Jump to content
jaccomo

Дойде ред и аз да се похваля

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Пускам темата за да се похваля с новата си придобивка HONDA CR-V III 2.0i Auto. произв. 12.2006г. първа рег. 12.2009. (какво е правила 3г. незнам) внос Швейцария.

 

Купих я почти случйно  от търговец на Горубляне (изненадващо), тъй като колата много ме изненада със състоянието си. След като помолих съпругата ми да се поразходи някъде, за да не и гледат ухиленото и щестливо лице тип "това е нашата кола" и след  почти 10мин. тежки борби и коментар от почти 2000лв. я капарирах на 18200лв. На следващия ден веднага при ОМБРЕ, да си я видят с техните очи и от там директно в КАТ, после пак при ОМБРЕ да я обслужат. И така вече 1 седмица се радвам на "нова" кола. Утре съм я планирал за един ГИ Romano Antonio OBDII, тъй като попрочетох, че това е добър избор. В интерес на истината преди 3-4г. като купувах старото ЦРВ изрових всичко в нета за него а за тази прочетох 2-3 теми и дадох три пъти повече пари...... .

За момента имам следните впечатления:

- Доста по-тиха и стегната от старата

- Въпреки, че е автомат ми се струва доволно пъргава

- Малко по- рязко от старата влиза по дупките и като чели старата возеше една идея по-меко.

- разход около 12/100 бенз. със сравнително спокойно каране в града и малко извън.

- Усещат се леки вибрации в купето, за което също ми казаха че така си били. (старата се едно не работи)

 

Обслужване: 395лв. при ОМБРЕ за смяна на всевъзможни масла и филтри. Всичко останало казаха че "свети". Технически неизправности за сега няма (нещо ми потрова в дясно, но в сервиза два пъти я гледаха и казаха изрядна е, пък времето ще покаже) 

 

Нещото, което ми е интересно, и за което искам да използвам темата да попитам, е относно скоростите. Прави ми впечатление, че на една и съща предавка с една и съща скорост държи различни обороти в зависимост от пожението на педала на газта.Т.Е., ако на 5-та ускорявам плавно до 120км/ч държи около 2500 об., в момента в който отпусна газта и задържа на 120 оборотите падат под 2000 и си ги държи. Тръгвам да ускорявам и пак повишава оборотите. Предавка съм сигурен че не връща защото малко или много се усеща и оборотите се качват значително. Такива неща са характерни за CVT кутиите а до колкото съм запознат тази не е такава.

 

Пускам и малко снимки (от обявата в мобиле ги свалих, че нямах време да я снимам)

 

post-24664-0-50175600-1464168504_thumb.jpg

post-24664-0-48068200-1464168514_thumb.jpg

post-24664-0-78326500-1464168520_thumb.jpg

post-24664-0-92240600-1464168537_thumb.jpg

post-24664-0-08063800-1464168545_thumb.jpg

post-24664-0-06586600-1464168559_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно изглежда много добре :) Честито, със здраве да си я караш и много безавариини километри. 

 

За педала на газта Маркони е писал в неговата тема. А пък може и да е от интелигентния комп :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре дошъл в отбора и много безаварийни километри!!!!.Автомата си е голяма екстра или съединителя ме дразни ,ма това е друга тема.Чакам отзиви от газта.Не знам ,кой ще я монтира ,но искам да си вземеш дъмпа на флашка и да ми го пратиш.Кажи ,че е за Бранко от Русе...

Включвай се в темите за ЦРВ3.Малко са разхвърляни из подфорума ,ама някой ден модератор ще ги събере :)...

Едит:В галерията ми има снимки на целия монтаж.Даже разпробиването на колектора има вече версия 2.Да не се мъчите много....

Ако има нещо въпроси пиши ми на лични.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години карах една Алфа 156 и след 3 годишно млатене на бензин я газифицирах в Еврогаз в София кв.Горна бяна. Останах много доволен от монтажа и никога не съм имал никакви проблеми. За това реших и тази да сложа при тях ,като се надявам пак да остана доволен. Така като говоря с тях ми се стуват доста уверени и не усещам колебания и притеснения пък ще видим. Също така видях и че са оторизирани за монтажа на тази марка инжекциони, защото веднъж вече го ядох с един трол от "ДИМЕЛ" дето за малко да го пенсионирам по болест (наглец). Та гаранционния срок вече ми е не малък приоритет. Ще попитам за тази информация дали ще ми я дадат на флашка и ще я изпратя. Колкото до темите във форума ще гледам да давам мнения и впечатления защото са ценни, още повече за по редичките (май са си доста вече) модели като нашите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е колега ,много безаварийни километри и от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложиха го днес  Романото и по първи впечатления доста добре. От сервиза казаха, че не са имали абсолютни никакви спънки( имайки предвид,че я монтираха за няма и 4 часа) и колата работела много добре. Аз също не намерих разлика от работата на бензин за скромните 15-тина км. за които я покарах.  За сега ми прави впечатления от време на време на равни интервали да сваля оборотите за 3-4 сек. и да притриса но това си го имаше преди това и на бензин(ще трябва, да му се обърне внимание). За сега на бензин около 13-14л/100км в София но пък и все по задръствания, нормално градско около 12, смесено към 10,5. Дано цифрите и на ГАЗ да са близки до тези.

