bqsa 0 #1 Публикувано 10 Април, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги,отскоро имам проблем с оборотите,някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да сподели от какво може да е.Не ми дава никаква грешка на самодиагностиката на бензин,а като пeрвключа на газ ми дава за грешка VSS.Също на газ държи само високи обороти това играене го няма. https://www.youtube.com/watch?v=VA2rfrvgUCw&feature=youtu.be Редактирано 10 Април, 2016 от bqsa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lordini 1 #2 Отговорено 10 Април, 2016 Почисти IACV, как се прави има доволно количество клипове в y-tube. При мен се прояви абсолютно същият проблем в края на 2014, след профилактика на въпросният модул, не съм имал грижи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bqsa 0 #3 Отговорено 11 Април, 2016 Благодаря колега ще пробвам да го почистят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bqsa 0 #4 Отговорено 12 Април, 2016 Почистих клапана и се оправиха оборотите, благодаря още веднъж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 11 Май, 2016 Да използвам темата за оборотите, да питам колко са оборотите на пр. ход на загрял двг и регулират ли се ? Питам защото купих и бензинов Акорд 2.0 i-VTEC и оборотите са ниски- 550. На студено, около 15гр са 1200 за кратко. Скоро имаше тема за нестабилни обороти и ставаше дума за обучение след като е откачван акумулатора, ако някой знае коя е темата нека даде линк. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 12 Май, 2016 550 оборота са само на запален двигател, без допълнителна консумация на ток? Ако е така, не виждам къде ти е проблема. Когато откачиш акумулатора, просто откачиш не знам какво ще обучаваш, единствено си сверяваш часовника и оправяш станциите. Виж, вече ако си разкачал датчици, компоненти, които са зависими от ЕКУ-то, тогава ти трябва idle learning procedure. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #7 Отговорено 12 Май, 2016 550 оборота са само на запален двигател, без допълнителна консумация на ток? Ако е така, не виждам къде ти е проблема. ------------------------------- Когато откачиш акумулатора, просто откачиш не знам какво ще обучаваш, единствено си сверяваш часовника и оправяш станциите. Виж, вече ако си разкачал датчици, компоненти, които са зависими от ЕКУ-то, тогава ти трябва idle learning procedure. Без консумация става дума, но ми се струват ниски. Какви са нормалните граници? --------------------- Това за обучаването го четох в друга тема, но не мога да я намеря... Оплакването беше, че след почистване на тротъл бодито, оборотите станали нестабилни се вдигали до 1700, после падали. Съветите бяха обучение или карай, то ще се самообучи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 12 Май, 2016 Бях писал някъде за това, но не помня къде. Може да потърсиш моите мнения, или idle learning, нещо такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #9 Отговорено 12 Май, 2016 (Редактирано) По спомен> за К20А6 са 750 +/- 50 об/м Но най-често тези двигатели държат много точно 750об/м За 2.2i-ctdi случаят е подобен, но там залепва на 820 об/м Редактирано 12 Май, 2016 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 12 Май, 2016 По спомен> за К20А6 са 750 +/- 50 об/м Но най-често тези двигатели държат много точно 750об/м За 2.2i-ctdi случаят е подобен, но там залепва на 820 об/м Е, 750 вече ми изглежда нормално.. аз още дори не знам дали моя двг е К20А6. И все пак на първо четене какво да проверя/почистя? Иначе 2.2 дизел ги държи стабилно около 850. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #11 Отговорено 13 Май, 2016 ~1200 на студен двигател, ~750 когато е загряла. При липса на консумация падат малко някъде около 600. Поне при мен е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 13 Май, 2016 К24 автомат: На студен по оборотомер: ~1500 На напълно загрял по оборотомер без допълнителна консумация: ~600 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #13 Отговорено 13 Май, 2016 ~1200 на студен двигател, ~750 когато е загряла. При липса на консумация падат малко някъде около 600. Поне при мен е така. Същото е и при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 13 Май, 2016 По спомен> за К20А6 са 750 +/- 50 об/м Но най-често тези двигатели държат много точно 750об/м За 2.2i-ctdi случаят е подобен, но там залепва на 820 об/м Е, 750 вече ми изглежда нормално.. аз още дори не знам дали моя двг е К20А6. И все пак на първо четене какво да проверя/почистя? Иначе 2.2 дизел ги държи стабилно около 850. Въздушния филтър е ужасно замърсен, ще го сменя и ще видя как е... Дайте сайт за проверка по VIN, да видя какъв е двигателя ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #15 Отговорено 13 Май, 2016 (Редактирано) Бензинови за Европа на 7ма са само тези 2та - Engine: 2.0L K20A6 I4; 2.4L K24A3 I4; Корекция.. Дават ги повече видове, бях с друго убеждение: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord_(Japan_and_Europe_seventh_generation) Ето тук може по VIN да видиш двигателя какъв ти е, и частите за него: http://japancars.ru/ Редактирано 13 Май, 2016 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #16 Отговорено 13 Май, 2016 (Редактирано) Ето тук може по VIN да видиш двигателя какъв ти е, и частите за него: http://japancars.ru/ Ето резултата: Модель: ACCORD Модельный год: 2007 Двери: 4 Код двигателя: K20Z2 Трансмиссия: 5MT Модификация: 2.0 EXECUTIVE Вероятно CL7 е модела на купето, което е еднакво 2002 до 2007г Редактирано 13 Май, 2016 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #17 Отговорено 14 Май, 2016 Същия като на сивика....750 +/-50.В повечето случаи ел.дросела е черен от маслени пари и иска почистване и след това адаптация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #18 Отговорено 14 Май, 2016 Същия като на сивика....750 +/-50.В повечето случаи ел.дросела е черен от маслени пари и иска почистване и след това адаптация. Както казах, приемам тези обороти за нормални. Кое наричаш ел. дросел, тротъл бодито с клапата ли? Като свалях капака на възд филтър, гумения маркуч към тротъл бодито беше навътре малко омаслен, но маслото по парцала не беше черно, вероятно смолисти отлагания... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #19 Отговорено 14 Май, 2016 Throttle body, да само че се старая на български..за по-разбираемо.Махни го тоя маркуч,можеш спокойно да го измиеш с Меглио и вода и разгледай дросела..там трябва да е трагедия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #20 Отговорено 14 Май, 2016 Throttle body, да само че се старая на български..за по-разбираемо.Махни го тоя маркуч,можеш спокойно да го измиеш с Меглио и вода и разгледай дросела..там трябва да е трагедия. Ще го разглобя/почистя разбира се и всичко около него, поне всичко е на удобно място. Какво още трябва да се почисти профилактично, на дизела чистих MAP, MAF...? Другата седмица ще дойдат възд. и поленовия филтър... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #21 Отговорено 14 Май, 2016 Ще го разглобя е свързано с източване на антифриз...само да знаеш.Добави си в профила данните на автомобила ,да не се налага да питам,за коя хонда става въпрос.Пусни VIN през някой калкулатор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #22 Отговорено 14 Май, 2016 Ще го разглобя е свързано с източване на антифриз...само да знаеш.Добави си в профила данните на автомобила ,да не се налага да питам,за коя хонда става въпрос.Пусни VIN през някой калкулатор... Това за антифриза не ми харесва, но ще видим... Като продам дизела, ще го сменя в профила, сега става дума за K20Z2, табелката с VIN съм пуснал в темата за маслата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #23 Отговорено 14 Май, 2016 (Редактирано) Markony НЕ плаши колегата чак точене на антифриз ??? има да откачи два тънки водни маркуча и да ги запуши с две болчета ф6 или ф8 , колкото и несръчно да стане това няма да загуби повече от 100г. антифриз. Оборотите за този двигател са 650 + /- 50 Autodata. JapKar Как си ги измерил тези 550 оборота? Да не се вкарваш в някъв филм п.п Ако оборотите, като пуснеш всички консуматори и климатик са 670 - 730 всичко е ОК! Редактирано 14 Май, 2016 от ЧОЧО 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #24 Отговорено 14 Май, 2016 Може и с болчета.Аз си ги точа и филтрирам с филтър за кафе...винаги намирам интересни неща 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #25 Отговорено 14 Май, 2016 Откъде идват тези интересни неща? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #26 Отговорено 14 Май, 2016 Markony НЕ плаши колегата чак точене на антифриз ??? има да откачи два тънки водни маркуча и да ги запуши с две болчета ф6 или ф8 , колкото и несръчно да стане това няма да загуби повече от 100г. антифриз. Оборотите за този двигател са 650 + /- 50 Autodata. JapKar Как си ги измерил тези 550 оборота? Да не се вкарваш в някъв филм п.п Ако оборотите, като пуснеш всички консуматори и климатик са 670 - 730 всичко е ОК! И аз мислех, че със запушване на тръбичките ще стане, не е трудно... Колата съм карал само 10км, от автокъщата до нас. като я запалих беше 1200об. Тръгнах, след по-малко от километър стрелката беше в нормално положение, бързо загря. Забелязах, че по надолнище на изключена скорост, т.е в движение, оборотите бяха около 700, но като спрях пред нас паднаха на 550...Като сменя филтрите, направя застраховка и я подкарам ще видя по-подробно как е с/без консуматори. Не съм гледал книжката, но мисля, че би трябвало да са около 700 и би трябвало без/със консуматори да не се променят, както е при дизела- твърдо 800, не мърдат. Това са мои теоретични разсъждения, много датчици подават сигнали към ЕКУ и би трябвало така да управлява двг, че да не се менят оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manqka_5 7 #27 Отговорено 27 Февруари, 2017 Здравейте, с Акорд тайп С съм и понеже горе в коментарите само един колега мисля, че беше писал конкретно за оборотите на 2.4 двигателя, искам да съобщя за същия проблем и при мен. При загрял двигател оборотите (не винаги, но от 2 седмици насам все по-често) падат до 500, като при работа на газ дори двигателя гасне (предполагам настройките на ГИ за тези обороти са такива и за това). Вчера почистих дросела, тъй като имаше доста черни отлагания от картерните газове. Оборотите ми на празен ход и сега не са стабилни. Освен заминал TPS, до колкото ми обясни моят майстор на моя дросел са 2, някой колега ако е имал с опит на подобен проблем може да сподели каква може да е причината. П.С. дроселът ми е по-различен от на К20 и няма наличен този IACV, за който ставаше въпрос, че също трябва да се почисти. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове