Jump to content
jaccomo

Изцепка във Варна - буксуване на плажа

Recommended Posts

Искам да ви разкажа с каква тапня се занимавам аз снощи.

Отивам аз във Варна да си търся ресторант на плажа за вечеря (аз жена и два фъстъка на по 1,5г.).

Забивам се аз на първа буна където пише че има възможност за паркиране и наред до другите паркирам. Оказва се обаче че колата леко стърчи и се налага да я мръдна напред. Мърдам я и естествено затъвам в пясъка. Включвам задна и колата не завърта гумите грам, оборотите до 2000 и това е, напред се движи назад неиска. Общо взето останах доста разочарован от колата. Наложи се да ме изтеглят с лебедка. Знсм че пясъка е доста коварен но грам да не завърти гумите назад..... Може бия нямаше да стигна до там. Днес се прибрах и веднага отидох да видят скоростите в специализиран сервиз защото първо в тях се огледах но казаха че са си идеални. Човека я кара сигурно над 20км и предположи че за въртенето назад може би имало някъква защита (незнам дали е така).

 

Най лошото е че от стотиците хора които преминаха и гледаха как жена ми вади количката и деца сама през плажа докато аз търсех кой да я изтегли никой не и предложи помощ. Иначе не пропуснаха да си направят селфи за фейсбук със затъналата кола.

 

Благодаря на колегата с Паджерото че се отзова супер бързо и измъкна тая 12 тонна лебедка от някъде. Добре че беше тя че за една бройка и той беше улетял. Вика ми " а сега включи да върти само задния мост" мисля си, да момент само да си доям баничката и ще го пусна само него. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах,назад изобщо ли не задвижва трансмисията(колелата) или буксува и не включва 4Х4?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата кола беше в пясъка и се окопа. Назад не искаше да завърти нито една гума. Оборотите стигаха до 2000 и това е. Напред въртеше леко, но пак не се форсираше

Извън пясъка няма проблем. Катереше си се по склонове и назад и напред, ако беше опесъчено си буксуваше и включваше тракшъна и т.н. В дълбокия пясък обаче като ѝ стана трудно имам чувството, че нещо не позволяваше да се форсира и да буксува което много ме озадачи. Реално и заради това веднага отидох на сервиз за кутията защото веднага нея обвиних.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е прегряла системата се изключва, за да няма повече щети. На 3-та генерация предава повече въртящ момент към задните, отколкото на предишните генерации затова ми става чудно.

Няма значение назад или напред тръгваш - ще сработи.

Казаха ли ти нещо от сервиза? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо, всичко било ОК. Имала защита. Човека я тества 20мин. и каза че работи кутията нормално. Гледаха маслото да не е прегоряло но казаха че е идеално бистро и само ми препоръчаха да долея. Не ставало толкова бързо прегряването. А аз действително като видях че не върти не съм я ръчкал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябвало е да изключиш VSA системата

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах. Нищо. Пак не въртеше. А тая система я тествам честичко в гората и си работи мнпго добре при по високите склонове и кофти терени. Според мен този хидравличен съединител прави определено налягане и предава определено усилие. И ако тръгнеш да го претоварваш ще пребоксува с опснпст да го прегрееш. Снощи ми се стори за момент че ми замириса на трансмисионно масло което е характерно при претпварване, но човека днес каза че не е изключено да е замирисало за момент. Щом през пстаналите 500км всичко си е било нормално и не е буксувало и смърдяло значи е ОК. Каза че имало нещо като преливник и ако се разшири много от загряването може да изхвърли малко масло което да попадне по генерацията и пт там да мерише също. Нивото било около минимума и ми каза да ми долеят там където са го сменили. Аз го гледах преди месец по метода описан в книжката и беше между двата белега. Но ми каза да си го гледам да е на макс. Та утре ще се занимая и с това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки премеждията, все пак си хапнал в отличен ресторант. В "Мидената къща" ли бяхте?! И да попитам все пак, че не знам. На това ЦРВ има ли или няма система против буксуване, така както е при Х-рв?! Тази тема ме кара да пробвам Х-рв -то дали ще буксува на задна в подобни условия.

 

P.S. В това видео гледам в 1м. 40 сек., че няма проблеми с буксуването на задна скорост.

 

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същи дифф има.Автомата има заключване към скорост...мисля до трета беше.Ползва се при спускане.

 

Този клип е за ръчка...темата е за автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VSA системата ти ограничава оборотите до 2000. Ако я  изключиш щеше да боксува и на зад при повече обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко, за какво заключване на автомата говориш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато автомата е на 1ва само 1ва

когато е на 2ра само 2ра

когато е на 3та до 3та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползваш моторна спирачка при спускане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, и аз предположих, че говориш за lock-up, щом споменаваш спускане. Лошото е, че лок-ъпа май не действа при потегляне, а се включва на по-късен етап по време на движение. И се включва автоматично, а не от водача.

Това със заключването на 1-ва и 2-ра явно не е помогнало и няма как, щото торк корвертора не е заключен, т.е. двг си реве, ама колата си стои.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко говори за тези т.н. Половинки както им казаха в сервиза които ги има на 3 4 5 предавка при спокоино и ненатоварено каране. VSA го изключвах. Нестава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност проблема е бил ,че автомата не е вадил изобщо въртящ момент към дифф.Интересно ми е дали е мигал триъгълника.Всъщност не съм чел автомата ,когато е в сейфти режим има или индикация на таблото.Автомата се управлява от моторния комп и му следи майченото мляко.Няма ка да не е разбрал ,че има проблем.Компютърната диагностика ще покаже ако има временни грешки..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VSA не светеше защото нямаше въртене на гуми. Както Бранко казва нещо убягна въртящия. Когато е хлъзгаво няма проблем, върти гуми и напред и наза и свети триъгълника, като го изключа влиза в обороти и изчезва яко дим, няма напред няма назад.

 

Ще се опитам днес утре да мина през ОМБРЕ да чекнат за грешка и да видят и те маслото, че нали трябвало да се долее според тези от сервиза за АСК

 

ПП. Същата работа. Няма ли мегдан за въртене на предноте колела сичко е чао. В ОМБРЕ мо обесниха че един вид компа птчита оборпти на директ и 0км/ч и не позволява форсиране

Пробвах я и на бордюра за секунда. Задните се качват предноте опират и до там.

Това обаче за мен е проблем а не превенция. Ще продължа да го търся.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oк де ,всичко ми стана ясно.Ще разровя сервизния мануал да видя кво кога се случва,само ми прати на лично номер на рама.

Ай стига сте спамили...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я видя зимата как ще се представи. Принципно този с паджерото като спря да ме дърпа и тръгна да вади колата за една бройка беше улетял и той, а пък на него си му е отредено да си джип ама.... Както казах зимата ще си каже думата. За момента ми върши идеална работа за вилата, покрие ли и зимата значи ме устройва. На се ре ли се заминава в мобиле. Но съм оптимистично настроен, колата е много добра за почти всякакви терени. Явно има ситуации в които олеква. Надявам се утре да изясня повече неща. Ще ппиша веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...