Повече инфо ще дам след първата пълна/празна бутилка.

Като цяло за системата:

- Сложили са система за мазане на клапаните, за която и самите те казваха, че е спорна работата колко е ефективна но важно е психиката ми да е наред.

- Питаха ме дали искам да добавят по мъничко бензин след 4500об. също за съхранение на клапаните, а и аз като се познавам как карам (до 3-3500макс) се съгласих (отново за психиката).

- Бутилката 48 литра на мястото на резервната гума.

- Зарядно при капачката на резервоара

- гаранция 5г. или 150К км.

- цена 1550 лв с включени 20лв. газ.

 

Ако се сетя друго ще пиша или вие ако се сетите питайте.

 

Markony, не успях въобще да стигна до темата с дъмпа и флашката защото за съжаление много бързах, и дет се вика оставих я на вратата и пак на вратата платих и си я взех. След 1500км. съм на профилактика и ще бъда по подготвен със флашки и т.н. Монтажа, като цяло ми се стори доста спретнат. Инжекторите са на 3-4см. от колектора ( не на 1 като твоите :punch: ) но мисля че е ОК (не че мн разбирам). Ще гледам тази вечер да щракна 5-10 снимки и ще ги кача да се види какво е и що е направено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С всичко хубаво дойде и първата щета. Предна дясна врата е за боклука, жената е малко разстроена че тя караше но.... Всичко е наред. Да сме живи и здрави.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарини се правят... Живот и здраве са ценни... (y) само да не ти се срине морала сега... количката е просто кукла на снимките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яд ме е само че няма да мога да си я карам сега уикенда (вратата не затваря), иначе за ламарините ич не ми е. Аз на външни забележки много не обръщам внимание. Важното е, че в понеделник влиза в Тандер там на Бул инс, и се надявам бързичко да ми я спретнат (все пак е само една врата за смяна и боя).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честитка и от мен!Много безаварийни и дано няма повече проблеми за напред!Изглежда доста поддържана колица,браво! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито колега, много приятни мигове с придобивката! По отношение на поведението на автомата вероятно не съм разбрал правилно какво си описал, но принципно при поддържане на скорост от 120 оборотите трябва по спецификация да са ти около 2350 което предполага включен лок ъп. Вероятно си го усещал като задържиш педала на газта в постоянна позиция за известно време на последната предавка и оборотите леко пропадат и един вид кутията се заключва. Тук идва важния момент че ако в тази ситуация пуснеш газта оборотите не трябва да пропадат рязко както пишеш под 2000 тъй като това означава че локъпа отключва. За известно време колата трябва да задържи оборотите в режим на един вид моторна спирачка и в последствие да отключи а не веднага. Направи теста отново като имаш възможност като може да увеличиш леко скоростта и като  стабилизираш например на 130-140 и обороти около 2750 и да отпуснеш газта.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ще го пробвам. До 10.06 се недявам да я направят и да се изтрлям до моренцето веднага с нея та ще имам възможност. Интересно че досега каквото съм карал като кола при скорост от 140км. 4000об. Не ми мърдат. Явно са целяли някъква икономия тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко впечетления от първия "ластик" София-Приморско-София.

- Разход 13л/100км. газ. (10,3 по борд.) със скорост 140км/ч на темпомат непрекъснато.На отиване 2ма възрастни с 2 деца и багаж вътре игла да няма къде да падне. На връщане 4 възрастни и малко багаж.

Относно оборотите, които коментирахме по-горе са точко както казва колегата (явно аз съм се заблудил преди това) 2800об. и в този режим наистина педала на газта е малко "неадекватен". Както казва и той все едно се заключва кутията. Но пак казвам аз карах почти само на темпомат и не съм си играл много с педала на газта. Влезе ли в малко по-голям наклон веднага излиза от този режим и отива на м/у 3500 и 4000об. в зависимост от наклона (ако е по сериозен връща една надоли и качва над 5500об), щом се поизправи пътя или започне да спуска си връща режима отново.

- Като усещане спрямо първата генерация (такава имах и за това с нея сравявам) е доста по-стабилна, по-еластична, вози по рязко (, и е много много по-тиха (въобще неможе да се сравнява за шума)

Общо взето съм доволен. И двата пъти слизам от нея все едно съм изминал 150 а не 450км., което за мен е най-важно. Не ме натоварва с нищо и всичко работи идеално за мен.

 

Единствено съм малко разочарован от клоичеството ГАЗ, което зареждам, тъй като ми казаха, че бутилката е 48л. а пък и в двата случая в които зареждах след вече светнала червената лампа (ГИ Романо) и изминати още 30-40км. зарежда 29-30л. Надявах се да събира поне 40л.( не че ще е яко за 240км да заредя 40л.) Другия вариант, е сондата да не отчита правилно, и да има още 10-тина литра ГАЗ при червена лампа.

 

За сега е това.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко пъти хващам, че на една и съща бензиностанция, на една и съща колонка ми сипват различно количество газ до максимума... така че за да си най-сигурен, караш, докато не превключи на бензин и сипваш до горе. Правиш тази процедура 3-4 пъти и гледаш средно колко ти е. Аз имам 5 степени на датчика и първа и последна степен имат най-много газ. Примерно 9 литра първа степен, 9 литра последна степен и около 14 литра за другите 3 степени :) Пробвай някой път да минеш 300км - 3х13 = 39 и си сипи до горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сондата се настройва през софтуера и е на волтаж, но според мен няма нужда да се калибрира. Моята бутилка е 42, реално хваща около 34, а показанията вече съм си ги хванал - кога изгасват първа, втора, червена лампа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих одеве със свервиза и те предвидиха, че нещо си там изключвало по- рано. Било въпрос на донастройка и като изпразня бутилката да отида да го оправят. Иначе и този вариант вчера ми мина през главата и ще го пробвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключването не е от нивомера ,а от налягането.Стойността наистина се вкарва от софтуера ,но пък ако се занижи много може в края на резерва да обедни смесста.Ако след регулиране на поплавъка не заредиш 40л ги накарай да ти махната ограничителя за пълнене.Тогава ще пълниш 45л.

Разхода ти е първи...трябва да паднеш още литър,но там вече има условности.Качеството на газта и гуми,тонаж....ламбда сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... ще пробваме с метода който те предлагат пък ще видиме. Относно обедняването на сместа каточели не съм усетил някъква разлика. А разхода незнам дали ще падне още но щом казваш дано пък да си прав. 12-14 не е от значение стига да няма проблем за самата кола. Важното е че не е 18-20 с тази скорост.

Гумите са Continental 225/65/17 на 2 сезона (като нови изглеждат)

Газ зареждам от различни бензиностанции на Лукоил

За Лабда сондата досега никой нищо не е споменал да има някакъв проблем.( нито газаджиите нито в ОМБРЕ)

Тонаж..... натоварена си беше бая.... ако сметна мен, съпругата ми децата и багажа... под 300кг. сигурно няма да падна.

Колкото до това да ми махнат ограничителя незнам дали биха се съгласили.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно грам не подкрепям да се празни бутилката, докато превключи на газ... Маркони е обяснил защо... имай предвид, поне в София, че на различните Лукойл има разлика в качеството на газ-та... ако искаш да замериш качествено, бих ти предложил да пробваш няколко зареждания от една и също бензиностанция, от една и съща колонка, за да можеш да сведеш отклоненията до минимум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега проблема по соро е в това колко ще зареди ане колко харчи. Тя нека поеме 40л. Пък разхода ще го мислиме после

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито колега ! Много безавариини километри и от мен.

Ако са склонни момчетата на размяна, питай ги да ти сменят бутилката. Разликата в цената сигурно е дребна.

На мен ми сложиха 61 литрова (в друг сервиз), събира 48 - 49. 

Висока е мисля 20 см. и точно си влиза в нишата, не надига нищо. Не мога да ти кажа каква марка е, ако искаш ще проверя.

Редактирано от misho crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че е дребна разликата в цената но при положение, че не е монтирана. Иначе ако ги накарам да я махнат и да сложат друга сигурно ще ми свлекат кожляка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaчил съм няколко снимки относно монтажа на ГИ в галерията ми, в случай че на някой му е интересно или пък му се наложи да почерпи информация. Тъй като не разбирам от монтаж на ГИ снимките са повърхностни. Ако за в бъдеще мога да съм полезен на някой с по подробна снимка ще направя.  

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия снимки сигурно са за мен.. :punk:

Ми добре изглежда монтажа без да се заглеждам,като се загледам...................................

тия точки бяха по повод на колегите :)

Ама в големите сервизи е така,3 уредби на ден да изпълним плана...

Трябваше да искаш къстъм монтаж със сваляне на колектора и малко мисъл да имаше в цялата история..да ти бяха взели максимум 100 лв отгоре.Искам да видя на Сивика,как ще си наврат там главата да дупчат отгоре :).

Както и да е важното е да си доволен и да не ти създава грижи колцата.

За разхода,съжалявам ама така ще си остане...

Няма да критикувам колегите..това си е стандартен монтаж,но можеше много по-добре да стане,още повече ,че имаше цялата информация предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнато от моята камбанария само нерви и проблеми неискам да имам и друго не ме интересува. А друг е въпроса че може би не опира до това да я няма информацията за монтажа колкото да не им се занимава. Щото тука са се научили като изискаш нещо в ппвече те надуват едни големи бузи и най много да осерат нещо. Ппсле като се оплачеш че имаш проблем ти казват "ти искаше да е така сега се оплакваш". За тва както са го направили така. Като стане проблем ще си търся своето. Самоче вече ще си спомням за онзи п...л от Димел и ще подхождам по друг начин :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление си много прав..и тука са научени така и да видиш как надуват и задните бузи като ми се обадят и кажат ,че двигателя загубил компресия по време на монтажа....а пред клиента ,че им трябва още 2 дена за финни настройки :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственика на сервиза, който ми монтира уредбата е наистина много компетентен и определено си знае работата. Това съм го чувал и от професионалисти в областта. Но както казваш ти правят си стандартен монтаж. Иначе ако тръгне да се занимава с тънкостите описани в твоя монтаж ще му отнеме не 3 часа а цял ден през което време той би продал и монтирал още една уредба. Та това ме навежда на мисълта, че е силно вероятно въобще да ми откажат подобен монтаж тъй като пропуснатите им ползи биха били значителни. Но....... както казах в предния пост нерви и проблеми само да нямам, другото е пълнеж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно засичане Приморско - София (и повече смятам да не я засичам  :tongue1: ) :

- скорост 140км/ч на темпомат, които не се пипат от Бургас до София (160-80 при 2-3 изпреварвания :plane: )

- пробег - 450км, от които 50км градско 

- Заредени - 53л. газ. Нарочно накрая заредих на станция за която знам, че винаги тъпчат повече.

- Разход - 11,78л/100км.

- Товар - 3 възрастни почти без багаж.

 

За съжаление обаче 3 пъти я оставям да свърши и на 3 различни станции зарежда 33л. +- 0,5л. Явно следващата седмица, ще я карам при газаджиите защото тези 6-7 литра, които ще събера в повече са ми ценни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Поздрави на всички!

Много интересна тема сте заформили.Направих половин година от своята покупка  и излезе въпроса за газифицирането.

За Джипа съм страхотно изненадан -няма проблеми ! Липсата на турбо ускоренито го преживях и никакви дизели по-вече.

Нарочно изчаках  за да разбера какво карам и с моите до12- 15 000 км /год  струва ли си обгрижването на още една система?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!Чудесна придобивка...дано ти служи дълги километри.

Дали си заслужава може да прецениш самичък.Габрово е спокоен град с не много натоварено движение и градското ти сигурно е късичко.Погледни колко е бензина горе на Марешки и си направи сам сметките.Оня ден заредих от там,но не погледнах бензина колко е в Габрове...че нямам навик да зареждам бензин :).Системата е безгрижна,естествено зависи от модела и най-вече от майстора ти и това колко разбира хондите.Един път на година се сменят филтри.Донастройки се правят само след 1000-1500 км заради гумени елементи в редуктора ,които омекват/разработват се/ от температурата.През останалото време не разбираш че имаш друго горивна система.Естествено има изключения,но както казах там избора на уредба и майстор е решаващ.За газта има писано много в подфорум"Алтернативни горива",тук сме коментирали отделни Хонди само.Чувствай се длъжен да се запознаеш с цялата информация.Нещо конкретно техническо ако те интересува можеш да ме питаш и мен,че мога да вдигна капака и да проверя :)

Ако караш ЦРВ-то на снимката едва ли двигателя ти е К20..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук си много прав!Едно е градското на колегата в София всеки ден в тапите и друго в малкия град за няколко минути.

Сметката е различна.Напоследък при нас Марешки и Лукойл задържаха А95 на 1.78 лв/лит което си е бонус!

Интересно ,че не усещам разлика във твървежа когато мина на 98 или 100 октана?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправиха там нещо по бутилката и сега зарежда 40л. (за мен е ОК, за сега...). Беше ми светнал чек-а междувременно (Благодаря за вниманието от страна на Markony), казаха че във високите е обеднила сместа, пипнаха нещо набързо и всичко заспа . Нещо обаче ми направи впечатление, че заради защитния модул на застрахователите през ОБД (който съм бил пропуснал да им дам :stupid:) май при монтажа въобще не са се закачили за компа на колата ( как са правили настройки и дали въобще им е бил нужен незнам), сега се закачиха  и казаха, че всичко си било наред.

Понеже не я бях карал градско и незнаех какъв е разхода преди/след донастроийката ( а сега пък нямам извънградско), ще напраwя един дълъг ластик, и ако ми качи разхода, пак ще ходя да ги притеснявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...