Jump to content
migga

Слагане на дневни лед светлини за Accord 8

Recommended Posts

Здравейте,

някой слагал ли е дневни лед светлини на акорд 8 ?

Редактирано от migga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

сложиха ми DRL модул към дългите. >>Тук<< можеш да се запознаеш по-подробно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, но никой ли не е слагал ЛЕД ленти? Обмислям да си купя някакви китайски и да пробвам. Може да се сложат долу, в решетката на халогените или в средната решетка около номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен само ще загрозиш колата. DRL модул е по-интелигентното решение, според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще слагате лед-ове, съобразете се с изискванията - на какво разстояние трябва да са един от друг и на каква височина от пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-доброто решение и според мен е DRL модул. Тези ленти когато не са сложени от производителя на автомобила, ми е адски трудно да ги възприема. Колите заприличват на коледни елхи. По си ми харесва стоковия пакет по автомобилите. Това е моето лично мнение по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, но никой ли не е слагал ЛЕД ленти? Обмислям да си купя някакви китайски и да пробвам. Може да се сложат долу, в решетката на халогените или в средната решетка около номера.

Мога да споделя горчив опит с едни ЛЕД светлини с пет диода по 1 ват. Някъде към 40 лв. струваха. Първите два месеца ОК. После изгоря единия резистор и единия лед. Ако не го хванех навреме, изгаряше и другия ЛЕД. И така всеки месец по 4 лв. за ЛЕД-ове и един час сваляне от бронята и запояване. С удоволствие ги изхвърлих и сложих DRL модул с 30 % на дългите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе към кой кабел си го вързал леда ?

ДРЛ модула не ми допада, че много свети и нагрява фара в жегите, което спомага и за матирането му. Инсталацията му също не е от най-лесните при акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е добре да се слагат лед-ове, защото загрозяват колата и изгарят бързо. DRL на дългите също не е добър вариант, защото в закона е записано, че трябва да се кара на КЪСИ СВЕТЛИНИ, всеки полицай може да направи проблем. Аз си карам на къси и си свиркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 6 години карам с DRL модул и досега проблеми с полицаи не съм имал. Относно инсталацията - монтираха ми го за около 2 - 3 часа, но на човека му беше за първи път да монтира на такъв модел и беше доста прецизен. Карайки на къси, постоянно скъсявате живота на ксеноновата крушка, която не е от най-евтините. И накрая - с DRL модул не се занимавам да пускам и гася постоянно късите, както и да забравям да ги пусна. Бутона ми е на AUTO и откакто съм с DRL не съм го пипал.

Всеки сам си преценя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150лв крушката, на светлините, не мога да си позволя да карам на дневни фарове. Също така смяната на крушката е далеч от бърза и лесна. :) За сега карам на габарити, но си поръчах лед, да видим как ще ги сложа.

 

Тук, на тази страница, има снимки на колега с лед http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90322&page=6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харесват ми на колегата, но може и по-добе.

Тук намерих едни китайски, леко скосени и мисля, че ще паснат перфектно. Дупката е 13см висока, само ще видя колко е дълбока и поръчвам.

Мисля, че ще стоят като фабрични:

https://ru.aliexpress.com/item/2Pcs-Set-2-20-LED-8-30V-1-5-Watt-18-Months-Warranty-Auto-Daytime-Running/1476665620.html?spm=2114.10010208.1000014.7.mDJM0l&traffic_analysisId=recommend_3035_null_null_null&scm=1007.13338.84782.000000000000000&pvid=ad13ae05-1bcf-49aa-aeb5-06e7b76e516e&tpp=1

 

Иначе и на мен не ми харесват лошо сложени диоди, но на колегата от линка ти са почти като истински.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като всички пишат, че диодите много горят, си сложих и аз DRL модул на 20% на дългите. Има и функция Walk Me Home, и опции за програмиране. Не се ошашква като присветваш - в програмен режим се влиза само до 10 сек след запалване.

Ще пиша как е, ако има проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.07.2017 г. at 21:46, mcd написа:

Тъй като всички пишат, че диодите много горят, си сложих и аз DRL модул на 20% на дългите. Има и функция Walk Me Home, и опции за програмиране. Не се ошашква като присветваш - в програмен режим се влиза само до 10 сек след запалване.

Ще пиша как е, ако има проблем.

Колега, сподели на какъв Акорд 8 (европейски или американски) си сложил DRL модула и как си го вързал. Че влязах във филма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Европейски. Не съм връзвал. 70лв (40 модула и 30 инсталиране) на технополис славейков във бургас - не ми се занимаваше аз да връзвам.

Доколкото видях май кадърно го сложиха долу при бушоните на шофьора.

 

Доволен съм не е имало проблеми. Единствено откак сложих ледовете на дългите и гасни отложено след около 15 сек. Даже ми харесва така, но проблема е ако дадеш на контакт преди да загаснат фаровете и не се гасят сами. Има книжка със настройки но не съм се занимавал.

Редактирано от mcd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами снимай тогава таблото с бушоните :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не диодна крушка само на габаритите? Мисля че съм виждал други хора да карат така: светят много силно и трябва да се вгледаш внимателно и да знаеш къде точно са габаритите на конкр. модел за да ги различиш от късите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото дрл-то се цъка и се изгася само. Даже на АУТО ако си като цъкне колата късите, ДРЛ-то се гаси - удобно е.

 

Не мога да ти го снимам - вътре е някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вътре де, трябва да ти е в краката, нещо такова (снимал съм само лепенката, но отгоре са и предпазителите)

image.thumb.png.e33c0068927f013ba3b78917ddf48edc.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

При мен дневните бяха монтирани на колата при покупката и, не знам дали е поръчана със тях или са слагани допълнително, за сега си вършат работата.

20190812_152250.thumb.jpg.4a477733836f85c97d66eda238cb096c.jpg

Колата е на "auto" ,дневните работят при запалване на двигателят. Късите светлини се пускат сами при нужда.

 

Ако ме спрът някъде за да ми правят проблем със тях ще пиша.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...