Jump to content
chy

Грешка 325 на к20а4 црв '02г - детонационен датчик

Recommended Posts

Следващия път ,като идвам да виждам тъщата(:wub:), ще го взема с мен. А иначе, него го чакам края на Март, че го купих от Канада и моите хора си идват тогава.

Редактирано от zmiata29
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, само да кажа, че на линка дето съм дал по нагоре, се появиха още 7бр ОЕМски датчици за детонации, на цена която е приемлива(стига наистина да са ОЕМски), но смятам, че минава две истински митници и контрола на ментета е по затегнат.:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се надявам да е ОЕМ, че иначе ще излезе бая скъпо менте. Ще се разправяме ако нещо не е както трябва. Най-вероятно и нашите лешояди ще ги задържат за ДДС и мито, та ще скочи още цената...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах, че чека светва да добре загряла кола. Нямам предвид градусите на охлаждащата течност, а целия двигател. Ако се кара на късо (няколко километра), може да не се светка въобще, но като загрее добре се появята и няма махане докато не изстине пак. При вас как е, наблюдавате ли подобна зависимост? Възможно ли е маслото да става прекалено рядко като загрее и да се явяват някакви шумове, които сензора да лови и затова да излиза грешката? С 5x30 Eneos съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 0/20 Равенол, така че не е от тънкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старост нерадост, като се стопли и му се разщляква карантията и пръц...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карантията на двигателя или на датчика, колега? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика, в повечето случай:worthy:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според процедурата описана в упътването -двигател в работна температура+3000об/мин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кое това упътване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нещо изпуснах. При тези условия вдига грешката ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На Saturday, February 17, 2018 at 20:14, MLK написа:

Забелязах, че чека светва да добре загряла кола. Нямам предвид градусите на охлаждащата течност, а целия двигател. Ако се кара на късо (няколко километра), може да не се светка въобще, но като загрее добре се появята и няма махане докато не изстине пак. При вас как е, наблюдавате ли подобна зависимост? Възможно ли е маслото да става прекалено рядко като загрее и да се явяват някакви шумове, които сензора да лови и затова да излиза грешката? С 5x30 Eneos съм.

Колега при мен светва още когато завъртя ключа и не изгасва.Майстора ми каза че е от някоя бубина но още не е отишла за да се види коя точно е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно... Какво общо има грешка p0325 с бобините? Ето какво би следвало да значи:

Possible causes:

Faulty Knock Sensor

Knock Sensor circuit poor electrical connection

Knock Sensor harness is open or shorted

Faulty Engine Control Module (ECM).

 

Да не вдига друг код при теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

325 (или 23 (по спомен) ако се използва кламера) си е само за детонационния сензор-проблем в компа,проблем в сензора или проблем в кабела от компа до сензора и няма отношение със запалването,защото като светне тази грешка реално сензора не работи...доколкото съм запознат идеята на този сензор е да "чува" неравномерна работа на мотора и да дава сигнал на компа да промени тайминга на запалването..но в случая на 325та той не дава сигнал така или иначе ...

@MLK-при тези условия се появяват всякакви грешки,ако ги има...в повечето случаи даже и по рано,но ако не се появят дори и тогава значи вс е ок...обяснявам си го така-след изчистването на грешката на компа му трябва време да натрупа новите данни и в последствие да отчете аномалиите(ако ги има)

 относно въпросното упътване-в нета(мисля и в този форум,ако не-в някой руски) циркулираше един архив"CR-V 02_manual_K20_K24|_all_regions.zip"-представлява 20+секции със всичко което този автомобил е-от обслужване до електрически схеми,методи за диагностициране на грешки,отстраняването им,с какви инструменти,колко Nm и тн...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 02_manual_K20_K24|_all_regions.zip

 

Ако някой открие въпросният ZIP - упътване, ще съм много благодарен да го постне тук или на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, zmiata29 написа:

CR-V 02_manual_K20_K24|_all_regions.zip

 

Ако някой открие въпросният ZIP - упътване, ще съм много благодарен да го постне тук или на лични.

Аз имам този.  Дано да е същия.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 БЛАГОДАРЯ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготвил съм се за смяна на датчик. 

Взех този AUTLOG изглежда читава, имам си опаковка,  холограмен стикер,  голяма работа,  Germany. :)) 

IMG_20180221_203543.thumb.jpg.6acfba9592ee03c61a42eda6bd635d75.jpgIMG_20180221_203956.thumb.jpg.8308466c59597a0fccf45f31d9ec11c6.jpgIMG_20180221_204234.thumb.jpg.7a49ccacac8486f58d2f4ec7873f852f.jpg

 

Утре я нося да го сменям и много се надявам тази досадна грешка да се разкара от таблото ми. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"chy", не мисля, че му липсва време да натрупа новите данни. Вече една седмица карам на къси разстояния (2-5 км.) и я няма никаква грешката. Сигурен съм, обаче, че ако я загрея както трябва ще светне пак. Дали датчика се ебава като се нагрее или е нещо друго, не знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bidjo успех, мисля ,че няма да имаш проблем, те някои от китайските тръгват, та този ли....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто описах какво пише в процедурата,нямам идея дали точно твоя датчик се се отказва като блока загрее.Факт е че тези коли вдигат стрелката на температурата за нула време като старо волво и нищо чудно за тези км да си около 70гр

От постнатото упътване търсите груп 11-87 страница-там е описана процедурата

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.12.2017 г. at 14:31, Georgiev crv написа:

Да съживя малко темата emoji4.png. Поръчах този New Car Knock Burst Shock Detonation Sensor For Honda Acura OE 30530-PNA-003 30530-PPL-A01 30530PNA003

http://s.aliexpress.com/mqeYrEZN?fromSns=Copy to Clipboard

 

 

И аз поръчах този. Вчера пристигна след месец чакане. На пръв поглед изглежда масивен като за китайче. Като го сменя ще пиша тук дали работи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Пристигна доста бързо от щатите до милата ни родина и после почнаха мъките. Шибаните негодници от Български пощи вместо да изпратят пакета на митница в Плевен, са го пратили в Горна Оряховица, защото нямало митница за пощенски пратки в Плевен. Пълен абсурд. Предоставиха ми два варианта: единия беше да отида го Ораховица да си освободя пратката, а другият бе да ги опълномощя да ме прядставляват срещу скромната сума от 12 лева. Тук е и уловката, пращат го в някоя забутана дупка, така че да ти е нерентабилно да отидеш до там и от няма накъде да им платиш. На всичкото отгоре цялата глупост е двойно разкарване до пощата и редене на няколко опашки. В крайна сметка всички български такси възлизат на 27 лева. 

Ще се сменя другата седмица евентуално.

IMG_20180228_202304.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме одрусаха 15 паунда, така,че "нидей рва"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎17‎.‎02‎.‎2018 at 20:14, MLK написа:

Забелязах, че чека светва да добре загряла кола. Нямам предвид градусите на охлаждащата течност, а целия двигател. Ако се кара на късо (няколко километра), може да не се светка въобще, но като загрее добре се появята и няма махане докато не изстине пак. При вас как е, наблюдавате ли подобна зависимост? Възможно ли е маслото да става прекалено рядко като загрее и да се явяват някакви шумове, които сензора да лови и затова да излиза грешката? С 5x30 Eneos съм.

И аз се опитвах да забележа, кога точно светва чека. Винаги е на добре загряла кола и след 3-4 запалвания си свети постоянно. След известен престой при първо палене не свети и така изкарва няколко дни поне. Най-интересното е , че понякога на седмица ми е светвал няколко пъти чека, а сега поне два месеца не е светвал.

Не мисля засега да сменям сензора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, но ще го сменям. Играе важна роля и е добре да работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги.Честит празник!

Забелязвам и аз зависимост дали колата е загряла или не.Следя темата с интерес.Имам китайски датчик но все още не съм го сменил(страх да не се скъса и да си навлека още проблеми)Също така не мога да намеря надежден човек за смяната му,като им кажа къде се намира и какво трябва да се сваля .......!!!!

Във връзка с това имам предложение,всеки който е успял да го "пребори" да каже къде и с какъв(върл китаец;)ОЕМ или друг) сензор го е сменил.

Гледам даденият линк по горе и има още датчици(от щатите) някой поставили го вече и как се държи,че се замислям дали аз да не си поръчам?

Редактирано от tany66

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Поръчай, и като дойде и се стопли малко времето, ще се разберем и ще ти го сменя. До тогава и HDS/HIMа ще ми е дошъл.

А и мисля, че Хамериканеца май е вдигнал цената.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, zmiata29 написа:

Поръчай, и като дойде и се стопли малко времето, ще се разберем и ще ти го сменя. До тогава и HDS/HIMа ще ми е дошъл.

А и мисля, че Хамериканеца май е вдигнал цената.

Да,малко го е вдигнал,4-5 долара.

А за смяната ако се наемаш(с моя помощ) ще съм ти безкрайно благодарен:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ОК, просто ми се ще да е в по топлите месеци, Април примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, zmiata29 написа:

Аз съм ОК, просто ми се ще да е в по топлите месеци, Април примерно.

Няма проблем,става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменен е вече. След тест по книга (колегата по-горе е писал за него) не вдига код, за разлика от преди. След каране в обороти на загряна кола също не светна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, MLK написа:

също не светна. 

Айде Честито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, няма ли още някой да се похвали, че е решил проблема? При мен чека изчезна "яко дим". Имам чувството, че работи по-добре от преди, дори, когато не светеше чека, но може и да си внушавам. Май и стрелката за горивото почна да спада по-бавно :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,MLK,изкара ми акъла като видях че си писал в темата при положение че си сменил сензора с "американския" ;)Викам си...айде и тоя е менте ама ....скъпо......:DАма сега като прочетох че всичко е ок ми олекна....поръчал съм и аз такъв сензор и чакам да пристигне,само не знам дали ще мине митница или ще трябва освобождаване и мито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано минеш метър с митницата, но се приготви психически и физически за срещата с Български пощи АД, мамица им... Сменяй смело, всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и аз смених прословутия датчик. Моя го поръчах от алиекспес (както писах по-горе) чрез линка на Georgiev crv .

Впечатленията до момента са:

  • няма помен от грешката
  • Колата стана по-пъргава (няколко коня сякаш се завърнаха)

За разхода още нищо няма да кажа.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят сензор пристигна,никакви проблеми,директно от кварталната поща си го взех(явно митниците са били в добро настроение)Сега остана смяната,чакам да се затопли времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех да си го сменя сам но нямам условия. Питах един майстор в съседство на работното ми място и той го смени за 15 лв, като в тази сума влиза и смяна на маслото. Много възпитан човек излезе - само 3-4 псувни пусна докато го сменяше.

Моя съвет е да не отлагаш. Ще ти се отрази положително и на джоба. Сега се връщам от Варна и мога да кажа нещо за разхода. 190 км. като 80 са магистрала (120 - 130 км/ч)  останалото градско Шумен и малко Варна бутилката събра 21 литра. Преди смяната на датчика разхода беше 15 л/100 км. без значение градско или магистрала (това при ходенето ми до Бултако за сервизна акция).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...