хибридното. То хибридно звучи яката работа, а всъщност нищо не е. 2.7TDI двигателите са с 1756 турбо фабрично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е гарга, да е рошава.Замисли се за 2056 или 2260

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е гарга, да е рошава.Замисли се за 2056 или 2260

Замислял съм се :) 2260 ги слагат на БМВ 3.0d както и на 3.0TDI. Проблема е голямата студена част, тези двигатели са 6-ци, докато хондето само 4-ри. Турбо лага ще е брутален с голяма турбина, дори и къстъм колектор не мисля, че ще може да я развърти бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега заинтригува ме това дето си направил с волана на BMW-то , това с което си го преправял епоксидна смола ли е ? Ако може малко информация на кит ли се продава, и ( не се сещам какво да питам точно) ако може малко разяснение как се стига до снимката която си постнал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер придобивка!

Къде ще побереш тази грамадна двудинова кутия? Предполагам ще удължиш кабелите до таблета? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сингъл дин е мултимедията, дисплея е на лентов кабел, спокойно може да се удължи леко. Смятам да го монтирам където е малкият дисплей, в пост #2 съм сложил примерна картинка как си го представям.

joying_latest_ram_2gb_new_developed_andr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сингъл дин е мултимедията, дисплея е на лентов кабел, спокойно може да се удължи леко. Смятам да го монтирам където е малкият дисплей, в пост #2 съм сложил примерна картинка как си го представям.

joying_latest_ram_2gb_new_developed_andr

Колко $ ти излезе с доставката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сингъл дин е мултимедията, дисплея е на лентов кабел, спокойно може да се удължи леко. Смятам да го монтирам където е малкият дисплей, в пост #2 съм сложил примерна картинка как си го представям.

joying_latest_ram_2gb_new_developed_andr

Колко $ ти излезе с доставката?

 

Някъде към 350 долара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя ги тия от Joying от лятото насам. Проблемът за мен в този вариант е, че няма врътка за усилването.

JY-ULS01N2 ли е модела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя ги тия от Joying от лятото насам. Проблемът за мен в този вариант е, че няма врътка за усилването.

JY-ULS01N2 ли е модела?

 

Този е модела, да. Защо ти е врътка за звука, като ще си сложиш бутоните от волана за тая работа? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само бутони за круиза, а не харесвам допълнителните монтажи. Ето им го и канала в тубата, на тия момчета. Английския им е "пИрфектен", ама се разбира.   :)

 

https://www.youtube.com/channel/UCFrkbO6PkJJOR7c3zWiloVA

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега.

 

Може ли малко повече информация за автономната дизелова печка?

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

 

Може ли малко повече информация за автономната дизелова печка?

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави

 

Дизелово Webasto Thermo Top C 5kW без таймер, с управление от GSM модул. Ако трябва още инфо може и на Л.С.

Редактирано от morpheous87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей колега, Уникален Акорд имаш поздравления!

Искам да те попитам основно за амортисьорите за предния капак. Къде и как точно ги захвана (че още не мога да преживея тази щека за подпиране). И второ тази новата навигация която показа в темата искаш да я сложиш над другата до колкото разбрах и да се показва от капака над стоковата навигация. Дали има достатъчно място да се събере (аз съм с обикновенното CD а не с тази с навигацията)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей колега, Уникален Акорд имаш поздравления!
Искам да те попитам основно за амортисьорите за предния капак. Къде и как точно ги захвана (че още не мога да преживея тази щека за подпиране). И второ тази новата навигация която показа в темата искаш да я сложиш над другата до колкото разбрах и да се показва от капака над стоковата навигация. Дали има достатъчно място да се събере (аз съм с обикновенното CD а не с тази с навигацията)

 

 

 

Здрасти,

 

малко трудно се монтират понеже е много пълно в краищата на коша. Наложи се да поизрежа от пластмасовите декоративни панели, ксоро ще мисля някакви козметики че така не мога да го гледам. Най-вероятно ще направя калъп и ще отлея нови панели от стъкломат. Ако се сложат по-малки амортисьорчета ще е по-лесно. Аз сложих от мерцедес за да мога да вдигам капака вертикално. Захванах ги на L образни планки. Взимаш такива от мебелния, дебелостенни или си режеш от винкел. Напасването е малко пипкаво но за няколко часа работа стават нещата, а определно си заслужава. За навигацията - точно така. Ще я монтирам от горе където е малкият дисплей на фабричната навигация. Започвам работа по него сега, като се оправи времето. Ще правя калъп за да видя колко място имам, а и ще правя механиката за отварянето. Надявам се до месец два да има развитие по въпроса. Ще пускам снимки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален Акорд!!

Колега, с нетърпение очаквам още снимки!!

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...