Jump to content
Sign in to follow this  
venis77

Тропане Рейка

Recommended Posts

Намери си читава втора ръка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, а някой сменял ли е кожуха на рейката алуминиевия с нов?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеже темата е за рейки, да попитам някой ползвал ли е услугите на тази фирма? Дават 2 години гаранция, но сваляне и поставяне със стенд си е цифра.

 

http://www.turbo-tec.eu/bg/za-nas/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз в сайта им цифри не видях. Питал ли си ги?

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е питах, около 850 лева, няма да го бъде...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги  , ще ви кажа решение на проблема с нашите (Honda Civic VII 2001-2005 EPS).Те така, закупих си аз наскоро преди 3 седмици Honda Civic VII 2004 1.6 Sport Vtec 110Hp и бях много доволен,докато не разбрах че рейката ми тропа.Отидох при мой приятел който работи в сервиз и му споделих за какво става дума.Качи я на подемника и започна да я оглежда и видяхме че има за смяна два шарнира и маншон на десен преден амортисьор.След още малко гледане установихем че има и луфт в десен накрайник на рейката.Закупих аз частите и освен тях сам си смених  предни и задни тампони на стаб щангата и биалетите.След като изчетох доста из форума и разгледах доста снимков материал,закупих и въпросните два елемента  за рейката: тъй наречения "слайдер" и "втулка-пета" за рейката която се сменя но се внимава да не се затегне прекалено много защото започва да затяга и самия волан.Така след смяна на външен и вътрешен накрайник от двете страни плюс двата шарнира и "слайдера" тръгнах за тест драйв и какво се слулчва ..... тропането едно глухо все още се чува и направо полудях и си викам тук има нещо което не е наред.Върнах се и му обясних и той ми каза че може да е от стержена на амортисьорите,но не ги смених,а направо в Сервиз "Симеринг" Пловдив и обясних на Владо за какво става дума а той ми каза съвсем любезно къде ми е проблема и че е нещо което се оправя и не е фатално.Та какво стана:След като ми обясни че след като съм сменил всички тези части тропането пак ще си го имам,докато не  се отвори рейката и да се почисти на струг стержена и да се направят две нови фтулки и всичко приключва и няма да има повече тропане.Попитах аз какво ще мни струва интервенцията и той ми каза всичко:"сваляне ремонт и качване на рейката без стенд 340лв"казах добре,оставих колата в понеделник в 17:30ч и във вторник в 17:00ч колата ми беше готова и нова Така че колеги не се колебайте а който има този проблем вече може да го счита за решен.Сервиз "СИМЕРИНГ" ПЛОВДИВ  ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ ЗА СОФИЯ ИЗЛИЗАЙКИ ОТ КЮЧУК ПАРИЖ ОТ ХАДЖИЯТА ГРУЕВ ПОСОКА МАРКОВО НА СФЕТОФАРА СЕ ЗАВИВА НА ДЯСНО И СЕ КАРА ОКОЛКО 300-400 МЕТРА И СЕРВИЗА Е ОТ ДЯСНО ГОЛЯМО СИВО ХАЛЕ С ОРАНЖЕВ НАДПИС СИМЕРИНГ ЗАД АВТОМОРГА "МЕРГЕЛ" Владо се казва човека  0878-442-289 работят и събота и неделя.Надявам се да съм бил полезен за всички ви колеги.Лека и безаварийна на всички. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как се отрази ремонта на тежестта на волана. Натегнат ли е?

Какво точно са направили с рейката в сервиза?

 

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Както се изразих и по горе,няма никакви проблеми никаква натегнатост в кормилото.Колата е както си беше и преди леко се върти всичко е нормално и най важното е че не тропа нищо.Свалена е рейката ,махнат е кожуха и е отремонтиран стержена и почистен и направени нови фтулки 2 броя и след това всичко е гресирано с водоустойчива грес на УНИЛ и затворена и монтирана.Налага се обаче да се мине стенд преден мост.Надявам се че бях изчерпателен колега honda_ks и лека вечер на всички :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега DJmdma.Би ли споделил,имаш ли някакви проблеми с рейката след ремонта?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги.

Да се включа и аз в темата. Някой пробвал ли е да регулира рейката от винтът в долната и част, който предполагам служи за обиране на луфта, както е описано тук https://krutilvertel.com/honda-civic-2001-glava13-napravljajuschaja-rejka-rulevogo-mehanizma ?

Питам тъй като и при мен има едно леко потропване, което не се увеличава с времето. При мен воланът е доста лек, а имам и лек луфт - нещо като празен ход.

Поздрави!

Edited by martins

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, аз съм натягал старата си рейка. Волана става по-тежък, и има леко утихване на тропането. В момента съм с друга рейка, която е фабрично натегната и не искам да я донатягам, въпреки че тропа. Аз държа да усещам волана така, както го е настроил производителя.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно си иска рециклиране на рейката. Забелязвам че това почукване се чува и в движение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Случайно гледал ли си дали не потропва стабилизиращата щанга. Смени и тампоните с оригинални, другите заминават за отрицателно време. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се отказах да рециклирам и "новата" ми рейка. Старата след пълно рециклиране продължи да тропа. В момента е рециклирана наново, и знам, че е направена както трябва и няма да тропа, но не ми се занимава да я слагам. Карам си тропащата, и знам, че няма оправия в средносрочен план с тия рейки поне за мен.

Иначе е препоръчително да се изключат всички възможни проблеми с ходовата част, преди да се рециклира рейката.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря колеги! Автомобилът ще влиза в сервиз за проверка на ходовата част и ще им кажа да проверят и рейката. Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Общо взето проблема е неотстраним -заводска недомислица ,всъщност не е ,но не е направена колата за каране по лунен пейзаж като нашия ,фина сглопка  е рейката ,след ремонта спира за известно време и после пак -вярно че е по слабо тропането ама дразни като знаеш че си дал толко пари за ремонт пък пак лопа .След ремонта след време донатягане на болта върши работа ,но крие опастност от блокиране и при някой завой продължавате извън пътя .То и сервото като се претовари по ток мотора и спира да помага на рейката като блокира и става неуправляема колата .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес имах малко време и направих проверката за луфта както на клипа по-долу.

Оказа се че нямам такъв луфт като разклатя накрайниците.

Разрових и тефтера с ремонтите и видях, че рейката е "натягана" преди около 4 г.

Дали е възможно да е износена втулката No. 3 от схемата по-долу и може ли да се провери и евентуално смени без сваляне на рейката?

Поздрави!

 

image.thumb.png.0291099ec4f19b83c10a419159ad7ae6.png

Edited by martins

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги , от скоро съм собственик на Сивик 7 2.0 бензин , като преди това имах джаз 1.4. Та когато купувах колата я покарах стори ми се много добре , не успях да установя проблем с ходовата част, купих колата и стоя 1 седмица без да я карам , подкарах я и на втория ден установих че нещо тропа отпред и то може би започва да тропа след 10-15 минути каране и при висока скорост по магистралата ( карам 90% магистрално) дори при под 100 км в час не се чува и при нормално градско каране също не се чува  . Събота ще ходя до майстора да я погледне да видим какво ще излезе . Мисълта ми е има ли някой който си е сменял рейката с чисто нова ? 

Edited by kokoshinko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ходовата част я гледахме нищо не можахме да намерим ама това глухо потропване се чува когато покарам по магистралата и то с висока скорост се чува по неравностите , градско при нормално каране с 40-50 няма нищо. Другото което забелязах е че май се чува отзад и когато съм на 4та 5та и дам рязко газ. Имам чувството че някое гърне все едно е откачено и се удря по шасито. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Да попитам и аз. Някой възползвал ли се е от услугите на този сервиз в Пловдив, за който колегата djmdma е писал - сервиз Семеринг и доволен ли е? Аз съм от София, но бих я закарал и оставил за два дни да ми отремонтират кормилната рейка, ако наистина се справят с проблема. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...