Jump to content
bqsa

Нестабилни обороти...помагайте

Recommended Posts

Здравейте колеги,отскоро имам проблем с оборотите,някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели от какво може да е.Не ми дава никаква грешка на самодиагностиката на бензин,а като пeрвключа на газ ми дава за грешка VSS.Също на газ държи само високи обороти това играене го няма.

https://www.youtube.com/watch?v=VA2rfrvgUCw&feature=youtu.be

Редактирано от bqsa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти IACV, как се прави има доволно количество клипове в y-tube.

 

При мен се прояви абсолютно същият проблем в края на 2014, след профилактика на въпросният модул, не съм имал грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ще пробвам да го почистят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих клапана и се оправиха оборотите, благодаря още веднъж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата за оборотите, да питам колко са оборотите на пр. ход на загрял двг и регулират ли се ?

Питам защото купих и бензинов Акорд 2.0 i-VTEC и оборотите са ниски- 550. На студено, около 15гр са 1200 за кратко.

Скоро имаше тема за нестабилни обороти и ставаше дума за обучение след като е откачван акумулатора, ако някой знае коя е темата нека даде линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

550 оборота са само на запален двигател, без допълнителна консумация на ток? Ако е така, не виждам къде ти е проблема. Когато откачиш акумулатора, просто откачиш не знам какво ще обучаваш, единствено си сверяваш часовника и оправяш станциите. Виж, вече ако си разкачал датчици, компоненти, които са зависими от ЕКУ-то, тогава ти трябва idle learning procedure.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

550 оборота са само на запален двигател, без допълнителна консумация на ток? Ако е така, не виждам къде ти е проблема.

-------------------------------

 

Когато откачиш акумулатора, просто откачиш не знам какво ще обучаваш, единствено си сверяваш часовника и оправяш станциите. Виж, вече ако си разкачал датчици, компоненти, които са зависими от ЕКУ-то, тогава ти трябва idle learning procedure.

Без консумация става дума, но ми се струват ниски. Какви са нормалните граници?

 

---------------------

 

Това за обучаването го четох в друга тема, но не мога да я намеря...

Оплакването беше, че след почистване на тротъл бодито, оборотите станали нестабилни се вдигали до 1700, после падали. Съветите бяха обучение или карай, то ще се самообучи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал някъде за това, но не помня къде.

Може да потърсиш моите мнения, или idle learning, нещо такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

  По спомен> за К20А6 са 750  +/- 50 об/м

Но най-често тези двигатели държат много точно 750об/м 

 

За 2.2i-ctdi случаят е подобен, но там залепва на 820 об/м

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  По спомен> за К20А6 са 750  +/- 50 об/м

Но най-често тези двигатели държат много точно 750об/м 

 

За 2.2i-ctdi случаят е подобен, но там залепва на 820 об/м

Е, 750 вече ми изглежда нормално.. аз още дори не знам дали моя двг е К20А6.

И все пак на първо четене какво да проверя/почистя?

Иначе 2.2 дизел ги държи стабилно около 850.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~1200 на студен двигател, ~750 когато е загряла. При липса на консумация падат малко някъде около 600. Поне при мен е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К24 автомат:

На студен по оборотомер:

~1500

На напълно загрял по оборотомер без допълнителна консумация:

~600

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~1200 на студен двигател, ~750 когато е загряла. При липса на консумация падат малко някъде около 600. Поне при мен е така.

Същото е и при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  По спомен> за К20А6 са 750  +/- 50 об/м

Но най-често тези двигатели държат много точно 750об/м 

 

За 2.2i-ctdi случаят е подобен, но там залепва на 820 об/м

Е, 750 вече ми изглежда нормално.. аз още дори не знам дали моя двг е К20А6.

И все пак на първо четене какво да проверя/почистя?

Иначе 2.2 дизел ги държи стабилно около 850.

Въздушния филтър е ужасно замърсен, ще го сменя и ще видя как е...

Дайте сайт за проверка по VIN, да видя какъв е двигателя ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бензинови за Европа на 7ма са само тези 2та - Engine: 2.0L K20A6 I4; 2.4L K24A3 I4;

 

Корекция..

Дават ги повече видове, бях с друго убеждение: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord_(Japan_and_Europe_seventh_generation)

 

Ето тук може по VIN да видиш двигателя какъв ти е, и частите за него: http://japancars.ru/

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето тук може по VIN да видиш двигателя какъв ти е, и частите за него: http://japancars.ru/

Ето резултата:

Модель: ACCORD

Модельный год: 2007

Двери: 4

Код двигателя: K20Z2

Трансмиссия: 5MT

Модификация:

2.0 EXECUTIVE

 

Вероятно CL7 е модела на купето, което е еднакво 2002 до 2007г

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия като на сивика....750 +/-50.В повечето случаи ел.дросела е черен от маслени пари и иска почистване и след това адаптация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия като на сивика....750 +/-50.В повечето случаи ел.дросела е черен от маслени пари и иска почистване и след това адаптация.

Както казах, приемам тези обороти за нормални.

Кое наричаш ел. дросел, тротъл бодито с клапата ли?

Като свалях капака на възд филтър, гумения маркуч към тротъл бодито беше навътре малко омаслен, но маслото по парцала не беше черно, вероятно смолисти отлагания...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Throttle body, да само че се старая на български..за по-разбираемо.Махни го тоя маркуч,можеш спокойно да го измиеш с Меглио и вода и разгледай дросела..там трябва да е трагедия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Throttle body, да само че се старая на български..за по-разбираемо.Махни го тоя маркуч,можеш спокойно да го измиеш с Меглио и вода и разгледай дросела..там трябва да е трагедия.

Ще го разглобя/почистя разбира се и всичко около него, поне всичко е на удобно място.

Какво още трябва да се почисти профилактично, на дизела чистих MAP, MAF...?

Другата седмица ще дойдат възд. и поленовия филтър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го разглобя е свързано с източване на антифриз...само да знаеш.Добави си в профила данните на автомобила ,да не се налага да питам,за коя хонда става въпрос.Пусни VIN през някой калкулатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го разглобя е свързано с източване на антифриз...само да знаеш.Добави си в профила данните на автомобила ,да не се налага да питам,за коя хонда става въпрос.Пусни VIN през някой калкулатор...

Това за антифриза не ми харесва, но ще видим...

Като продам дизела, ще го сменя в профила, сега става дума за K20Z2, табелката с VIN съм пуснал в темата за маслата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Markony  НЕ плаши колегата чак точене на антифриз ??? има да откачи два тънки водни маркуча и да ги запуши с две болчета ф6 или ф8  , колкото и несръчно да стане това няма да загуби повече от 100г. антифриз.

 

Оборотите за този двигател  са   650  + /- 50  Autodata.  

JapKar  Как си ги измерил тези 550 оборота? Да не се вкарваш в някъв филм!!!

 

п.п Ако оборотите, като пуснеш всички консуматори и климатик  са  670 - 730 всичко е ОК!

Редактирано от ЧОЧО
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с болчета.Аз си ги точа и филтрирам с филтър за кафе...винаги намирам интересни неща :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде идват тези интересни неща?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Markony  НЕ плаши колегата чак точене на антифриз ??? има да откачи два тънки водни маркуча и да ги запуши с две болчета ф6 или ф8  , колкото и несръчно да стане това няма да загуби повече от 100г. антифриз.

 

Оборотите за този двигател  са   650  + /- 50  Autodata.  

JapKar  Как си ги измерил тези 550 оборота? Да не се вкарваш в някъв филм!!!

 

п.п Ако оборотите, като пуснеш всички консуматори и климатик  са  670 - 730 всичко е ОК!

И аз мислех, че със запушване на тръбичките ще стане, не е трудно...

Колата съм карал само 10км, от автокъщата до нас. като я запалих беше 1200об. Тръгнах, след по-малко от километър стрелката беше в нормално положение, бързо загря. Забелязах, че по надолнище на изключена скорост, т.е в движение, оборотите бяха около 700, но като спрях пред нас паднаха на 550...Като сменя филтрите, направя застраховка и я подкарам ще видя по-подробно как е с/без консуматори. Не съм гледал книжката, но мисля, че  би трябвало да са около 700 и би трябвало без/със консуматори да не се променят, както е при дизела- твърдо 800, не мърдат. Това са мои теоретични разсъждения, много датчици подават сигнали към ЕКУ и би трябвало така да управлява двг, че да не се менят оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

с Акорд тайп С съм и понеже горе в коментарите само един колега мисля, че беше писал конкретно за оборотите на 2.4 двигателя, искам да съобщя за същия проблем и при мен. При загрял двигател оборотите (не винаги, но от 2 седмици насам все по-често) падат до 500, като при работа на газ дори двигателя гасне (предполагам настройките на ГИ за тези обороти са такива и за това). Вчера почистих дросела, тъй като имаше доста черни отлагания от картерните газове. Оборотите ми на празен ход и сега не са стабилни. 

 

Освен заминал TPS, до колкото ми обясни моят майстор на моя дросел са 2, някой колега ако е имал с опит на подобен проблем може да сподели каква може да е причината.

 

П.С. дроселът ми е по-различен от на К20 и няма наличен този IACV, за който ставаше въпрос, че също трябва да се почисти.

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...