Slimky 4 #1 Публикувано 26 Септември, 2016 Здравейте, колеги От около две години карам Сивик 1.6 v-tec и съм много доволен. От известно време обаче имам проблем с охлаждането, чийто източник не можем да установим с майсторите, при които ходя. Изразява се в следното - след продължително шофиране с висока скорост на дълъг път (130-140 км/ч) и след пристигане в желаната дестинация, в градска среда датчика за температурата почва да играе, докато не достигне до максимална стойност. Веднага изключвам двигателя и чакам да се охлади преди да долея вода. В града мога да карам с количеството на едно доливане колкото си искам. Тръгна ли на дълъг път обаче отново губя водата и на първия сфетовар или задръстване, температурата отново се покачва. Първият майстор ми каза, че проблемът е в капачката на радиатора, заради която системата не се херметизирала добре. Сменихме капачка 1.1 с нова капачка 1.1. Проблемът отново се появи след каране на дълъг път. Друг майстор ми каза, че новата капачка не била хубава и я сменихме с друга 1.3. Карах София-Хасково-София и нямах проблем, докато сега не ме хванаха задръстванията на Хемус и отново не качих максимална температура. Вторият майстор ми казва, че проблемът може да е в гарнитурата на главата, което представлява сериозен ремонт, който да комбинирам с подмяна на сегментите. Заради тях губя немалко масло (2 л. на 10000). Не зная дали е свързано, но климатикът ми взе да не работи коректно и постоянно включва и излючва, като охлажда наистина кратко. Моля ви, посъветвайте ме какво да правя. Имали ли сте подобен проблем и ако да, как го решихте? Поздрави, Христо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 26 Септември, 2016 Пълни разширителния съд ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 26 Септември, 2016 Най-вероятно е гарнитурата на главата.Отваряш сменяш сегменти,гарнитура,гумички,шлайф и затваряш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #4 Отговорено 26 Септември, 2016 Същите симптоми имаше на баща ми D16-ката скоро. След като отвориха главата видяха, че има пробив от 2-ри и 3-ти цилиндър. Обезвъздушаваш ли добре. Газ имаш ли,с какъв изпарител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 26 Септември, 2016 Абсолютно е гарнитура. Тоя път го минавам и аз сега. И не само аз. Като е топла и изпуска и набива във водата и я изхвърля, но си имаш охлаждане и не го разбираш, щото не може да изхвърли цялата вода. От там като спреш вече се отразява, но перката спасява ситуацията. Ремонта не е много пари. Аз сега ми сменяват гарнитурата / към 150лв работа / , гарнитура още 60-80лв / утре ще разбера кое и как / , шлайф на глава с гумички и т.н. към 120лв, ремък, ролка и водна помпа почти тотал още 150лв и нещо непредвидено още 40-50лв. и смятай сам. А ти имаш и сегменти още към 150лв. допълнително работа, лагерите не се знае надолу как са, цилиндрите дали са здрави, че хонинга ти е към 30-40лв на цилиндър / бях разпитвал информативно майсточето, че ми е френд / и т.н. Сам си предцени, но едни 800лв трябва да ги имаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slimky 4 #6 Отговорено 27 Септември, 2016 Много ви благодаря, момчета! Живи и здрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #7 Отговорено 27 Септември, 2016 Тест първо, преди отварянето! И що не надува при градско каране?!? А??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 27 Септември, 2016 Щото пробива е малък и като е студена или на ниски обороти колата всичко е наред- за това. Сивика ми беше така, на един френд джипа пак по тоя начин и за още 5-6 коли с такова поведение знам. Ни една не се е самооправила. Всичките са минали ремонт. Даже като каза тест, за тоя с джипа аз, къде не хващам гаечен ключ, му го разкодирах проблема и след 35лв и 20мин на място в сервиза на 3+ на оборотомера го потвърдиха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #9 Отговорено 27 Септември, 2016 Теста никаква работа не върши,при мен беше същия проблем на англишманката и се оправи с гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slimky 4 #10 Отговорено 27 Септември, 2016 Здравейте отново. Преди малко научих от майсторите вероятната стойност на ремонта - около 1100 лв, от които между 300-400 лв.труд, 200 лв.шлайфане от други майстори, 200 лв.сегменти и други. Казаха, че ако реша, че не си заслужава, могат да сменят само гарнитурата за половината от тази сума. На мен не ми се струва редно да продавам неизправен автомобил, а и съм вложил доста усилия и средства в поддръжката на ходовата част, която е много стегната. Колата е на 220 000 км.и й предстои ново обслужване. Какво ще ме посъветвате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #11 Отговорено 27 Септември, 2016 Какъв по-точно ти е мотора ? Какво ще рече "...200лв шлайф" ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slimky 4 #12 Отговорено 27 Септември, 2016 1.6 V-tech 110 hp Шлайфа се главата, доколко разбрах. Друг вариант, за който си мисля е - тъй като не желая да скривам недостатъците от кандидат-купувачите, може да обявя по-ниска цена, като опиша проблемите с идеята колата да отиде при нов собственик с повече технически познания от мен, който да си я отремонтира, обслужи и кара със здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #13 Отговорено 27 Септември, 2016 Мисля ,че ти е добър вариант да я оставиш при Фена в Дупница за седмица и с разликата в сумата да ни събереш на маса за ден-два всички които участвахме в дискусията 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #14 Отговорено 28 Септември, 2016 И аз бих ти препоръчал Фена,даже ти казвам направо там отивай. Шлайф на глава е около 20-30 кинта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #15 Отговорено 28 Септември, 2016 Последният вариант е най-удачен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #16 Отговорено 28 Септември, 2016 За 1100 лв не са ли прекалено много пари? За тези пари можеш да си намериш друг двигател + монтажа и ще ти останат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #17 Отговорено 28 Септември, 2016 Наистина 1100лв е твърде голяма сума. И 200лв за шлайф ???? Къде го има това? Допитай се и до други майстори,но наистина Фена е твоя човек.Не си струва да си продаваш колата заради такъв ремонт,и такива "майстори". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #18 Отговорено 29 Септември, 2016 Така и така е отворена темата за ремонта. При мен са за смяна маслените сегменти. Долу горе какви пари този ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #19 Отговорено 29 Септември, 2016 Така и така е отворена темата за ремонта. При мен са за смяна маслените сегменти. Долу горе какви пари този ремонт. Абсолютно е гарнитура. Тоя път го минавам и аз сега. И не само аз. Като е топла и изпуска и набива във водата и я изхвърля, но си имаш охлаждане и не го разбираш, щото не може да изхвърли цялата вода. От там като спреш вече се отразява, но перката спасява ситуацията. Ремонта не е много пари. Аз сега ми сменяват гарнитурата / към 150лв работа / , гарнитура още 60-80лв / утре ще разбера кое и как / , шлайф на глава с гумички и т.н. към 120лв, ремък, ролка и водна помпа почти тотал още 150лв и нещо непредвидено още 40-50лв. и смятай сам. А ти имаш и сегменти още към 150лв. допълнително работа, лагерите не се знае надолу как са, цилиндрите дали са здрави, че хонинга ти е към 30-40лв на цилиндър / бях разпитвал информативно майсточето, че ми е френд / и т.н. Сам си предцени, но едни 800лв трябва да ги имаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #20 Отговорено 29 Септември, 2016 1100лв, ако и обслужва автомобила, така и така е разглобен са си напълно реалистична стойност. Моя ремонт ляга на малко над 600лв. Само гарнитурата на Елринг, метална, ми е 173лв, водната помпа 80 кинта, ролка 40, ремък 35 май, 4клапана беха износени, 80лв, шлайф с гумички 120 / тука отварям скоба, че ще му оставя на човека още 20-30лв, само да работи добре колата, че една гумичка била 3.6лв / работа, антифризец, масълце... Питах го и за при сегменти- горните неща, според това какво му дадът в магазина като части и какво трябва да се прави / само сегменти и лагерчета, хонинг дали ще се налага и т.н. / работата е 300лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slimky 4 #21 Отговорено 29 Септември, 2016 Реших да отремонтирам, момчета. Имам списък на частите и цени. Утре ще ви ги опиша,че останаха в офиса. Около 200 лв. ще струва шлайфането на главата, защото се давало на външни майстори при неясни тарифи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #22 Отговорено 29 Септември, 2016 (Редактирано) Качи го преди да я закараш, ама с цените, че ми се струва, че са те хванали за текезесарска джанка. п.п. Обади ли се на Фена ? Кой ще я прави колата ? Редактирано 29 Септември, 2016 от barsi 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slimky 4 #23 Отговорено 30 Септември, 2016 Прецених да се доверя на майсторите, които посещавам от известно време. Иначе благодаря за загрижеността и препоръките към колегата от Дупница. Гарнитура глава - 80 лв. Гарнитура изпусквателни клапани - 18 лв. Гарнитура смукателни колектори - 15 лв. Гарнитура картер - 30 лв. Ако лагерите са заминали - 45 лв. Сегменти - 200 лв. Гарнитура капак - 70 лв. Ангренажен ремък + ролка - 200 лв. Шлайфане + гумички на глава - 200 лв. (ориентировъчна цена) Труд - между 300 - 400 лв. + масла, филтри Възможно е да не съм точен в изписването на някоя/и от частите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #24 Отговорено 30 Септември, 2016 Колега, Гледам цените, които си описал, за повечето не мога да коментирам, но гарнитура на капака на клапаните = 70лв. ? Моята е сменена с ОЕМ такава в Юбико преди година, но по спомен не беше повече от 20-30лв. Успех с ремонта. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове