Sivakov 0 #1 Публикувано 2 Октомври, 2016 Здравейте. Днес се занимавах със крушките на колата,сменях габарити и халогени. Искам да сменя и дългите. Едната която извадих, не се вижда много добре но е Н1 можеби. Сега гледам Н1 крушки в нета но са с едно цяло краче а тази която извадих е с 2. Някой знае ли каква трябва да е крушката? Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 2 Октомври, 2016 (Редактирано) Няма как да е с 2 крачета, с едно е. Ти си гледал фасунгата, която е с 2 крачета. Крушката е H1. Фасунга: http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/sWgAAOSwbYZXYm4N/s-l225.jpg Крушка: http://www.ijdmtoy.com/images/web_site/bulb-size/h1-bulb.jpg Редактирано 2 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3 Отговорено 2 Октомври, 2016 (Редактирано) С двете крачета да не би да е цикъла, в който влиза крушката номер 6 на схемата http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3222,3223&nplgrp=3&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2005&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__0800 П.с. колегата ме е изпреварил докато се наканя да публикувам. Редактирано 2 Октомври, 2016 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sivakov 0 #4 Отговорено 2 Октомври, 2016 Мерси. Ще се научим къде как да гледаме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #5 Отговорено 23 Август, 2017 Здравейте, някой има ли идея, защо H1 на 7-ма генерация фейслифт горят често. За една година съм сменил поне 7-8 крушки, като съм пробвал и евтини и скъпи. На фасунгата на единият фар буквално и се отчупиха ушите при демонтаж за поредната смяна на крушка. Взех оборотна от една морга, но днес, при поредната смяна на крушка(изкара две седмици) забелязах, че около едното метално краче на фасунгата е почерняло, като прегоряло. Започвам да се съмнявам, че фасунгата се нагрява много и прегаря, заради лош контакт с буксата, която в дупчиците си има като засъхнала кафява смазка. Замислих се да я напръскам с контактен спрей, но се отказах опасявайки се, че ефекта ще е съмнителен. Купих си нова оригинална фасунга, но не бих я сложил преди да се уверя, че проблема с проводимостта и прегряването е решен. Има ли някой занимавал се с подобен проблем, и как го е решил? Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #6 Отговорено 23 Август, 2017 Само да уточня, че става въпрос за 7-ма генерация Сивик - фейслифт. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 24 Август, 2017 Н1 са най-смотаните крушки и горят най-много. Малък балон, много топлина, нагряване на кабелни обувки,фасунги и така нататък. Все фактори, които допринасят за бързото прегаряне на жичката, която става много крехка и при първата малко по-голяма дупка,се прекъсва. Получаването на хлабави връзки от силното греене,също спомага за бързото им горене като цяло. Съвет: Първо си стегни кабелните обувки, след което заложи на марката HELLA и ще изкарваш по година, година и половина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #8 Отговорено 24 Август, 2017 При мен от спортното окачване много ми горяха крушките. Колега пробвай с longlife крушки и избягвай +80%, +100% и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #9 Отговорено 24 Август, 2017 При мен от спортното окачване много ми горяха крушките. Колега пробвай с longlife крушки и избягвай +80%, +100% и т.н. Да препоръчате конкретни марки/модели. Вземал съм всякакви, от 3 до 17 лв-горят всички. Най-много изкараха евтините. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 24 Август, 2017 Написал съм ти , ама ти пак си питай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #11 Отговорено 25 Август, 2017 Написал съм ти , ама ти пак си питай!Питах за други марки. Всеки колега, който ползва други марки освен упоменатата от теб може да изрази мнение. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #12 Отговорено 25 Август, 2017 Valeo за 2 лева от кварталното. За смяната през няколко месеца си заслужават парите. И Бош съм слагал, и те си горят, ама са скъпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #13 Отговорено 25 Август, 2017 Ей така сменях 8 пъти за една година на 7цата.. Бях полудял. И сложих един DRL на 30% на дългите.. С това се приключи. 2 години до продажбата крушка не смених.. Просто това каране на къси през деня много ги мори.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #14 Отговорено 25 Август, 2017 При мен от спортното окачване много ми горяха крушките. Колега пробвай с longlife крушки и избягвай +80%, +100% и т.н. Да препоръчате конкретни марки/модели. Вземал съм всякакви, от 3 до 17 лв-горят всички. Най-много изкараха евтините. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Longlife крушка на някоя марка пробвал ли си? Примерно https://www.emag.bg/halogenna-krushka-za-far-osram-h1-ultra-life-4-years-warranty-12v-55w-2-broja-64150ult-hcb/pd/DB59L7BBM/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #15 Отговорено 25 Август, 2017 Само да уточня, че става въпрос за 7-ма генерация Сивик - фейслифт. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Колега, аз съм със същата кола и не съм забелязал да ми горят толкова често крушките на късите. Обикновените на Philips горят за 4-5 месеца. Лятото карам с Osram Silverstar 2.0( второ лято изкараха комплекта). Зимата с Philips xtreme+130%( изкарват точно зимата периода средата на октомври - средата , края на март). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове