Megilan 0 #1 Публикувано 24 Май, 2016 Здравейте колеги, Вярно ли е твърдението, че 1 генерация е най-проходима от всички останали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #2 Отговорено 24 Май, 2016 От към клиренс относително да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #3 Отговорено 24 Май, 2016 Айде бъдете малко по-детайлни в заглавията де. Първа и втора са с голям просвет, четвърта с най-малък. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #4 Отговорено 26 Май, 2016 Проходимост къде? В сняг, лед, кал, офроуд? Като в офроуда знаете какви извращения има- катерене по дерета, дървета, риене в папур и всякякви подобни забавления. Аз имам RD1 и мога да кажа, че се справя много добре в нормално непроходими терени. Нямам впечетления от втора и трета ген., но съм сигурен, че е много по-добър от Land Rover Freelander 2012г., какъвто имах служебен. Абсолютно неадекватен с пътните условия автомобил-тракшън контрола работи с цел да те убие! При 20 см. сняг оставате на място и си въртите гумите на място. Много е смешно да си с джип, пък бил той и паркетник и до се окопаеш в някакъв снежец. Забравям за по-тъпото - да те издърпат с "Пасат 2", без вериги! Говоря за нов автомобил с нови гуми!. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #5 Отговорено 26 Май, 2016 Втора си е добре,трета си е много зле от към просвет.Зимата ще видим на сняг /лед.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #6 Отговорено 26 Май, 2016 Пичове проходима кола е прежалената кола... Казвам го като човек чиято професия е била 3 години да кара тежък офроуд в цяла Европа и Турция по планините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #7 Отговорено 26 Май, 2016 Мда, ама критерии сякви. Авторът пусна една такава бомба и се покри Да каже каква му е идеята и къде мисли да я кара иначе темата яваш яваш към кошчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Megilan 0 #8 Отговорено 26 Май, 2016 Здравейте, колега dindin, нямах възможност да пиша. Въпросът съм го прочел във OFFRoar форума, че първа генерация я водят най-проходима от всички, не знам доколко е вярно. Ще се радвам на всички отговори, тъй като съм пред дилема за закупуване на 1 или 2 генерация. Ще се кара 30% лек offroad 70% асфалт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #9 Отговорено 26 Май, 2016 Само на първа генерация предното окачване е с два носача ,а после минават на тип мак-ферсон и вече освен средното гърне под купето "виси" и резервоара ограден от тръби . При втора вече се предлага дизел(Nm) и VSA (+/-).....и евентуално по-болезнено прежалване за тежък офроуд...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #10 Отговорено 26 Май, 2016 Аз мисля, че в офроуд форума критериите сигурно са други - постоянно 4х4, бързи/бавни, блокаж на диференциала и прочее Здравейте, колега dindin, нямах възможност да пиша. Въпросът съм го прочел във OFFRoar форума, че първа генерация я водят най-проходима от всички, не знам доколко е вярно. Ще се радвам на всички отговори, тъй като съм пред дилема за закупуване на 1 или 2 генерация. Ще се кара 30% лек offroad 70% асфалт. А за тая конфигурация втора генерация ще е по-комфортна според мен, но зависи и от бюджета. Ние бутахме втора преди фейслифт, сега бутаме друга втора, обаче вече фейслифтова, возим си бебето и много багаж. Колата ходи навсякъде - на ски, пикници. Автоматичното 4х4 ми е достатъчно. VSA за издрапване не знам колко е полезна, по-скоро не, но тепърва ще разбирам зимата. На дълбок сняг без VSA съм нямал проблеми, на лед/стъкло вече няма да коментирам Първа и втора откъм кила са еднакви, окачването както каза колегата nag. И оттам нататъка нещата отиват към гуми 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Megilan 0 #11 Отговорено 27 Май, 2016 Бюджета щее около 12-палки,кажи къде да скачам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #12 Отговорено 27 Май, 2016 Ми за тея пари сигурно може да си намериш втора фейслифт. Не знам кое те влече - бензин/дизел, ръчни/автоматик. И втора е по-трудна за прежалване Има бая изписано из форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 27 Май, 2016 Първа ген е най проходима и 2-ра. Другите са... ИЗцяло асвалтови според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Megilan 0 #14 Отговорено 27 Май, 2016 Сега отностно прежалването,мисля че няма да имам проблеми,защото моят лек офроуд е шарански риболов на язовирите:Йваиловград,Кърджали,Пясъчник и Копринка.Любител съм на бензина и ръчката. о Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #15 Отговорено 27 Май, 2016 При втора ген.го има и щатското изпълнение с 2.4 бензин ,но сигурно са предимно автоматик. Почти всяка година ходя с приятели по яз.Кърджали,Студен Кладенец или Ивайловград с лодка(каравана) теглена от стара Навара 2.5тди ,като миналата година се наложи да обиколиме целия яз.Батак и просто не ми се мисли ,какво щеше да му се случи на ЦР-В то ,ако бяхме с него........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #16 Отговорено 27 Май, 2016 Off topic: ... с лодка(каравана) ... какво щеше да му се случи на ЦР-В то ...Ako е автоматик, нищо Не че на автомата не можеш му опече маслото и съединителите, ама е по-добре да теглиш с АСК, отколкото с ръчка. Най-малкото автомата донякъде компенсира липсата на бавни при нашите "джипове". За съжаление, макар да имах 2 бр CR-V RD1 преди двойката, не мога да кажа, кое е по-проходимо, RD1 или RD8. На Острова нито зимата е зима, нито калта е кал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #17 Отговорено 30 Май, 2016 В офроуд форума ще има много различни мнения по въпроса.Риболов и риболов с каравана/колесар са 2 коренно различни неща.Бих заложил на фейслифта с дизелов двигател ако ще тегля нещо голямо с малка скорост.ЗА автоматика съм абсолютно против в режим на затъване/кал.Толкова често се налага да лашнеш колата напред -назад....всъщност рибарите знаят за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #18 Отговорено 30 Май, 2016 То пък щото дизела с тоя кашкавален съединител е много добре за дърпане Има 1 цр-в в английския форум с подсилен съединител и по-голямо турбо, 250 кончета е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #19 Отговорено 30 Май, 2016 Е, и тука има един подобен http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98689 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #20 Отговорено 31 Май, 2016 Говорех за 2ра генерация дизел напомпан до 250 коня Ама нещо не мога да му намеря темата Или профила. http://www.civinfo.com/forum/honda-cr-v/106003-hybrid-turbo-upgrade.html За това говорех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deianr 15 #21 Отговорено 7 Юни, 2022 Момчета, кажете ми действително ли CR-V 2 има 205 мм клиренс, и къде го мерят този клиренс? Колкото "двойки" съм заглеждал, все ми се струва, че гърнетата им и отзад доколкото разбрах това е резервоарът?!? доста на ниско висят! Доколко е удачно това разположение на резервоара и създава ли проблеми? Мисля да вземам едно CR-V в допълнение към Акорда, нужно ми е за пътища, по които ме е страх да мина с Акорд 7-ца - чакълирани / макадамови пътища в планината, с тук-таме някой по-големичък стърчащ камък. Не става дума за груб или екстремен офроуд, нито за газене в кал. Удачен избор ли е CR-V 2 и колко реално клиренс печеля спрямо Акорда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1514 #22 Отговорено 7 Юни, 2022 (Редактирано) Старичка тема може би ако питаш в точния раздел за CRV 2генерация ще имаш отговори. При всички положения е в пъти по добре клиренса на CRV от Акорда, по черни пътища за това което ти е нужно ще свърши работа. Как се мери. Клиренсът на автомобила е техническа характеристика, която обозначава минималното разстояние от каросерията на автомобила до повърхността, на която стои. Клиренсът трябва да се измерва върху равна повърхност на празен, ненатоварен автомобил (без гориво, пътници, водач и багаж). Теб ти и нужно това: Пътният просвет на автомобила е техническа характеристика, която обозначава разстоянието от повърхността, на която стои машината, до най-ниската точка на нейната конструкция. При всъдеходите пътният просвет най-често съответства на разстоянието от мостовете до земята, а при леките автомобили от земята до задната греда. Пътен просвет Например клиренсът на някои всъдеходи е 300 мм, докато просветът им е 210 мм. При други автомобили разликата може и да е по-малка, клиренсът да е например 203 мм, а просветът да е 180 мм. Редактирано 7 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pechkata 19 #23 Отговорено 20 Август, 2022 Намам много стаж със ЦРВ-то (около година) за тези пътища които описваш е трепач и на асвалта вози що годе сносно... Виж Витарата е друга бира - ама на асвалта ти кърти бъбреците... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове