Kossity 19 #1 Публикувано 2 Май, 2016 Здравейте колеги, Карам Сивик, бензин 1.8 хечбек, 2006. Наскоро се появи check engine грешка при работа на мотора над 4000 оборота. Гасене + палене = грешката изчезва и компютърът чисти, но след точно 4-5 мин и влизане отново в 4000 оборота, светва първо голямата Check engine грешка на дашборда, сменяйки се с VSA грешка. Компът показа ред неща - P0301, P0302, P0303, P0304,P0300. Прилагам и снимка от диагностиката - тук. Смених свещите(иридиеви) със същи такива (едно от първите неща посочени като troubleshoot), но грешката продължава да изскача. Смених и бензина със 100 октаново, но без ефект. Някой сблъсквал ли се е с нещо подобно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 2 Май, 2016 Обслужване скоро правил ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #3 Отговорено 2 Май, 2016 Преди месец точно. Когато я и купих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #4 Отговорено 3 Май, 2016 (Редактирано) По принцип тази грешка може да се генерира от много неща. Като гледам има грешка за всички бутала. Затова си мисля, че не е свещите. Гледал ли си ЕГР в какво състояние е? Сложи малко добавка за прочистване на инжектори. Аз си вземам Redex една червена и съм доволен от нея. Сложи добавката и покрай колата поне половин час на стабилни обороти извънградско. Акумулатор сменял ли си? VSA грешката светва веднага с паленето на двигателя или после. Това също е важно. Редактирано 3 Май, 2016 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #5 Отговорено 3 Май, 2016 Газ имаш ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #6 Отговорено 3 Май, 2016 Благодаря ви за отговорите. ЕГР не сме гледали, но едно от предположенията бе тъкмо това. Утре ще го разкачим и ще си каже, най-малкото да се погледне и да се почисти. Акумулатор не е сменян също. Иначе лампата светва при работа над 4000 оборота, опитвам все още да разбера в какви условия - по мои впечатления - при отнемане от скоростта. На градско каране проблеми нямам - като стъпя на магистрала ми изкарва грешка. @Policeman - не съм слагал газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #7 Отговорено 3 Май, 2016 (Редактирано) Нямаш ли някой приятел с подобна да му вземеш бобините за проба?Не е изключено да е от тях. Редактирано 3 Май, 2016 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #8 Отговорено 3 Май, 2016 Имам познат с S-Type, 2007. И тъй като със Сивика се опознаваме все още - не знам доколко са съвместими частите на отделните модели, но - да, и това е опция. Друго предположение според компа е дебитомера, който ще тестваме да видим какви референтни стойности ще даде, после и ЕГР ще проверим. Мистерия, засега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #9 Отговорено 3 Май, 2016 Тайп С е просто визуална опция на модела,двигателя е еднакъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #10 Отговорено 3 Май, 2016 Добра идея, ще пробвам. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #11 Отговорено 10 Май, 2016 Що не откачиш буксата на егр клапана и да пробваш по магистралата пак каквa грешка ще ти даде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #12 Отговорено 13 Май, 2016 Здравейте отново, Малко ъпдейти и от мен. 1. ЕГР клапанът беше доста замърсен - изчистихме го добре. 2. Почистихме и датчика на дебитомера със съответен препарат. 3. Прибавихме и добавка за прочистване на инжекторите. С доста злобно (извънградско) каране успях да изкарам само малкия лед-индикатор engine горе вляво на дашборда. Направи ми впечатление, че при изключване и въртене на контакт - 5 пъти светва въпросния лед, след което изчезва. Почетох тук-там, оказа се че readiness codes на автомобила не са въведени. Намирам само общи ODB2 tutorials, но не и за конкретния модел на Honda. Някакви идеи? Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #13 Отговорено 13 Май, 2016 Сега намерих и manual, в който пък пише следното (стр. 566) - http://prnt.sc/b3l85t Някой от вас може ли да потвърди дали свети този индикатор на контакт 5 пъти? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 14 Май, 2016 Нормално е след като си имал проблеми от рода на P0300,Екуто да се самопроверява за да излезе от Limpmod.Заради евростандарта изискванията за екологията и катализатора са по-жестоки и съответно и диагностичните процедури са по дебели.Общо взето тия грешки ми излизат често заради бедни смеси и запушен катализатор.Самото описание на грешката обаче е доста по-сериозно и говори за компресия,натегнати клапани,скъсани вакууми и гарнитури на колектор,пробив във водна риза.При диагностика тия неща се хващат лесно от човек ,който познава и може да чете живите данни.В противния случай по бабешката можеш да сменяш части и да пробваш докато уцелиш иглата.Самодиагностиката и диагностиката хваща дори отстранен или запушен ЕГР,което трудно ,но се знае как реагира ламбда сондата при отваряне на ЕГР. Проблема може и да е елемнтарен ,но може и да е сериозен.Тия грешки P0300-P0304 Влязоха някъде след 2000 година в употреба.Преди това нямаше физически как да се хване само от дистрибутора кой цилиндър прекъсва.Затова на фейсовете 2000-2002 започнаха да монтират допълнителен датчик на ангр.шайба на к.вал,който се ползва само за диагностика на тия 5 грешки и не участва в работата на мотора.След това с последователното изработване на искра,вече диагностиката е лесна,тъй като импулсите към бобините се подават отделно и се хваща коя не работи.Факта ,че при теб излизат всички цилиндри по отделно ми говори ,че проблема не е в бобина а в обща система-примерно гарнитура,вакуум,бенз,помпа или филтър/катализатор. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #15 Отговорено 14 Май, 2016 Благодаря за отговора. Ще се наложи да си мина читава диагностика с живо отчитане, защото така наистина има да търся игла в сеното. Просто ще изчакам да светне чек енджина отново, който очевидно в градски условия не излиза. Дали ще са Юбико или Омбре, ще проверя във форума за отзиви. Ще пиша при новини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 14 Май, 2016 Няма нужда,В компа се пазят temp. и permanent грешки.Дилърския уред ги вижда и след откачане на акуту... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #17 Отговорено 14 Май, 2016 Още тези дни ще се пробвам в някой специализиран сервиз. Веднъж вече опитах да я проверя след светването на малкия лед индикатор по време на движение и изчезването му, но компа не го отчете...вероятно е до софтуер, хардуер и....майстор Дано не е някой тегав проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #18 Отговорено 20 Май, 2016 "може да е всичко, колата ти не върви, трябва да ни я оставиш"... рече шефът на Юбико и тресна капака. Записал съм си чинно час за другата седмица. Ще стане ясно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #19 Отговорено 25 Май, 2016 Някой проверявал ли е клапани? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #20 Отговорено 25 Май, 2016 Клапани не сме гледали. Отказах се от Юбико - нещо не ми харесаха. Някои с идея къде мога да и направя диагностика и четене на данни? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 351 #21 Отговорено 25 Май, 2016 При Омбре пробва ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #22 Отговорено 25 Май, 2016 (Редактирано) Нещо много противоречиви коментари за тях чувам, та се колебая все още. За Бултрако във форума също няма положителни отзиви. Редактирано 25 Май, 2016 от Kossity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #23 Отговорено 25 Май, 2016 Симтомите са ти като на натегнати клапани,а тях с диагностика няма как да ги хванеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #24 Отговорено 10 Юни, 2016 (Редактирано) И натегнати клапани не са. След реглажа пак изкара грешката. В Бултрако е вече пети ден, резултат нямаме. Щели да гледат някакви датчици по В-тека сега,компресия също, но според мен и те не знаят какво да я правят. Редактирано 10 Юни, 2016 от Kossity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #25 Отговорено 16 Юни, 2016 След 10 (десет !) дни в Бултрако - пак съм в стартова позиция. Съмнително е каква диагностика са ми направили също. По техни думи и реглаж на клапани бил извършен, за което силно се съмнявам. В крайна сметка със зор успях да си взема колата след безкрайно мотаене, лъжи, циркосване и разправии по телефона. Хвърлиха ми един бял лист с датата на встъпване, модела и номера на колата, ключовете и документите и приключиха.Тотално безхаберие и нежелание да те привлекат като клиент. Юбико съм ги отписал също. Други идеи при кой да отида в София имате ли, колеги? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #26 Отговорено 19 Юни, 2017 Здравейте колеги! Реших, че може би все пак е редно да пусна някаква информация, макар и след година, а и в крайна сметка така можем да затворим темата (надявам се) . Минах през смяна на веригата в края на миналото лято , но и това не реши въпроса. Беше и време и решихме, че може да подава различно инфо на коляновия и разпределителния вал, ала в крайна сметка си продължи с магариите. Пробвахме друг комп, сменихме кобилиците с такива от друг Сивик, минахме през всички датчици, сензори, кабели и прочее и пак - не и не.... ... До март месец, когато злият дух напусна черната вещица и сега пори вятъра вече близо 5000км без проблеми. Майсторът, Слави от сервиза в Овча Купел, потвърди, че при последната смяна на масло е чистил профилактично отново инжекторите и като че ли това е сработило този път. Друго нещо, което мислихме, че може да е в основата, но остава непотвърдено, е горивния филтър. При светване на резервоара за малко ниво на горивото и съответно пълнене, индикаторът 1-2 пъти не отчете пълненето и показваше отново същото. Слави спомена, че целият проблем би могъл да идва именно от филтъра на горивото, тъй като датчикът на резервоара е вързан с него и като нищо да прехвърля от единия на другия проблем, ако е дал фира. Та, засега колата си върви без никакви симптоми на проблема, чукам на дърво... Благодарско на всички отзовали се и се извинявам , че не писах по-рано - просто изчаквах развитие... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове