sv5 2 #1 Публикувано 14 Юли, 2016 Здравейте колеги, Карам Хонда Сивик,7 генерация. От близо 5 години имам такова скърцане,ходил съм на 10-12 "велики"майстори и...не могат да разберат от къде е. Ходовата ми част е добре с излючение на 2-та тампона на стабилизиращата щанга,които имат много малък луфт при натиск с щанга. Скърцането се чува около основата на кормилната рейка, ниско долу и отпред,като се усеща вибрацията и във волана. Появява се при рязко увиличаване на скоростта,спиране и когато колата изкачва голямо нагорнище. Чува се това прискръцване и когато увиличавам бързо скоростта и завъртам леко волана ляво-дясно,ляво-дясно. След 5 годишно ходене на майстори бих "свалил" шапка на човека,който открие проблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2 Отговорено 6 Август, 2016 Странно ,5 г и никой да не го разбере,при мен скърца шарнира ,докато не го смених............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #3 Отговорено 15 Август, 2016 и при мен го има скърцането,наи вече лятото при високи градуси,казаха ми че се е смазвала реиката и се оправя,аз мисля да я рециклирам първо и после да я смажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 15 Август, 2016 Шарнир. Горен или долен. Колко е силно скърцането ? Ако е като гърдене е долен, иначе е горен. Разсъхнал е и за това. Напънете ги със щанга и ще си каже. Временно, но трябва да ги следиш, можеш да им вкараш със спринцовка масло. Ще спрат. Но трябва да си сигурен, че не мърдат, иначе после нямат хващане и може да се пребиеш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #5 Отговорено 16 Август, 2016 Шарнир. Горен или долен. Колко е силно скърцането ? Ако е като гърдене е долен, иначе е горен. Разсъхнал е и за това. Напънете ги със щанга и ще си каже. Временно, но трябва да ги следиш, можеш да им вкараш със спринцовка масло. Ще спрат. Но трябва да си сигурен, че не мърдат, иначе после нямат хващане и може да се пребиеш Барси, 7 генерация Сивик имат ли горен шарнирен болт?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #6 Отговорено 16 Август, 2016 (Редактирано) Долен шарнир, понеже предният ми Сивик,бе идиотоустойчив,поскърца 4 г,аз нали съм тъп и заради 11лв си направих беля за 100,а и задръстих цяло кръстовище С баджанака го сменихме в парка за 2 дни )) Забравих да питам,когато времето е влажно,чува ли се скърцането? Редактирано 16 Август, 2016 от i.iliev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #7 Отговорено 20 Септември, 2016 Всичко се оправи при мен,смених реиката и сега е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #8 Отговорено 20 Септември, 2016 Проблема ти е рейка.За ремонта във форума има изписано достатъчно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #9 Отговорено 14 Октомври, 2016 Здравейте колеги, Карам Хонда Сивик,7 генерация. От близо 5 години имам такова скърцане,ходил съм на 10-12 "велики"майстори и...не могат да разберат от къде е. Ходовата ми част е добре с излючение на 2-та тампона на стабилизиращата щанга,които имат много малък луфт при натиск с щанга. Скърцането се чува около основата на кормилната рейка, ниско долу и отпред,като се усеща вибрацията и във волана. Появява се при рязко увиличаване на скоростта,спиране и когато колата изкачва голямо нагорнище. Чува се това прискръцване и когато увиличавам бързо скоростта и завъртам леко волана ляво-дясно,ляво-дясно. След 5 годишно ходене на майстори бих "свалил" шапка на човека,който открие проблема! Колеги и при мен е абсолютно същия проблем. При рязко увеличаване на скоростта скърца от към рейката. Чува се горе по средата. Също така и при въртене на волана. Особено при по-топло време и когато колата изкачва нагорнище. По рейката съм сменял слайдера и втулката преди 1.5 г. С нови тампони на амортисьорите съм и нови на стабилизиращата щанга. Шарнирите не са сменявани, но нямат никакъв луфт.Дали ще се реши проблема само със обилно смазване на рейката през маншоните? Дайте някоя идея! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #10 Отговорено 14 Октомври, 2016 само смяна колега,същият проблем беше при мен,лятото скърца яко ,особено нанагорнище,и аз бях сменил слаидера но ефект никакъв...сега след като смених реиката с друга 2 употреба проблема се реши,все едно карам нова кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yky 12 #11 Отговорено 17 Октомври, 2016 Благодаря колега! Питах по телефона в Бултрако, дали има някакво решение? От там почнаха: "може да не е рейка","рейката няма нужда да се смазва","може да е останала без хидравлична течност" ????????? :punch: :punch: , "защо съм сменял втулка, не е било необходимо" и т.н. Ще опитам с гресиране през маншоните, ако не стане ще мисля за друга рейка от някоя ударена Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #12 Отговорено 29 Ноември, 2017 Здравейте, да притопля "манджата" с един въпрос за гресирането на рейка през маншоните. Смених рейката, но новата се разскърца сериозно, затова търся решение на проблема. Някой правил ли го е, и имал ли е положителен резултат по отношение на скърцането? Каква грес е най-добре да се използва, и нужно ли е да си поръчам нови скоби за маншоните. Изобщо ще бъда благодарен, ако някой опише процедурата по гресирането. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #13 Отговорено 30 Ноември, 2017 Аз съм го правил профилактично. Нямам проблем, но след като купих колата прочетох тук, че някой имат. Реших да отворя и да видя, как е положението при мен със смазката. Отворих маншона от едната страна - пасажерската. Тя е по достъпна. Имаше си смазка, но намазах още обилно с една черна, за шарнири. На другия ден си поиграх и отворих от другата страна, и там намазах. Скобите ги смених с тъй наречение свински опашки - стана много здраво! Между другото, тук в Добрич в една морга, намерих един Сивик 2005, който е ударен и се продава на части. Човека твърди, че колата е на реални 120 000км. Ако иска някой да се свърже с мен. Мога да съдействам, за да погледна колата по-подробно и да питам за рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #14 Отговорено 1 Декември, 2017 (Редактирано) С спрей на вюрт около 20лв. грес скърцането изчезна. Вътре по пръта имаше нещо черно и лепкаво сигурно някога е било грес. Сега се върти и по свободно но тропането стана май по отчетливо. Редактирано 1 Декември, 2017 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове