Jump to content
stivenj

Как работи сервото на джаз?

Recommended Posts

Здравейте колеги, днес ми се наложи да покарам две коли,субаро легаси и фиат, това последното не го броя за кола, но направи ми впечатление , че волана и при двете се движи страшно леко с пръстче може да завиваш.При моята дазка не е така, иска си усилие да завивам, не светят никакви лампи, няма течове до колкото може да се види.Защо е така?Нормално ли е  трудното движение на волана.Благодаря за мненията , които евентуално бих получил.Поздрави от Търново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джаз-а e с електромотор, а не с хидравлична помпа. За това и като завиваш волана не се връща бързо като на хидравлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джаз-а e с електромотор, а не с хидравлична помпа. За това и като завиваш волана не се връща бързо като на хидравлика.

Благодаря колега , не знаех как работи хидравликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема беше обсъждано дали така трябва да работи точно сервото. Оказа се че това му е нормания начин на работа. Една седмица бях карал на сестра ми джаз-а и след това като се акчих на моята не можех да повярвам колко леко се върти волана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък когато седнах на джаза за първи път, бях потресен колко леко се върти волана. 

Преди това, Пежо Партнер, Рено Берлинго и Форд Фиеста/Фокус, все коли които имаха хидравлика, воланите им доста по-стегнати. На хондата в началото ми се стори като играчка. Вие не знам какви коли сте карали та сега да ви се струва, че се завива с усилие.

Че не се връща, да не се ... ама да е труден за въртене ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък когато седнах на джаза за първи път, бях потресен колко леко се върти волана. 

Преди това, Пежо Партнер, Рено Берлинго и Форд Фиеста/Фокус, все коли които имаха хидравлика, воланите им доста по-стегнати. На хондата в началото ми се стори като играчка. Вие не знам какви коли сте карали та сега да ви се струва, че се завива с усилие.

Че не се връща, да не се ... ама да е труден за въртене ...

Не казвам , че е чак трудно да се върти волана , но в сравнение с двете коли в началото на темата където писах, си е направо усилие,не може да се сравнява дори ,при джаз си иска въртене, просто ми направи впечатление разликата и се зачудих доста , защо е така , но колегата Droneми обясни за електро усилвателя при джаз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста джазове вече във форума, надявам се да чуя и други мнения . :) 

Колите за които съм писал в предното мнение са били мои, но съм се качвал и на други, основно коли преди 2004-та. 

Джаза е най-новата (на години) кола която съм карал и волана е най-лесно въртящия който съм хващал.

Но може би разковничето се крие в написаното в скобите на предишното изречение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти се лесно и колата завива много. Наблюденията са ми от джаз 2004та и 2006та. Единят е 1.2 другият 1.4 и са си мои. Да, волана не се връща както бихте очаквали. От скоро имам и една тойота ярис Т-спорт 2002ра и за мен това нещо не завива, ама грам. Волана е по стегнат от този на джазката. Вътре е значително по-тясна и дървено направена. Единствено е по-динамична (106кс - 1.5i)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен волана не е от най лесновъртящите се но не е и от най трудните.Забелязах че като сложих ДЛРа и започна по леко да се върти.Според мен логиката е в малкия акумулатор или в малко произведения ток от динамото.Джаза е 2003 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана е с електропривод с цел икономия на енергия, ако е хидравлика помпата се върти даже ако волана не се мести. Силата на въртене е в норма ако е под 3кгс.Мери се с обикновенно пружинно кантарче по допирателната към волана. При работещ двигател на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам от един месец Honda jazz 1.4 2003г. искам да кажа че съм удивен от лекотата на въртене на волана.За мен е истинско удоволствие да я карам,още повече с атоматичната скоростна кутия си е направо глезотия.Вярно е ,че преди това съм карал 30 години Трабант  и малко  VW Polo 95г.

Редактирано от chuchkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз си купих онзи ден Хонда Джаз 2005 г., 1,4. Моята не завива тръдно, но ми направи впечатление, че при скорост около и над  50 км/ч волана се вдървява и е труден за движене. В същото време, когато го завъртя, /тъй като колата "бие" малко в ляво/ движението става рязко и изместването на колата не е плавно, а е доста осезаемо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

И аз съм на същото мнение за лекотата на управление.

Когато купувах моята и се качих за тест драйв, имах чувството че съм на блъскащи колички.

Супер лесно въртене на волана.

Аз и още си я карам с два пръста!

 

Изпратено от моят LG-H961N с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от papu4ara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото и при мен се въртеше трудно. Колата е джаз 1,2 2006 г. Като я качихме на стенда майстора едва движеше предните колела наляво и надясно. Каза ми, че като покарам ще се оправи. И така стана. Сега си видях еи екстра. Явно преди това не е карана много. Взех я миналата година, на 86 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Имам проблем със сервото на волана. Става въпрос за Хонда Джаз 2003г. автомат. Много тежко се върти волана, все едно е почти без серво.

Ще съм Ви благодарен за всякякви съвети и коментари.

Благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като си купих джазката дерзах бая време проблема , че не се връща волана както трябва след завой . Но май всички са така . Моето предположение е , че смазката вътре в рейката нещо се е скапала и е станала лепкава може би и за това трудно се връща . Като отворих манщоните и на двете кормилни щанги нямаше грам грес , сложих им , но не се подобри , макар да не знам дали трябва да има грес . До сега всичките ми коли са имали грес в маншоните .

Карам си я така джазката свикнах и . Иначе ми е любопитно дали предположението ми е вярно за оригиналната смазка , но не ми се сваля цялата рейка голяма кушия е според мен . Изчетох доста форуми никъде не намерих решение на този проблем , само в английските го има , но за тях решението е чисто нова рейка от магазина , за нас това решение не е вариант . Включително разглобих рейката на един приятел , електрониката за да видя какво има вътре , той я смени с втора употреба поради същият проблем , но не стигнахме до някакво решение .

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са . Масов проблем е,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за Джаз ли е този проблем? Защото имам Сивик, 2.2 дизел 2006 г . и също мисля, волана е по стегнат, по тежък в сравнение с други марки.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...