dzrasd 104 #1 Публикувано 23 Септември, 2016 Здравейте. Имам Акорд от 2009, 2.2 i-DTEC 150к.с. и обмислям да му правя чип тунинг. Основната причина за това е, че карам 98% извънградско (около 40к километра годишно, в града колата я карам 1 път седмично) и бих искал да ми е по-лесно изпреварването на 1-2 ТИРа. Признавам, че аз от коли много не разбирам, взех си Хонда заради славата им на здрави и безпроблемни коли, ако се поддържат редовно и качествено (което правя). Следователно бих искал, ако направя такава интервенция, то дова да не доведе до проблеми и посещаване на сервизи. Не знам кой прави добър чип тунинг, но са ми препоръчвали този сервиз: http://www.vrperformance.net/chip-tuning-honda Ако някой е запознат, ще се радвам на мнения. Благодаря за времето ви ! TL:DR Какви са негативните страни на чип тунинга и къде бихте препоръчали да си направя такъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 26 Септември, 2016 VRPerformance като че са едни от малкото, които знаят какво правят у нас (по слухове от форуми). При 8ма генерация ремапа е съпроводен с махане на филтъра за твърди частици и затваряне на ЕГР клапана софтуерно. Бих те посъветвал да почетеш в http://www.accordr.org/ мнения на хора, които карат ремапнати 8ци за впечатления от надеждността с автоматик. Но затваряне на ЕГР + махане на филтър + по-агресивен мап задължително ще доведе до видимо пушене на колата. Както и много осезаема промяна във вървежа. На седма генерация дизел (която е със същия двигател, на 8цата е леко подобрен) бях правил сам ремап с firmware, който ми направиха от Premier Tunning на база сваления от автомобила и разликата беше много голяма. Спокойно идват около 20-30 коня и 30-50nm. Карах така колата към 50к км без никакви проблеми, освен... пушенето. След ремап дизела започва да пуши много като натиснеш педала до долу, най-вече ако не си го натискал последните 10км (насъбира се чернилка). На мен лично често ми е било кофти да знам, че ако изрежа колата отзад ще се види облак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #3 Отговорено 27 Септември, 2016 Тези настройки предлагани от VRPerformance ми се струват доста агресивни. Съединителя със сигурност няма много дълго да издържи на 440 Nm. Отделно 30% повишение на мощността си е таван, поне според мен. При версията i-DTEC -180 к.с Honda e направила промени в интеркулера и е поставила нова глава на цилиндровия блок и не си е позволила да вдигне Nm над 380. Възникват много въпроси! Много зависи и от изходното състояние на машината! Accord 2.2 i-DTEC 150 PS 196 PS 350 Nm 440 Nm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 28 Септември, 2016 Бях останал с впечатлението, че колата е автомат - моя грешка. Фабричният съединител няма да издържи повече от 50nm отгоре. Но във всеки случай трябва да се пита - според мен обявеното е максимума, но могат да сложат и по-релаксиран профил около 180кс/380-400нм какъвто карах на 7цата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #5 Отговорено 30 Септември, 2016 Благодаря за коментарите. Както споменах, не съм много навътре с колите и дори не подозирах, че съединителят може да не издържи. Да уточня, колата е с ръчни скорости. Друг сервиз, за който четох позивтивни коментари е този: http://test.adler-auto.bg/bg/catalog/honda/accord/all/22-i-dtec-150 Но до сега от дискусията разбирам, че този тунинг най-вероятно ще доведе до негативни последствия, което като че ли ме отказва от цялата идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #6 Отговорено 30 Септември, 2016 Лично мнение, което не ми се иска да доведе до безкрайни дискусии за и против чип тунинга! Колега, карайте си колата както е в момента и не поемайте излишни рискове! Адлер в Годеч могат да предложат индивидуален тунинг, но максимума при който е разумно да се стига е 170 к.с. и 380-400 Nm при 1900 - 2700 оборота. Разлика ще има, но няма да е нещо което да впечатли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #7 Отговорено 1 Октомври, 2016 Тези: http://www.vrperformance.net/chip-tuning-honda Всичко чипосват - дори и HR-V, мани ама и с двигател 2.2i ctdi!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #8 Отговорено 2 Октомври, 2016 (Редактирано) Emicha, двигател i-ctdi е много по-лесен за ремап, а на какъв модел Хонда е монтиран, няма никакво значение. Редактирано 2 Октомври, 2016 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 2 Октомври, 2016 Веско, нещо не схвана шегата на Емича. Такова Харви нема 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #10 Отговорено 2 Октомври, 2016 Отново благодаря на всички за мненията. Май по-добре да не пипам, където не трябва. Лошото е, че не мога да им се обадя на тези хора и да ги питам тях, защото те са търговци и искат да си продадат услугите. Аз дори не знам какво отражение ще даде този чип тунинг, дори и да е възможен, за по-горните ми цели (изпреварване на тирове по двуленотв път). Единствената по-мощна кола, в която съм се возил, е BMW 535xd и тази кола дърпаше на високи скорости като че л иса спрели другите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #11 Отговорено 2 Октомври, 2016 Съединителят няма проблем да издържи дългосрочно с 50нм отгоре. Животът му ще се скъси - вместо да трябва да се сменя през 100-200к (според карането), ще се износи да кажем за 2/3 от живота си с нормален мап. Седмицата е с по-проблемен съединител/маховкик, които така и така смених в един момент, след това карах 20к км без ремап и още 50к км с ремап, без никакви проблеми. Отново - вместо да четеш между редовете ми послушай съвета за четенето в http://www.accordr.org/ и си свърши домашното. И нищо не ти коства да вдигнеш телефона да видиш какво ще ти кажат русенците - това, че са търговци не значи, че няма да ти обяснят рискове и предимства. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #12 Отговорено 18 Декември, 2016 Отново благодаря на всички за мненията. Май по-добре да не пипам, където не трябва. Лошото е, че не мога да им се обадя на тези хора и да ги питам тях, защото те са търговци и искат да си продадат услугите. Аз дори не знам какво отражение ще даде този чип тунинг, дори и да е възможен, за по-горните ми цели (изпреварване на тирове по двуленотв път). Единствената по-мощна кола, в която съм се возил, е BMW 535xd и тази кола дърпаше на високи скорости като че л иса спрели другите. Колега, колата ти има ресурс и на стокова кола съеденителя можеш да го хвърлиш за няколко часа. Повечето хора са още скептични към ремапа, но зависи кой ти го прави. Моята е акорд7 140hp, след ремапа 187hp и тировете ги прескачам. Но всеки сам си преценява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Leopold 2 #13 Отговорено 4 Февруари, 2017 Здравейте, имам 8ца i-dtec. Април 2016 я пипнаха в Madness-Motorsport Пловдив, махнаха филтъра и ремапнаха. Изкара 420Нм и 185кс. До момента съм навъртял около 15к без никакви проблеми. Доволен съм. Това, че колата има повече мощност, не означава, че нон стоп ще си с газ до ламарината . От теб зависи, дори и без ремап, колко ще издържи двигателя и скоростната кутия. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове