Jump to content
swakke

Хонда crv B20Z1 трудно пали топла

Recommended Posts

Здравейте.От скоро се появи проблема с трудното палене при загрят мотор.Сутрин пали докато помирише ключа.Карам си из града,оставям колата за 10-15 мин.После се качвам,въртя ключа и аха да запали и гасне.После втори път въртя запалва тресе и не вдига обороти.Като я изфорсирам и се оправя.Кабели,свещи,бубина,палец и капачка са сменяни преди 5-6 хиляди километра.Колата има газов инжекцион.Отначало мислех че е от него.Откачих газта и пак прави така.Моля за някакви съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверил ли си главното реле за студени спойки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,но предполагам че няма да е от него проблема.И все пак ще го проверя,ако ми кажете къде да го намеря.Колата е с дясна дирекция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е сложно за обяснение,но има ли някакъв шанс да провериш адаптациите на мотора как са.Ти си втория с подобен проблем за 1 седмица от Сливен...да не са ви сменили горивата :).Ще е полезно да ми кажеш с какъв бензин си,откъде,с каква газова си и газта откъде е заредена..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,но предполагам че няма да е от него проблема.И все пак ще го проверя,ако ми кажете къде да го намеря.Колата е с дясна дирекция.

От странат на пасажера зад жабката, черен паралелепипед. Не пречи да му направиш една визуална инспекция.

Трябва да пише RELAY ASSY MAIN или нещо от сорта.

https://www.2carpros.com/forum/automotive_pictures/12900_pgmif_1.jpg

PGM-FI на снимката.

 

http://images.cmsnl.com/img/products/39400-s10-003-relay-assymain_big39400SR3003-01_be57.jpg

За да видиш спойките ше трябва да го отвориш обаче :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е сложно за обяснение,но има ли някакъв шанс да провериш адаптациите на мотора как са.Ти си втория с подобен проблем за 1 седмица от Сливен...да не са ви сменили горивата :).Ще е полезно да ми кажеш с какъв бензин си,откъде,с каква газова си и газта откъде е заредена..

Бензина е 100 октана от еко.Газовата е Agis m210.Изпарител Томасето аляска и инжектори Валтек червени.Газта я зареждам само от едно място Екопетролиум,ако ви говори нещо.А за адаптациите на мотора нищо не ми говори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не,но предполагам че няма да е от него проблема.И все пак ще го проверя,ако ми кажете къде да го намеря.Колата е с дясна дирекция.

От странат на пасажера зад жабката, черен паралелепипед. Не пречи да му направиш една визуална инспекция.

Трябва да пише RELAY ASSY MAIN или нещо от сорта.

https://www.2carpros.com/forum/automotive_pictures/12900_pgmif_1.jpg

PGM-FI на снимката.

 

http://images.cmsnl.com/img/products/39400-s10-003-relay-assymain_big39400SR3003-01_be57.jpg

За да видиш спойките ше трябва да го отвориш обаче :)

Благодаря колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Остави го релето колега, едва ли е от там проблема. В едно изречение това което подозира Маркони е рязка промяна на "самонастройката" да я наречем на бензиновото ЕКУ предизвикана от кофти работа на газ, твърде вероятно в резултат на некачествено гориво или проблем в газовата система. Ако не можеш да четеш адаптациите( самонастройката) вероятно добра идея е направо да се ресетнат и да се покара известно време на бензин. Разбира се ако има лесен вариант за ресет като откачане на акумулатора.  Аз обаче се чудя, ако е там проблемът защо не се отразяват и при палене на студен мотор?

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Остави го релето колега, едва ли е от там проблема. В едно изречение това което подозира Маркони е рязка промяна на "самонастройката" да я наречем на бензиновото ЕКУ предизвикана от кофти работа на газ, твърде вероятно в резултата на некачествено гориво. Ако не можеш да четеш адаптациите( самонастройката) вероятно добра идея е направо да се ресетнат и да се покара известно време на бензин. Аз обаче се чудя, ако е там проблемът защо не се отразяват и на студен мотор?

Имаш предвид да изтрия газовата и бензиновата карта и после да пусна автоматична настройка?По принцип имам кабел за газовата но не разбирам много. Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро да ресетнеш компа(акумулатор или бушон) , да направиш обучение на празен ход и да покараш известно време на бензин да видиш дали ше се появи тоя проблем.

