Jump to content
fenabg

Д13б2 един мега проект

Recommended Posts

Здравейте колеги пускам темичката да проследим развитието на д13б2 5та хеч в нещо малко по различно и граничещо с лудост :D

Ще пускам снимки в темата в процеса на работа .А сега може да опитате да познаете какъв ще е целия сетъп.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Етого и патето

post-11665-0-61481200-1466245249_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Многу черну туй пати бе Фена!

Иначе по темата предполагам че сет-ъпа ще е с карбове? Лекота? Драг-монстър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F+H series? may be....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си остане де сериика за момента

Малко фото от преди малко

post-11665-0-87913400-1466267988_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя на бързо какво се случва:

Колата е карбуратор, разглабянето е с цел подмяна на инсталацията цялата от друга пета хеч но моно инжекция.

След като наредя цялата инсталация ще я довърша към обд0 пълна инжекция.

Ще монтирам новия резервуар и ще врътна ключа за проба.

След пробата ще доиде ред на мотора но за него по късно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко от днес :

Утре ще пусна снимки на почти готовия интериор от вътре е готова обд0 . В момента доработвам коша към пълна инжекция ,като идеята максимално стоков вид на всякъде по колата. Следва смяна на резервоар и проба на цялата инсталация и колата дали ще запали преди свалянето на мотора.

Не за друго написах мега защото единственото което няма да се пипа са ламарините :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коша

post-11665-0-92123400-1466423767_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане тя. Къде ще ходи по срещи иначе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес

post-11665-0-82093600-1467034324_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За днес толко.Ново сърце за патето, по време на оперативна намеса :D

post-11665-0-34711400-1467042552_thumb.jpg

post-11665-0-80750100-1467042567_thumb.jpg

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно! Ванка, каква е концепцията зад колата или това ще бъде тайната и чара? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм го но реших да пусна тема че малко хора се захващат с толко преработки по една кола.

Собственичката  :oops: желае по бърза кола че  това :D  не можело да се отмести .

като начало от д13 ще стане и то още утре д15 другото по натам.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственичката, явно ще да си заслужава щом хвърляш толкова усилия :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си заслужава.. а пък и ми е много мерак и искам да правя точно тази кола и добре, че са останали търпеливи хора, които сбъдват мечти

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даи вариан за смяна на инсталацията без да се изтърбуши.

Обоснови се кое не си заслужава?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да кажа за тези инсталации :D :D :D Е@а ми се мамата докато наредим гадното ОБД0 :) и да да изкараме Д13-ката от една 5-та на една колежка... , защото било много спряло :D :D :D ( преди 8-9 месеца правих дуал карб там ) :D и да пуснем Д16А8 :D Е вчера я запалих ... ;) баси кефа . Благодарности на Фена :) и това с бавните Д13-ки явно е синдром при жените ... :) Още веднъж мерсаж на Фена и бързо завършване на това проектче :) 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пак да остана 1.3 като може да стане 1.5?

Ако приемем че ще заминат 1700 лева за купе в завидно добро състояние за средно около 140 коня. Каква алтернатива би предложил?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С новото вал.

post-11665-0-17445900-1467137864_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"....и това с бавните Д13-ки явно е синдром при жените ... "

Hm..m.m

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така де Веси :) Вчера приключихме един такъв 3-4 дневен проект ... :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не при всички жени :д ..а дали си струва- това всеки преценява сам за себе си..за мен си струва :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така де Веси :) Вчера приключихме един такъв 3-4 дневен проект ... :)

Да ма вие забихте цяла мотор а аз правя нов или поне се опитвам щот си говоря с вас :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Я, виж ти нова колежка! И то къде?!

Иван, Rossib, поздрави!!

Едит: Темата е интересна, дори за аматьор. Извинете за ОФФ-а.

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стара, ама сега се присъединих.. поздрави! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ами така де Веси :) Вчера приключихме един такъв 3-4 дневен проект ... :)

Да ма вие забихте цяла мотор а аз правя нов или поне се опитвам щот си говоря с вас :D

 

Стига си мрънкал а почвай да сглобяваш на момичето колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оф топик.

Тонка таака и така утре ще идваш щи дам моя телефон да го попплзваш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фене как нареждаш сегментите?

1ви под изпус клапан

2ри под всмук клапан

маслени под втори изпус клапан или...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да го боднеш този асматик пак ти трябва смяна на инсталацията....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Блока :D

Е как го виждаш д16 покоика не ми е ясно нооо

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това се очертава един забавен автомобил. 
Моята дилема беше същата март месец. Уви, трябваше ми кола с четири врати. Имах точната база- кола с малко оптични забележки и никакви механични такива. 
Смело напред. Това е най- доброто, което може да се случи на една д13ка. 
Само имам 2-3 питания Фела, ако може де. 

1во- от какво ще ползвате инсталация и комп ? Аз мислех да си взема една д14ка англишманка от преди фейса за донор. Д15ковата долница е ясна. 100-150лв изпадат понякога. 

2ро- дино или записани настройки ще й се слагат ? 

3то- това което ме отказа мен като разход- на какво основно като гориво ще се кара ? Аз мислех хеча да си ми остане на газ и, понеже инжекцион с дино и накрая обикновенна газова по финансови причини е все едно не съм си играл и се отказах, а на бензин е цифра при 30к на година средно. 

А и 4то- за елемента на спирането какво е планирано ? Тия коли са с много малки дискове и са без абс. Или трябва да се сади абс с 262 преден перфориран диск и задни дискове или поне ОЕМ накладки, а второто от опит знам, че идва по около 120лв на чифт. А с тая мощност не става с накладки от Евро 07. Става, но се губи кефа. 
Стабилизиращи щанги садихте ли ? 

 

Още един път адмирации.Проекта заслужава всяка стотинка. Кефа е неописуем.  Проекта не е мега, а си е необходимост. Фабрично не стават тия коли за нищо повече от 2 торби пазар от Кауфланд :D

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- по горе съм писал ползвах инсталация отд15б2 моно 5та хеч  и я доработих към пълна игла , долницата " не се сменя а само колановия вал с биелите.

2 - дино кралица няма да правя тая кола за настройка ще се настрои на пътя  без записани еди кви си таблици от на бако колата ,такива не .

3- и на двете горива може би или само бензин

За останалите въпроси следи темата 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, 
Е знаеш, че на високо не вирее. Нема кой да помни кво пише иначе казано. 

Иначе за нямам впредвид за дино кралица, а за оптимална, но щом има вариант и на пътя е добре. 
Иначе писах за долница като цена, щото мислех да си купя една и излишното след монтажите в пункта. 

От мен успех с проекта и дано имам честа да го видя на живо, някой ден. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Буталцата са и те готови.

В духа ня твоята пририда :D

post-11665-0-33088400-1467275071_thumb.jpg

post-11665-0-55859700-1467275084_thumb.jpg

post-11665-0-89498200-1467275312_thumb.jpg

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pm3 са буталата.

post-11665-0-02407800-1467299397_thumb.jpg

post-11665-0-57641600-1467299415_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pm3 са буталата.

На тая маса стават най-добре

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От преду малко ню съединител 212мм.и стария маховик 8.400 е.заменен с 6.940 кг.

post-11665-0-16736700-1467446615_thumb.jpg

post-11665-0-63429100-1467446636_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...