Jump to content
venis77

Тропане Рейка

Recommended Posts

Намери си читава втора ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, а някой сменял ли е кожуха на рейката алуминиевия с нов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е за рейки, да попитам някой ползвал ли е услугите на тази фирма? Дават 2 години гаранция, но сваляне и поставяне със стенд си е цифра.

 

http://www.turbo-tec.eu/bg/za-nas/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в сайта им цифри не видях. Питал ли си ги?

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е питах, около 850 лева, няма да го бъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги  , ще ви кажа решение на проблема с нашите (Honda Civic VII 2001-2005 EPS).Те така, закупих си аз наскоро преди 3 седмици Honda Civic VII 2004 1.6 Sport Vtec 110Hp и бях много доволен,докато не разбрах че рейката ми тропа.Отидох при мой приятел който работи в сервиз и му споделих за какво става дума.Качи я на подемника и започна да я оглежда и видяхме че има за смяна два шарнира и маншон на десен преден амортисьор.След още малко гледане установихем че има и луфт в десен накрайник на рейката.Закупих аз частите и освен тях сам си смених  предни и задни тампони на стаб щангата и биалетите.След като изчетох доста из форума и разгледах доста снимков материал,закупих и въпросните два елемента  за рейката: тъй наречения "слайдер" и "втулка-пета" за рейката която се сменя но се внимава да не се затегне прекалено много защото започва да затяга и самия волан.Така след смяна на външен и вътрешен накрайник от двете страни плюс двата шарнира и "слайдера" тръгнах за тест драйв и какво се слулчва ..... тропането едно глухо все още се чува и направо полудях и си викам тук има нещо което не е наред.Върнах се и му обясних и той ми каза че може да е от стержена на амортисьорите,но не ги смених,а направо в Сервиз "Симеринг" Пловдив и обясних на Владо за какво става дума а той ми каза съвсем любезно къде ми е проблема и че е нещо което се оправя и не е фатално.Та какво стана:След като ми обясни че след като съм сменил всички тези части тропането пак ще си го имам,докато не  се отвори рейката и да се почисти на струг стержена и да се направят две нови фтулки и всичко приключва и няма да има повече тропане.Попитах аз какво ще мни струва интервенцията и той ми каза всичко:"сваляне ремонт и качване на рейката без стенд 340лв"казах добре,оставих колата в понеделник в 17:30ч и във вторник в 17:00ч колата ми беше готова и нова Така че колеги не се колебайте а който има този проблем вече може да го счита за решен.Сервиз "СИМЕРИНГ" ПЛОВДИВ  ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ ЗА СОФИЯ ИЗЛИЗАЙКИ ОТ КЮЧУК ПАРИЖ ОТ ХАДЖИЯТА ГРУЕВ ПОСОКА МАРКОВО НА СФЕТОФАРА СЕ ЗАВИВА НА ДЯСНО И СЕ КАРА ОКОЛКО 300-400 МЕТРА И СЕРВИЗА Е ОТ ДЯСНО ГОЛЯМО СИВО ХАЛЕ С ОРАНЖЕВ НАДПИС СИМЕРИНГ ЗАД АВТОМОРГА "МЕРГЕЛ" Владо се казва човека  0878-442-289 работят и събота и неделя.Надявам се да съм бил полезен за всички ви колеги.Лека и безаварийна на всички. :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се отрази ремонта на тежестта на волана. Натегнат ли е?

Какво точно са направили с рейката в сервиза?

 

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се изразих и по горе,няма никакви проблеми никаква натегнатост в кормилото.Колата е както си беше и преди леко се върти всичко е нормално и най важното е че не тропа нищо.Свалена е рейката ,махнат е кожуха и е отремонтиран стержена и почистен и направени нови фтулки 2 броя и след това всичко е гресирано с водоустойчива грес на УНИЛ и затворена и монтирана.Налага се обаче да се мине стенд преден мост.Надявам се че бях изчерпателен колега honda_ks и лека вечер на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега DJmdma.Би ли споделил,имаш ли някакви проблеми с рейката след ремонта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Да се включа и аз в темата. Някой пробвал ли е да регулира рейката от винтът в долната и част, който предполагам служи за обиране на луфта, както е описано тук https://krutilvertel.com/honda-civic-2001-glava13-napravljajuschaja-rejka-rulevogo-mehanizma ?

Питам тъй като и при мен има едно леко потропване, което не се увеличава с времето. При мен воланът е доста лек, а имам и лек луфт - нещо като празен ход.

Поздрави!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз съм натягал старата си рейка. Волана става по-тежък, и има леко утихване на тропането. В момента съм с друга рейка, която е фабрично натегната и не искам да я донатягам, въпреки че тропа. Аз държа да усещам волана така, както го е настроил производителя.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си иска рециклиране на рейката. Забелязвам че това почукване се чува и в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно гледал ли си дали не потропва стабилизиращата щанга. Смени и тампоните с оригинални, другите заминават за отрицателно време. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се отказах да рециклирам и "новата" ми рейка. Старата след пълно рециклиране продължи да тропа. В момента е рециклирана наново, и знам, че е направена както трябва и няма да тропа, но не ми се занимава да я слагам. Карам си тропащата, и знам, че няма оправия в средносрочен план с тия рейки поне за мен.

Иначе е препоръчително да се изключат всички възможни проблеми с ходовата част, преди да се рециклира рейката.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги! Автомобилът ще влиза в сервиз за проверка на ходовата част и ще им кажа да проверят и рейката. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето проблема е неотстраним -заводска недомислица ,всъщност не е ,но не е направена колата за каране по лунен пейзаж като нашия ,фина сглопка  е рейката ,след ремонта спира за известно време и после пак -вярно че е по слабо тропането ама дразни като знаеш че си дал толко пари за ремонт пък пак лопа .След ремонта след време донатягане на болта върши работа ,но крие опастност от блокиране и при някой завой продължавате извън пътя .То и сервото като се претовари по ток мотора и спира да помага на рейката като блокира и става неуправляема колата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах малко време и направих проверката за луфта както на клипа по-долу.

Оказа се че нямам такъв луфт като разклатя накрайниците.

Разрових и тефтера с ремонтите и видях, че рейката е "натягана" преди около 4 г.

Дали е възможно да е износена втулката No. 3 от схемата по-долу и може ли да се провери и евентуално смени без сваляне на рейката?

Поздрави!

 

image.thumb.png.0291099ec4f19b83c10a419159ad7ae6.png

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги , от скоро съм собственик на Сивик 7 2.0 бензин , като преди това имах джаз 1.4. Та когато купувах колата я покарах стори ми се много добре , не успях да установя проблем с ходовата част, купих колата и стоя 1 седмица без да я карам , подкарах я и на втория ден установих че нещо тропа отпред и то може би започва да тропа след 10-15 минути каране и при висока скорост по магистралата ( карам 90% магистрално) дори при под 100 км в час не се чува и при нормално градско каране също не се чува  . Събота ще ходя до майстора да я погледне да видим какво ще излезе . Мисълта ми е има ли някой който си е сменял рейката с чисто нова ? 

Редактирано от kokoshinko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходовата част я гледахме нищо не можахме да намерим ама това глухо потропване се чува когато покарам по магистралата и то с висока скорост се чува по неравностите , градско при нормално каране с 40-50 няма нищо. Другото което забелязах е че май се чува отзад и когато съм на 4та 5та и дам рязко газ. Имам чувството че някое гърне все едно е откачено и се удря по шасито. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Да попитам и аз. Някой възползвал ли се е от услугите на този сервиз в Пловдив, за който колегата djmdma е писал - сервиз Семеринг и доволен ли е? Аз съм от София, но бих я закарал и оставил за два дни да ми отремонтират кормилната рейка, ако наистина се справят с проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой имал ли е проблеми със задните колелета ? Прибрах се от работа и забелязах че задно дясно е загряло , а другите са студени . От 2 3 дни като карам по магистралата на моменти усещам нещо между вибрация и биене отзад (на волана нищо не усещам ). Купих колата със чисто нови задни спирачни апарати, сменил съм дискове накладки и лагери отзад. На прегледа забелязах също че задните спирачки са много слаби при натиснат докрай педал валяците се въртят. Ако е лагер възможно ли е да загрява колелото  от него ? 

Редактирано от kokoshinko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...