Ако дългият трим е отишъл на майната си от кофти газ при повторно запалване колата стартира на бензин в това кратко време преди да превключи на газ, с прекалено бедна или богата смес. Аз така го разбирам.

Пробвай следващия път да запалиш директно на газ докато е топла, със задържане на копчето за превключване газ/бензин докато палиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От бензина е най-вероятно.Наливайте си обикновен 95.Хондата е си бърка настройките с калпава газ и хубав бензин...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз до сега не съм намерил 95 дето да не ми чука аванса на 3-та при ускорение- 2500-3000 оборота. Вече почнах да си мисля че нещо не е наред в колата, но ако имам проблем с Knock Sensor би трябвало да даде грешка сигурно. Ако колегата кара отдавна на 100 октанов едва ли от него е проблема, щото и той е толкова 100 октанов.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От време на време слагам 100октана.Иначе си карам с 95.Ако е от бензина няма ли и сутрин да прави проблеми?А тя си пали на четвърт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загрее всеки път ли пали трудно или понякога? А някакви вибрации да усещаш на празен ход в купето? Свързваш ли времево зареждането със 100 октанов и появата на проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като загрее всеки път ли пали трудно или понякога? А някакви вибрации да усещаш на празен ход в купето? Свързваш ли времево зареждането със 100 октанов и появата на проблема?

Пали трудно като я оставя за 10-15мин.Иначе като я изгася въртя ключа веднага и си пали без проблем.Това го прави от около 15 дни.Не го свързвам с 100 октановия бензин.Вибрации няма. Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи на двупиновата букса един кламер и запали колата не на контакт а я запали и виш дали ще изкара грешка докато работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи на двупиновата букса един кламер и запали колата не на контакт а я запали и виш дали ще изкара грешка докато работи!

Ок ще пробвам утре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Показаха се грешки

12

14

18

54

61

Сега забелязах ,че като направи тоя номер с трудното палене припушва черно и намирисва на бензин.

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите два са позиция на разпределителен вал, третия е позиция на колянов вал. Последните два са от ламбда сондата.

 

http://www.troublecodes.net/pcodes/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Викам да сваля дистрибуторната капачка и какво да видя.Бубината леш.Незнам как се е получило това.Там където влиза пружинката е стопено.Може ли от това да е проблема?Да купувам ли нова бубина?

post-18818-0-41181000-1468917108_thumb.jpg

post-18818-0-90134900-1468917128_thumb.jpg

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай

 

Ако можеш с компресор издухай евентуални прахоляци и налепи навсякаде по делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах бобината.Утре ще е при мен и ще кажа какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не мисля че проблемът с паленето ще е от това иначе каква е логиката на студено да е ок, както и в останалите режими на работа. Отделно като изфорсира се оправяла. Тук обаче изниква един много интересен въпрос: Как така на работещ мотор системата вади грешки а не ги записва за прочитане в последствие на контакт? Или колегата не е проверявал скоро за натрупани грешки? Ако изобщо тези грешки са коректно изведени де, щото за ламбдата например дава грешка на сензор 2 и 3 дето не съм убеден че колегата ги има.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои сензори имаш в.предвид. Единстввно 18 ми е у нищото другите може.и да са свързани.

С пробив в капачка или палец моо светнат всички грешки за делко и компа се насмете качествено

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами  ако грешките от линка по горе са "верни" то например " P0061 Heated oxygen sensor (HO2S), bank 2, sensor 3 -heater resistance" за какъв сензор 3 иде реч като това CR-V трудно се намира и с втори сензор след катализатора.

 

Ето това обаче прави нещата още по интересни:

Кабели,свещи,бубина,палец и капачка са сменяни преди 5-6 хиляди километра.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има само 1 сензор преди катализатора т.е резонаторното гърне.Катализатора го махнах преди 3 години.Грешките ги гледах на запален мотор.На контакт не съм ги гледал.Чека светеше постоянно,а абс мигаше на къси и дълги интервали и по него ги гледах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По абс не ги гледай. Има няколко грешки които много странно се появяват при запален мотор.чекни колата на контакт по жълтата лампа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана? Смени ли бобината? Има ли ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених бобината.За сега няма проблеми.Ще я покарам 1-2 дни и тогава ще потвърдя на 100% дали се е оправила.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се оправи на 100%.Благодаря на всички за мненията и помощта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...