Restless 209 #1 Публикувано 8 Март, 2016 (Редактирано) Смених акумулатора тъй като "умря" Сложих ей такъв http://autotim.bg/akumulatori/VEGA-45-AH калций-калций, необслужваем, 400А стартов ток - което за този капацитет е почти рекорднен стартов ток Ефектът - сега стартера върти значително по-бързо! Дори сравнено със здрав но в края на живота си "обикновен" 45Ач 300А стартов ток акумулатор Фиам. Но - странното е че Цеервето малко пали по-бавно - стартера върти повече обороти и сякаш не достига гориво ли... някак пали на косъм, сякаш за момент се чуди да запали ли ... Или може би пали за същото време но поради повечето по-бързи обороти субективно го усещам като по-бавно. Палил съм 5-6 пъти но всеки път съм с усещането че трябва да припомам с педала на газта за да помогна :S Бензинът е 1/4 или 1/3 (на око) от резервоара. Единствената спънка при смяната беше, че плюсът на новия акумулатор е маалко по-тънък от стария и добавих малка медна пластинка за да мога да стегна хубаво клемата.. ама очевидно ток и напрежение си има достатъчно, та не би трябвало да е проблем?! Просто не ми хрумва какъв да е проблема, досега не съм припомвал педала на газта Редактирано 8 Март, 2016 от Restless 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #2 Отговорено 8 Март, 2016 Пластината не е проблем, аз съм с такава на едната хонда. Времето за палене е константно, зависи от мотора и се определя от компютъра, просто стартера е по-добре захранен и прави повече обороти за това време. При моите D16B6 и F23Z5 времената за запалване са съвсем различни. 16-ката пали винаги на около секунда и малко, а 23-ката на първата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 10 Март, 2016 Имам 3 Веги и карам от доста време само с Вега.За парите си няма конкуренция.Ако има някакъв проблем, едва ли е свързан с него.Може пък да си уцелил дефектен....но не вярвам.Пластината задължително я махни и си оправи обиколката на старата клема или я смени с нова! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #4 Отговорено 10 Март, 2016 Как се оправя обиколка? Единствено се аещам за медна ламаринка плътно по плюса... нова клема не знам откъде а и доста главоболно изглежда. Ако два пъти дам контакт, пали на втори оборот. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #5 Отговорено 10 Март, 2016 Аз имах такива пластинки на клемите на стария си акумулатор, никакви проблеми 8години, така, че не се съмнявай излишно в тях, щом са стегнати добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 10 Март, 2016 Нещо с релетата? При мене също си въртеше доста - и със стария и със новия. mar_tod като ми сложи новия също му направи впечатление. Така и не разбрах от какво е, но имах силни съмнения в релетата зад жабката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #7 Отговорено 11 Март, 2016 При мен се получи същия ефект при смяна с нов акумулатор - върти може би с двойна скорост и трябват повече обороти за да запали, иначе всичко е в норми. Колата е 2 литра тойота, акумулаторите 60-ки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 11 Март, 2016 Караи и няма се плашиш , ще се оправи сама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 11 Март, 2016 Слави в една стара тема разправяше за една врътка с даване на контакт за 2-3 секунди, за да може помпата да напрай налягане, после изключваш и пак на контакт и палиш. При мене имаше ефект, особено ако е стояла цяла вечер. А някой лятото имаше ли проблем в големите жеги със студените спойки на главното реле? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #10 Отговорено 11 Март, 2016 Продават се такива преходници за по-тънките клеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #11 Отговорено 11 Март, 2016 къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 286 #12 Отговорено 11 Март, 2016 http://akumulatori.bg/236/Product/395/%D0%9E%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%20%D0%B2%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BA%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%81%D0%B8%20-%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82#info Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 11 Март, 2016 Иска да каже - навсякъде, където продават акумулатори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове