Nioks 0 #1 Публикувано 2 Август, 2016 Бих искал да си купя някоя японка и се спрях на хонда. Имам до 2000-2500 макс за кола проблема е че до сега имах бмв 530д но поради доста големи финансови проблеми го продадох защото неможах да го потдържам . Та в мобиле и другите сайтове виждам само сивик 1.4 или 1.5 и акорд 2.0 зс тези пари. Динамични ли са , имат ли сериозни проблеми ,защото съм някак впечатлен от клиповете снимани как набират в ю тюб . Имат ли мн. Скъпи части и въобще всичко което мога да зн преди да купя такава кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #2 Отговорено 2 Август, 2016 Ами като слезнеш от 6-цилиндрово, 3-литрово, турбо, 200-и-кусур коньово нафтово БМВ не можеш да очакваш нещо подобно от посочените Сивици Поне във вървежа. Иначе сигурно са по-надеждни от бавареца и със сигурност по-евтини за поддръжка. За какво мислиш да ползваш колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #3 Отговорено 2 Август, 2016 Преди да получиш максимално обективен отговор трябва още малко информация да дадеш: 1. Бензин или дизел търсиш? По колко км годишно правиш? 2. Питаш дали са динамични, но разбирам, че искаш и да са икономични. Малко трудна комбинация. Кое ти е приоритет? 3. С габарити на BMW 530 ли искаш да е? Ако да, насочи се към Акорд. Ако не, Сивикът е за теб. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #4 Отговорено 2 Август, 2016 За тези пари акорд 1.8 или 2.0, като не очаквай да са в перфектно здраве. Ако имаш време огледай. Проблемни области или често срещани дефекти при акорд 6 98-2001г са : Помпа на хидравликата( рядко) дръжки на задните врати( често) реглаж на клапани ( 20к км) Масло ( ???) На някои им гори на други не, зависи как са я карали и с какво масло. 5w30 за зимата и 5w40 за лятото. може и 0w40. Въпрос на избор. Дълги скорости ( няма да се дърпаш с нея) Течове в купето от замърсени, задръстени канали и от отлепени уплътнения на предното стъкло (рядко). Може да познаеш, ако подът е подпухнал или имаш ръждиви скоби на релсите на седалките. Мокър багажник ( рядко) Може да се получи при разхлабени гайки на стоповете или прокъсани уплътнения. Антената не излиза (често срещано при евтините екземпляри). Износени ролки вътре в механизма. Не се ремонтира, а се сменя с китайски (20-30 лв) или втора ръка. Другото е като на всеки автомобил. Проблеми със спирачки, гуми и ръджа гледай да няма. Успех, а колегите да допълват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #5 Отговорено 2 Август, 2016 Масло ( ???) На някои им гори на други не, зависи как са я карали и с какво масло. 5w30 за зимата и 5w40 за лятото. може и 0w40. Въпрос на избор. Koлега, без да спамя темата и да почвам безсмислен разговор за маслата отново, ама къде видя Хонда да препоръчва 5w30 за зимата и 5w40 за лятото? Понеже аз такова нещо никъде не съм виждал и това са си собствени съчинения на някой си с риск да стане истина като се повтаря многократно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nioks 0 #6 Отговорено 2 Август, 2016 (Редактирано) не ми е проблем разхода .. ами примерно годишните данъци, и както споменаха за частите и здравината защото съм сигурен че няма да върви като бмв-то но пък за 2.500 лв нощо друго няма японско -,- .. бих се насочил към някоя алфа но всички вдигат олелия като става дума за италиянки ... .бих искал да ползвам колата за да стигам до работното място и за събота и неделя натам-насам , но пък ми се щеше да понабира малко повече . това което гледам тук пък и още много клиопчета , ми че то се изстрелва за 1.4 .. според вас на клипа правена ли е колата или стоково си върви така о.о също искам да знам каква е разликата между И. и ИС ? как да ги различа Редактирано 2 Август, 2016 от Nioks Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #7 Отговорено 2 Август, 2016 За 2500 дори не бих погледнал Акорд 98-ма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #8 Отговорено 2 Август, 2016 (Редактирано) Масло ( ???) На някои им гори на други не, зависи как са я карали и с какво масло. 5w30 за зимата и 5w40 за лятото. може и 0w40. Въпрос на избор. Koлега, без да спамя темата и да почвам безсмислен разговор за маслата отново, ама къде видя Хонда да препоръчва 5w30 за зимата и 5w40 за лятото? Понеже аз такова нещо никъде не съм виждал и това са си собствени съчинения на някой си с риск да стане истина като се повтаря многократно? Те нищо не ти казват от хонда, купи това онова.. Гледам си книжката и там е написано, че в такива температурни граници се кара с еди какво си масло. Примерно ми се пада да е 10в40, какво да кажа? Към колегата, аз съм с 1.4 90к.с. не е самолет върви нормално и не е ме предала. На клипа изглежда е сам в колата. Като искаш по-добро набиране то 1.5 и 1.6 са двигателите за теб. Редактирано 2 Август, 2016 от bobchoo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 2 Август, 2016 Но пък на 1.4 данъка е 20-30лв Докато на 1.6 е 142лв в Пловдив. Та си прави сметка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #10 Отговорено 2 Август, 2016 Но пък данъка го плащаш веднъж. А колата караш всеки ден Много е субективно. 1.5 е икономичния VTEC-E и според мен е по-добър вариант от 1.4. И спрете с тея масла вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #11 Отговорено 2 Август, 2016 (Редактирано) Не съм сигурен, дали може да се вярва на ускорението от горния клип. До колкото чувам звука през телефона ми, май има турбината. Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk Редактирано 2 Август, 2016 от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #12 Отговорено 3 Август, 2016 Д14-ката май има някакви леки доработки (генерация май ми се чува), но не може да става въпрос за Mini me или турбо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове