xplodi 0 #1 Публикувано 4 Април, 2016 Колата е Honda Civc 1.5 minime d15b2 блок с глава d16y8 . Проблема се чува на клипа който съм направил . Клапаните са регулирани, маслото е сменено.За пояснение чука отдавна така но сега я понатиснах и чукането се усили .Давайте предложения от какво може да е това чукане ?Линк към клипът - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #2 Отговорено 4 Април, 2016 ша умирга звучи като да е нещо от блока Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #3 Отговорено 4 Април, 2016 Да бе но отдавна е така и почти няма промяна маслото е наред . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #4 Отговорено 4 Април, 2016 прегледах няколко видеота в тубата и звука ти наподобява най-много на изкривени клапани -> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #5 Отговорено 4 Април, 2016 Свали капак и погледни какво се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #6 Отговорено 4 Април, 2016 Капакът съм го свалял нищо нередно няма, дори и като е запалена пак всичко е ок. Взех наистина да си мисля, че е от крив клапан понеже съм замервал компресията и на 1 и 2 е по 11 а на 3 и 4 13 а чукането се чува около 1 и 2 . И е напълно възможно защото си падам малко душманин и някой път не я чакам да загрее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #7 Отговорено 4 Април, 2016 И един друг въпрос имам и ще го задам тук, за да не отварям 100 теми. Имам съмнение за работата на вйтека, замерих дали му идва + и се оказа, че му идва и то постоянно дали трябва да е така . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 4 Април, 2016 На соленоида ли ?Не не трябва .Я му откачи буксата ,да не вземе да спре чукането пък.Как и с какво мериш че му отива плюс постоянно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #9 Отговорено 4 Април, 2016 Имам една пробна лампа - кабела го давам на маса някъде по мотора а другата страна ( като отвертка е ) я давам на буксата на кабелчето на соленойда и свети постоянно тоест му ходи постоянно 12 волта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #10 Отговорено 4 Април, 2016 Пробата съм я правил и нищо не се променя в работата на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #11 Отговорено 4 Април, 2016 На крив клапан да прави 11 атмосфери не ми се вярва.Нещо друго ще да е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #12 Отговорено 4 Април, 2016 Един майстор ми каза, че не можели да се регулират правилно клапаните понеже повдигачите и края на клапана не контактуват всеки път по един и същ начин, понеже има страничен луфт на повдигача . По този начин лъжело при реглаж, даде ми пример с ладите едно време и те го правели.А като ходи постояннен + колата по малко ли върви ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 4 Април, 2016 (Редактирано) Това което чувам от клипа е първо пренатегнат ангренажен ремък -после ,зацепен ли е правилно ,ама сигурно?Не знам дали по-малко върви но го откачи докато се локализира проблема.Да нямаш превъртял биелен лагер.Що не свалите картера за оглед.?Биелен лагер е май. Редактирано 4 Април, 2016 от borko 30 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #14 Отговорено 4 Април, 2016 За ремъка съм съгласен но не е биелен лагер много километри карам така вече и не я жаля така да се каже, също гледах маслото точно за стружки и такива нямаше . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #15 Отговорено 4 Април, 2016 Да ама при тези атмосфери няма да е клапан ,после това чукане ми е познато ,навремето ескорта почваше да тропа така като го опъна ,после след хиляда километра почна постоянно така и накрая вала в кофата и нови лагери вал и биели .Златен излезе форда ,след още хиляда разработка пак вал сегменти и бутала ,огън кола беше амаааа -хубаво че се отървах от него . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #16 Отговорено 4 Април, 2016 Проверете лагерите долу ,не е кой знае какво . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #17 Отговорено 4 Април, 2016 Дано да не е вече ги сменях и аз. Но имам едни 10 000 км след като взе да чука, ще я закарм на сервиз има едни момчета от Варна ги чуват хондите. Ще пиша какво е излязло рано или късно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #18 Отговорено 4 Април, 2016 И що караш така като чука?Смятай че ако са биелните ,вала ти също е заминал ,биелите не се знае докато не се отвори.Иди при Дидо -миамото ,във Варна ,той ще я оправи колата . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #19 Отговорено 12 Април, 2016 Така колеги клапаните са регулирани при много добри майстори от Варна, но чукането си продължава. Възможно ли е да е нещо от втек системата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GGen74 2 #20 Отговорено 13 Април, 2016 Имах преди време един нисан Терано 2 с 2,4 бензинов мотор . Мотора му тракаше точно по същия начин . Оказа се болт на биела / бутало . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #21 Отговорено 15 Април, 2016 Колко време го кара така с тракането ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #22 Отговорено 15 Април, 2016 Разбери защо отива 12 в постоянно,не трябва да е така. Също така си примери налягането на маслото,горе на клапана или отзад на датчика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GGen74 2 #23 Отговорено 15 Април, 2016 1500-2000 км , може и малко повече да са . Започна да трака много , когато загрееше мотора . После следва загуба на мощност и ако продъжиш да караш , накрая спира с гаден звук . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #24 Отговорено 27 Юни, 2016 (Редактирано) И в крайна сметка какво се оказа колега ? Намери ли причината за тракането?Любопитен съм понеже и при мен се получи подобно тракане,но при мен доста по притъпен звук и се появи след 5500 об.при набиране и от тогава не е спряло.Като е на обороти изчезва звука а като е в движение и набира над 1000 об.е най изразено. Двигателя е без витек. D16W3 e. Някакви идеи ?? Редактирано 27 Юни, 2016 от gnggen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Version84 29 #25 Отговорено 29 Юни, 2016 (Редактирано) При мен това чукане се получаваше от лагера на компресора на климатика. Имаше съмнения за биелен лагер преди да се установи проблема. Успех! Редактирано 29 Юни, 2016 от Version84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #26 Отговорено 29 Юни, 2016 (Редактирано) Чувал съм за някаква пружинка успокоител на витека която блокира, но само съм чувал. Преди време разследвах подобни хипохондрични шумове и при мен, та тогава изгледах една камара клипове в тубата, съмнявах се за изпаднали клапани, бутални болтове, биелни лагери и какви ли още не чудесии, вадех рисково кабели цилиндър по цилиндър на работещ мотор и в крайна сметка пропътувах 100 км до Варна при Дидо за слухова диагностика, който поне ме успокои че не чува нищо нередно. Доверих му се и си карам вече повече от 6000км. А напоследък даже ми се струва че никакви притеснителни шумове не чувам. Та съветът ми е да я прослуша, някой който наистина разбира песента на моторите. Редактирано 29 Юни, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #27 Отговорено 29 Юни, 2016 Най-добрите майстори във Варна явно са оглушели,пък тоз дето е събирал мотора....явно му е първия.Скоро проблема ще се види с просто око. Главата няма лагери вече...не знам с какво масло се кара/е карана,но няма как да се регулират хлабините-извода е само този.Витек кобиличките шумят по съвсем друг начин и не са синхронизирани с оборотите на мотора,още повече щом в момента постъпва масло в каналите им няма как те да лопат.То точно това е теста за тях ,да се захранят на празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #28 Отговорено 18 Юли, 2016 чувам че вие водната помпа, дали от пренатегнат ремък дали от самата помпа, но не е зле да се преслуша този мотор, поне отдолу при картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplodi 0 #29 Отговорено 26 Юли, 2016 Колеги проблема е установен изпускателните кубилици са износени. Ще ги снимам и ще ги постна, само да намеря от някъде за да ги сменя. Карана е смо с хубаво масло, но като я купих превартяха лагерите мна вала и може да е качило стружки горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове