Jump to content
Restless

Странен ефект след смяна на акумулатор

Recommended Posts

Смених акумулатора тъй като "умря"

Сложих ей такъв http://autotim.bg/akumulatori/VEGA-45-AH

калций-калций, необслужваем, 400А стартов ток - което за този капацитет е почти рекорднен стартов ток

 

Ефектът - сега стартера върти значително по-бързо! Дори сравнено със здрав но в края на живота си "обикновен" 45Ач 300А стартов ток акумулатор Фиам.

Но - странното е че Цеервето малко пали по-бавно - стартера върти повече обороти и сякаш не достига гориво ли... някак пали на косъм, сякаш за момент се чуди да запали ли ... Или може би пали за същото време но поради повечето по-бързи обороти субективно го усещам като по-бавно.

 

Палил съм 5-6 пъти но всеки път съм с усещането че трябва да припомам с педала на газта за да помогна :S

Бензинът е 1/4 или 1/3 (на око) от резервоара.

Единствената спънка при смяната беше, че плюсът на новия акумулатор е маалко по-тънък от стария и добавих малка медна пластинка за да мога да стегна хубаво клемата.. ама очевидно ток и напрежение си има достатъчно, та не би трябвало да е проблем?!

Просто не ми хрумва какъв да е проблема, досега не съм припомвал педала на газта :/

Редактирано от Restless
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластината не е проблем, аз съм с такава на едната хонда. Времето за палене е константно, зависи от мотора и се определя от компютъра, просто стартера е по-добре захранен и прави повече обороти за това време.

При моите D16B6 и F23Z5 времената за запалване са съвсем различни. 16-ката пали винаги на около секунда и малко, а 23-ката на първата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 3 Веги и карам от доста време само с Вега.За парите си няма конкуренция.Ако има някакъв проблем, едва ли е свързан с него.Може пък да си уцелил дефектен....но не вярвам.Пластината задължително я махни и си оправи обиколката на старата клема или я смени с нова!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се оправя обиколка? Единствено се аещам за медна ламаринка плътно по плюса... нова клема не знам откъде а и доста главоболно изглежда.

Ако два пъти дам контакт, пали на втори оборот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такива пластинки на клемите на стария си акумулатор, никакви проблеми 8години, така, че не се съмнявай излишно в тях, щом са стегнати добре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо с релетата?

При мене също си въртеше доста - и със стария и със новия.

mar_tod като ми сложи новия също му направи впечатление.

Така и не разбрах от какво е, но имах силни съмнения в релетата зад жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същия ефект при смяна с нов акумулатор - върти може би с двойна скорост и трябват повече обороти за да запали, иначе всичко е в норми. Колата е 2 литра тойота, акумулаторите 60-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караи и няма се плашиш , ще се оправи сама :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави в една стара тема разправяше за една врътка с даване на контакт за 2-3 секунди, за да може помпата да напрай налягане, после изключваш и пак на контакт и палиш. При мене имаше ефект, особено ако е стояла цяла вечер.

А някой лятото имаше ли проблем в големите жеги със студените спойки на главното реле? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се такива преходници за по-тънките клеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска да каже - навсякъде, където продават акумулатори :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...