fenabg 2981 #1 Публикувано 18 Юни, 2016 Здравейте колеги пускам темичката да проследим развитието на д13б2 5та хеч в нещо малко по различно и граничещо с лудост Ще пускам снимки в темата в процеса на работа .А сега може да опитате да познаете какъв ще е целия сетъп. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 18 Юни, 2016 Етого и патето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #3 Отговорено 18 Юни, 2016 Многу черну туй пати бе Фена! Иначе по темата предполагам че сет-ъпа ще е с карбове? Лекота? Драг-монстър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #4 Отговорено 18 Юни, 2016 F+H series? may be.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 18 Юни, 2016 Сложи му J32!! :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 18 Юни, 2016 Ще си остане де сериика за момента Малко фото от преди малко 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 18 Юни, 2016 Да споделя на бързо какво се случва: Колата е карбуратор, разглабянето е с цел подмяна на инсталацията цялата от друга пета хеч но моно инжекция. След като наредя цялата инсталация ще я довърша към обд0 пълна инжекция. Ще монтирам новия резервуар и ще врътна ключа за проба. След пробата ще доиде ред на мотора но за него по късно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 19 Юни, 2016 Малко от днес : Утре ще пусна снимки на почти готовия интериор от вътре е готова обд0 . В момента доработвам коша към пълна инжекция ,като идеята максимално стоков вид на всякъде по колата. Следва смяна на резервоар и проба на цялата инсталация и колата дали ще запали преди свалянето на мотора. Не за друго написах мега защото единственото което няма да се пипа са ламарините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 20 Юни, 2016 Коша 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 20 Юни, 2016 (Редактирано) И вече готово около моторчето и малко от вътре Редактирано 20 Юни, 2016 от fenabg 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #11 Отговорено 20 Юни, 2016 Ще стане тя. Къде ще ходи по срещи иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 27 Юни, 2016 От днес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 27 Юни, 2016 (Редактирано) За днес толко.Ново сърце за патето, по време на оперативна намеса Редактирано 27 Юни, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #14 Отговорено 27 Юни, 2016 Интересно! Ванка, каква е концепцията зад колата или това ще бъде тайната и чара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 27 Юни, 2016 Правил съм го но реших да пусна тема че малко хора се захващат с толко преработки по една кола. Собственичката желае по бърза кола че това не можело да се отмести . като начало от д13 ще стане и то още утре д15 другото по натам. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonj 4 #16 Отговорено 27 Юни, 2016 Собственичката, явно ще да си заслужава щом хвърляш толкова усилия 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rossib 10 #17 Отговорено 27 Юни, 2016 Дано си заслужава.. а пък и ми е много мерак и искам да правя точно тази кола и добре, че са останали търпеливи хора, които сбъдват мечти 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 28 Юни, 2016 Даи вариан за смяна на инсталацията без да се изтърбуши. Обоснови се кое не си заслужава? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #19 Отговорено 28 Юни, 2016 Аз да кажа за тези инсталации :D Е@а ми се мамата докато наредим гадното ОБД0 и да да изкараме Д13-ката от една 5-та на една колежка... , защото било много спряло :D ( преди 8-9 месеца правих дуал карб там ) и да пуснем Д16А8 Е вчера я запалих ... баси кефа . Благодарности на Фена и това с бавните Д13-ки явно е синдром при жените ... Още веднъж мерсаж на Фена и бързо завършване на това проектче 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #20 Отговорено 28 Юни, 2016 Защо пак да остана 1.3 като може да стане 1.5? Ако приемем че ще заминат 1700 лева за купе в завидно добро състояние за средно около 140 коня. Каква алтернатива би предложил? 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 28 Юни, 2016 С новото вал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #22 Отговорено 28 Юни, 2016 "....и това с бавните Д13-ки явно е синдром при жените ... " Hm..m.m 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #23 Отговорено 28 Юни, 2016 Ами така де Веси Вчера приключихме един такъв 3-4 дневен проект ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rossib 10 #24 Отговорено 28 Юни, 2016 Не при всички жени :д ..а дали си струва- това всеки преценява сам за себе си..за мен си струва 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #25 Отговорено 28 Юни, 2016 Ами така де Веси Вчера приключихме един такъв 3-4 дневен проект ... Да ма вие забихте цяла мотор а аз правя нов или поне се опитвам щот си говоря с вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #26 Отговорено 28 Юни, 2016 (Редактирано) Я, виж ти нова колежка! И то къде?! Иван, Rossib, поздрави!! Едит: Темата е интересна, дори за аматьор. Извинете за ОФФ-а. Редактирано 28 Юни, 2016 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rossib 10 #27 Отговорено 28 Юни, 2016 Стара, ама сега се присъединих.. поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #28 Отговорено 28 Юни, 2016 Ами така де Веси Вчера приключихме един такъв 3-4 дневен проект ... Да ма вие забихте цяла мотор а аз правя нов или поне се опитвам щот си говоря с вас Стига си мрънкал а почвай да сглобяваш на момичето колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #29 Отговорено 28 Юни, 2016 Оф топик. Тонка таака и така утре ще идваш щи дам моя телефон да го попплзваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #30 Отговорено 28 Юни, 2016 фене как нареждаш сегментите? 1ви под изпус клапан 2ри под всмук клапан маслени под втори изпус клапан или...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #31 Отговорено 29 Юни, 2016 Да го боднеш този асматик пак ти трябва смяна на инсталацията.... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #32 Отговорено 29 Юни, 2016 (Редактирано) Блока Е как го виждаш д16 покоика не ми е ясно нооо Редактирано 29 Юни, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #33 Отговорено 29 Юни, 2016 (Редактирано) Това се очертава един забавен автомобил. Моята дилема беше същата март месец. Уви, трябваше ми кола с четири врати. Имах точната база- кола с малко оптични забележки и никакви механични такива. Смело напред. Това е най- доброто, което може да се случи на една д13ка. Само имам 2-3 питания Фела, ако може де. 1во- от какво ще ползвате инсталация и комп ? Аз мислех да си взема една д14ка англишманка от преди фейса за донор. Д15ковата долница е ясна. 100-150лв изпадат понякога. 2ро- дино или записани настройки ще й се слагат ? 3то- това което ме отказа мен като разход- на какво основно като гориво ще се кара ? Аз мислех хеча да си ми остане на газ и, понеже инжекцион с дино и накрая обикновенна газова по финансови причини е все едно не съм си играл и се отказах, а на бензин е цифра при 30к на година средно. А и 4то- за елемента на спирането какво е планирано ? Тия коли са с много малки дискове и са без абс. Или трябва да се сади абс с 262 преден перфориран диск и задни дискове или поне ОЕМ накладки, а второто от опит знам, че идва по около 120лв на чифт. А с тая мощност не става с накладки от Евро 07. Става, но се губи кефа. Стабилизиращи щанги садихте ли ? Още един път адмирации.Проекта заслужава всяка стотинка. Кефа е неописуем. Проекта не е мега, а си е необходимост. Фабрично не стават тия коли за нищо повече от 2 торби пазар от Кауфланд Редактирано 6 Юли, 2016 от Drone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #34 Отговорено 29 Юни, 2016 1- по горе съм писал ползвах инсталация отд15б2 моно 5та хеч и я доработих към пълна игла , долницата " не се сменя а само колановия вал с биелите. 2 - дино кралица няма да правя тая кола за настройка ще се настрои на пътя без записани еди кви си таблици от на бако колата ,такива не . 3- и на двете горива може би или само бензин За останалите въпроси следи темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #35 Отговорено 29 Юни, 2016 Аха, Е знаеш, че на високо не вирее. Нема кой да помни кво пише иначе казано. Иначе за нямам впредвид за дино кралица, а за оптимална, но щом има вариант и на пътя е добре. Иначе писах за долница като цена, щото мислех да си купя една и излишното след монтажите в пункта. От мен успех с проекта и дано имам честа да го видя на живо, някой ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #36 Отговорено 30 Юни, 2016 (Редактирано) Аз съм с почти същия проект какъвто Ванко сглобява тук, всъщност и моя той го прави. На скоро ми попадна Б16ка стокова за много прилични пари, викам си махам я тази умрялата Д серия, отивам качвам се да карам, Б16 в 6та хеч, олекотена от годините давам газ, мисля, давам газ, мисля, досрамя ме да кажа на собственика да го наредя със семейния Седан. Доста повече очаквах от този мотор, вярно си върви, но не е нищо особено спрямо добре барната Д. Като цяло парите които ще се дадът за един такъв атмосферен проект са много добра инвестиция. Колега, barsi, както си прочел по-горе съм със Седан, сивик 6та японка, наредих сток спирачки от ВТИ, щанги, окачване, и може да те изкарам през предния прозорец на спиране и през страничния в завоите ако си без колан, за година и 3 месеца от когато Фена я сглоби колата съм минал 32к км, от които 99% са на газ, никакви проблеми, когато ти се кара си на едно копче от бензина и 8к+ оборота. Джапане, пич уважавам те, писали сме си на лични, ама защо си на всяка манджа мирудия? Имам един старт с д16з6, този така обичан от теб двигател, в 6та купе, върви като Симсон по нагорнище, а за парите които ще вземеш този двигател, ще си направиш Д серията почти, иснталацията и при двата случая ще трябва да се преправя. пс: не твърдя, че колата ми върви, но като за Д14 блок, изрядни документи, и да те спре някой полицай да се заяжда си щракаш с пръсти, 123hp на колела или около 140 на двигател са нещо страОтно. Поздрави на Дамата, че си е хванала този проект и че го е дала и на правилния човек. И на мен ще ми е интересно как ще върви това нещо, надявам се да я видим колата на 13ти Август, Поздрави! Редактирано 30 Юни, 2016 от dctR 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #37 Отговорено 30 Юни, 2016 (Редактирано) Буталцата са и те готови. В духа ня твоята пририда Редактирано 30 Юни, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #38 Отговорено 30 Юни, 2016 Pm3 са буталата. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #39 Отговорено 30 Юни, 2016 Pm3 са буталата. На тая маса стават най-добре 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #40 Отговорено 2 Юли, 2016 От преду малко ню съединител 212мм.и стария маховик 8.400 е.заменен с 6.940 кг. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове