cvetan_pl 4 #1 Публикувано 25 Април, 2016 Въпросът е демпферна шайба или верига? Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #2 Отговорено 25 Април, 2016 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 354 #3 Отговорено 25 Април, 2016 А пробва ли да запалиш двигателя за няколко секунди със свален пистов ремък? Може да се окаже някой лагер или ролка или каквото и да е там което се върти от ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #4 Отговорено 25 Април, 2016 Не ,но лагерите на паразитната и оптяжната ролка както и на хидравличната помпа са нови. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #5 Отговорено 25 Април, 2016 Това най-вероятно е в следствие на разтегната верига. Шумът е идентичен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #6 Отговорено 25 Април, 2016 При студена кола се чува доста силно и постепенно отслабва. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BHTeam 43 #7 Отговорено 25 Април, 2016 При мен този звук го правеше веригата. реално не се разтяга самата верига, а обтегачите и затова започва да трака. Но смяна само на обтегачи не мисля че някой ще ти направи. А и когато я смениш това са си поне едни 200К живот ако се се ползват добри масла 0/30 за Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 354 #8 Отговорено 25 Април, 2016 Не ,но лагерите на паразитната и оптяжната ролка както и на хидравличната помпа са нови. Sent from my iPhone using Tapatalk Освен изброените ролки и лагери, имаш още и алтернатор, компресор на климатика и водна помпа. А със свалянето на ремъка и демпферната шайба на коляновия вал ще се разтовари и ще можеш да разбереш дали е разбита. Все пак и аз като колегите по-горе, залагам на веригата. Но нищо не се знае, затова ти препоръчвам да започнеш със сваляне на ремъка. От където и да го погледнеш е в пъти по-лесно и евтино отколкото само да достигнеш до веригата и току виж нещата се оказали не толкова страшни колкото изглеждат на пръв поглед. А пък ако се окаже, че по "периферията" всичко е ОК, тогава продължаваш навътре към веригата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #9 Отговорено 25 Април, 2016 Аз залагам на шайба на алтернатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #10 Отговорено 25 Април, 2016 Колеги с махнат ремък колата мърка. Така че остава да е шайба, динамо или водна помпа. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #11 Отговорено 25 Април, 2016 Имаш и ролка на компресора на климатика. Лагера в нея се сменя -18.00лв. беше Koyo когато го сменях преди година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #12 Отговорено 25 Април, 2016 https://vimeo.com/164115458 На място ми се стори по-тих но сега като прегледах и сравних двата клипа(втория е без ремък) май май си е верига. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #13 Отговорено 26 Април, 2016 При мен този звук го правеше веригата. реално не се разтяга самата верига, а обтегачите и затова започва да трака. Но смяна само на обтегачи не мисля че някой ще ти направи. А и когато я смениш това са си поне едни 200К живот ако се се ползват добри масла 0/30 за Хонда. Реално не се "разтяга",а просто се износват от триенето нейните сегменти и вследствие се удължава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #14 Отговорено 26 Април, 2016 Може би са веригите, но най-добре отиди до Варна при Miymoto /Дидо/ да свали ремъка и да я види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #15 Отговорено 26 Април, 2016 https://vimeo.com/164209212 Ето това е шума при студена кола в последствие става по тих. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #16 Отговорено 26 Април, 2016 При мен този звук го правеше веригата. реално не се разтяга самата верига, а обтегачите и затова започва да трака. Но смяна само на обтегачи не мисля че някой ще ти направи. А и когато я смениш това са си поне едни 200К живот ако се се ползват добри масла 0/30 за Хонда. Реално не се "разтяга",а просто се износват от триенето нейните сегменти и вследствие се удължава. Според мене си се разтягат. Закачих ги да висят новата и старата в сгънато положение по един и същи начин и старата беше с 7-8мм по дълга. Това по цялата обиколка на веригата ще прави 15мм.. Както и да го гледам при мен беше разтегната.. Може и да съм частен случай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #17 Отговорено 26 Април, 2016 Веригата не се разтяга! Износват се пиновете и втулките около тях и от там идва по-дългия размер. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #18 Отговорено 26 Април, 2016 Възможно е.. реално я огледах само като размер, а не като конструкция.. Всъщност няма значение.. То пак и си е вид удължаване.. Колкото до шума - много прилича на верига.. Този шум се установява много лесно и колегите по-горе ясно са го написали.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #19 Отговорено 26 Април, 2016 Втория клип който съм качил е със свален ремък, шумът е малко по-малък но пак го има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #20 Отговорено 26 Април, 2016 Верига си е. Веригата не се разтяга! Износват се пиновете и втулките около тях и от там идва по-дългия размер. Абсолютно вярно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #21 Отговорено 27 Април, 2016 Не ,но лагерите на паразитната и оптяжната ролка както и на хидравличната помпа са нови. Sent from my iPhone using Tapatalk -Какви бяха симптомите за да смениш лагерите на хидравличната помпа? -Два ли са? -Имаш ли им номерата? -Лесно ли се сменят? Питам защото няколко месеца след като смених веригите, започнах да чувам шум около помпата (мисля), но не може да се определи точно. Нали се коментират и другите въртящи се шайби, но не е лесно да се разбере коя точно. (дори с медицинска слушалка слушах...) Подозирам помпата, защото преди да сменя течащия маркуч, маслото беше паднало под минимума докато разбера...не знам дали това може да е причина за скапване на лагерите. Интересно е, че веригите тогава не ги чувах много от купето, само на отворен прозорец или ако слушам под калника, а сега е различно- на отворен капак трудно се долавя шума всред общия, но от купето се чува, особено при падане на оборотите... При теб 95% основния шум е от веригите, но може да има и малко от друга шайба...Ако имаш достъп под колата, като доближиш ухо до картера, много ясно се чува. - На колко км е колата? Както бях казал другаде- чудех се как на 80х мили са се скапали веригите, но след като ги смених, установих, че колата е била такси и всъщност е на около 250х. мили (400х км). Може това да е и втора смяна , тъй като си е слабо място... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #22 Отговорено 28 Април, 2016 Нямам номерата на лагерите но помпата и двете ролки си виеха, на отворен капак се чуваха доста отчетливо, колата е на 107 000 мили реални и предполагам, че веригите не са сменяни никога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #23 Отговорено 28 Април, 2016 А шума от веригите почти не се чува като излючим моментите когато минавам покрай стена или се наведа до гумата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #24 Отговорено 28 Април, 2016 помпата и двете ролки си виеха, на отворен капак се чуваха доста отчетливо, След като ги смени виенето очевидно е изчезнало, но как се разбра, че са тези 3 неща, по място са близки, може да е само едното... ОК, няма значение, лесно ли се разглобява помпата за смяна на лагерите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #25 Отговорено 1 Февруари, 2017 (Редактирано) Колеги, 6 месеца след смяната на веригите (вериги и водачи, без зъбни колела,и обтегачи , по преценка на Дидо-Миамото), шума се върна, маслото е repsol 0w30 turbo life, на около 7000 км. Сменени са също лагер на хидравлика, обтяжна ролка, сложен е късия ремък. Последните със сигурност нямат връзка с шума, тъй като той продължава и след свалянето на ремъка. Прави ми впечатление, че когато колата загрее, шума значително намалява. Дали да не взема да хвърля това масло? Снимал съм и клип, но ще го кача по-късно. Редактирано 2 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #26 Отговорено 1 Февруари, 2017 https://youtu.be/xNmWk-Zf4xM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #27 Отговорено 1 Февруари, 2017 Колеги, 6 месеца след смяната на веригите(вериги и водачи без зъбни колела и оптегачи по преценка на Дидо-миамото)шума се върна, маслото е repsol 0w30 turbo life на около 7000 км. Сменени са също лагер на хидравлика, оптяжна ролка, сложен е късия ремък. Последните със сигурност нямат връзка с шума тъй като той продължава и след свалянето на ремъка. Прави ми впечатление че когато колата загрее шума значително намалява. Дали да не взема да хвърля това масло? Снимал съм и клип но ще го кача по-късно Колега, така само при първото палене сутрин (когато си е доста студено) ли звучи?Ако я запалиш в топло време, при положителни температури, пак ли шуми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cvetan_pl 4 #28 Отговорено 2 Февруари, 2017 Колега, колата стои в гараж, там температурите са положителни. Така си звучи на всяко палене, ако колата е изстинала, след като загрее, шума намалява значително, но не изчезва. Преди смяната на веригите звучеше по същия начин. Според Дидо (Миамото) от Варна, шумът не е от веригите, а може би от демферната шайба, ама малко е скъпичка, само да пробвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #29 Отговорено 3 Февруари, 2017 Шайба смених случайно. Сваляхме ремъка за тотално друго и я видях, че е разкъсана гумата и много се суче, дори и на ръка. Смених я, но разлика в шума не съм усетил. Т.е. дори разкъсана не е издавала шум, въпреки че беше стъргала по двигателя и беше му отбелязала полукръг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове