Jump to content
mussi7374

проблем при студен двигател

Recommended Posts

Колеги здравейте.

Вече от почти година имам ХРВ 2001 124 к.с с газова ЛАНДИ. за година навъртях почти 20000 км и досега никакви проблеми.

ОТ една седмица колата при напълно студен двигател(поне 4-5 часа да е стояла) пали много трудно и първите 3 4 минути докато загрее не иска да се форсира, като подам газ я ще гасне, я от към филтъра се чува странен шум(като пукане или как да го нарека незнам), понякога като че ли работи на 3 цилиндъра и стигне ли вече температурата до примерно 40-50 градуса почва да си работи най- нормално все едно нищо не е било, гася паля върви без проблем.

много моля за вашите съвети, ако сте имали подобен проблем, от къде да тръгна, на какво да обърна внимание?

 

благодаря ВИ от сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 21 Век, на Хонда се обръща внимание на клапаните. Демек трябва да ги регулираш на 15-20 х.км, още повече, че си на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска говорих с едно приятелче, той също има Хърви, каза че имал резервно делко, ще пробвам с капачки палци и подобни пък ако няма ефект тогава със сигурност отива към реглаж. Мерси за отговора.

А ако и други които четат темата ако дрснят по някоя друга идея,винаги добре дошло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай 2 дни само на бензин и виж на 3-тия ден каква е ситуацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж без ефект, смених капачка палец без ефект, 3 дена само бензин без ефект. Трагикомична ситуация :): някакви други идеи ако имате, споделете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин ли пали когато е студено и тогава ли прави проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да винаги пали на бензин

 

А като студено имам в предвид не външната температура а на самия двигател, отвън може да е топло но ако колата не е работила 5,6 часа примерно не ще и не ще да запали. Чудо и приказ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз така разбрах ма съм писал студенО вместо студенА :D

Пробвай да запалиш директно на газ следващия път като задържиш копчето за превключване докато палиш, да не е от бензиновите инжектори барем.

 

Иначе чакаме Markony да се включи като може :)

 

Не ги знам тея Харвита автоматичен смукач (FITV) имат ли, къде е...

Ако трябва да гадая ще изредя да се почисти горното, IACV или някъв температурен датчик да е сдал багажа нещо...

Имаш ли с какво да я закачиш да се гледат живи данни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харви пали на 30% отворен IACV i 50% Отворен отдушник на парите на резервоара.Това му стига да държи 1350 оборота.Възможно е моторчето да е зацапано,бенз,дюзи да са мръсни,бенз помпа да е с паднало налягане и четвърто да меши гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой вариант е най близък може би до тази три минутна разлика от студен и топъл двигател ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновена е комбинация..от няколко проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора , да отбележа за протокола ... покрай мен има 3ма души със същия проблем.

И тримата карат други марки.И трите коли са с ГИ.

До момента няма диагноза , въпреки ходенето на секви "врачки" и всевъзможни тестове и смени на компоненти.

И двете коли закачени на диагностика не отчитат никакъв реален проблем .... 

Следя темата с интерес , шото тфа се оказва е бати мистериозния случай ...  :confused:

п.п..проблема изчезва за кратко време/2-3 дена/ след продължително каране на бенз.Примерно едни 4-500км.

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи до сега проблема си стои както си беше, единствено днеска опитах по съвета на колегата dindin да запаля директно на газ и се получи, запали. като че ли пак трудно работеше но поне като подам газ се форсира нормално. А сега това че запали на газ може ли да ми подскаже нещо, да излкючи някои варианти или да ме ориентира по тясно къде да погледна. Утре ще ходя на компютърна диагностика белким покаже нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора , да отбележа за протокола ... покрай мен има 3ма души със същия проблем.

И тримата карат други марки.И трите коли са с ГИ.

До момента няма диагноза , въпреки ходенето на секви "врачки" и всевъзможни тестове и смени на компоненти.....

Да...изглежда е сериозен проблема.

Вчера и на мен ми се оплакаха, за идентичен проблем, но на рядък модел кола, от групата на ВАГ.

Много разбиращ и тачен майстор, (от феновете на марката), е гледал колата и след като не е открил нищо нередно (на първо четене),е изразил съмнение, че проблема е в датчика на коляновия вал. Но за да е сигурен на 100% иска колата при него за 1-2 дни,за да е студена като я гледа.Тази седмица ще се оставя и ако има резултат ще пиша.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Това му стига да държи 1350 оборота...

При мен неусетно са се повишили до 1500-1550... Значи имаме проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съвсем.Оборотите зависят пряко от външната температура и настройките на дросела.Под 2000 оборота няма проблем зимата на -20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идентичен проблем със Сивик 7ма 1.6 бензин. След слагане на газова, за няма и 10 000км. Какви ли не проверки му се направиха и пак нищо. За протокола, вече му се смени датчик на коляновия вал, защото влизаше в авариен режим и малко след смяната му излезна този проблем... Ще чакам и аз информация от другите колеги.
А ако някой каже как може да се провери по горните точки дали всичко е ок? 

Отворен отдушник на парите на резервоара.

Моторчето да е зацапано

Бенз помпа да е с паднало налягане

Да меши гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съвсем.Оборотите зависят пряко от външната температура и настройките на дросела.Под 2000 оборота няма проблем зимата на -20

Благодаря, Маркони! Извинявам се, че ''нахълтах'' така в темата на колегата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност един ултразвук на бензиновите дюзи профилактично винаги е добре дошъл ,когато колата се кара само на газ.Аз затова като монтирам ГИ,пускам във втек режим довпръскване на 10-15% бензин и нямам проблем с мръсни дюзи и след 150к км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в края на краищата проблема се оказа един темпертурен датчик, който подава грешна информация. Вчера го смених, проблемът изчезна, пали от раз.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познах! :D :D

Браво, сега ако кажеш кой баш се е повредил ще си златен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много на Ти с нещата обаче доколкото знам те са три, един до термостата, един под делкото точно и още един с няколко сантиметра пред него и точно този беше разваления.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...