батката 7 #1 Публикувано 29 Февруари, 2016 Ако някой има информация по темата моля да пише. Газов инжекцион или обикновенна уретба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #2 Отговорено 29 Февруари, 2016 Някой хора просто тряаа си карат велосипед.... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 29 Февруари, 2016 Има един колега със седма дизел на газ има и тема някаде, може да го потърсиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #4 Отговорено 29 Февруари, 2016 (Редактирано) Става дума за водородна клетка или пропан-бутан? Редактирано 29 Февруари, 2016 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #5 Отговорено 1 Март, 2016 Става дума за водородна клетка или пропан-бутан? За пропан-бутан. Понеже се вдига малко и мощноста, което се постига от пълното изгаряне на нафтата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #6 Отговорено 1 Март, 2016 Питай тоя младеж: http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=10971 Не мога да му намеря мненията обаче. Беше много надъхан, с нафта и газ, не на такъв двигател обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 1 Март, 2016 Имам малко наблюдения от водородна клетка сложена на дизелов бус Форд транзит. Но там си е с ГНП. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 730 #8 Отговорено 2 Март, 2016 ...мощноста... ...обикновенна уретба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #9 Отговорено 28 Март, 2016 (Редактирано) Преди около 15 г се направи опит да се пусне серийно за дизела,система съвместяваща и работата със газ,но неуспешно, защото икономията на гориво е някъде 10-15% а в последствие износването на двигателя беше по голямо. От тогава до сега опитите продължават, но със частичен ефект, за това не може да се наложи. От 30г. има танкови двигатели които могат да работят със всякакво гориво /дизел, бензин и газ / но това става със предварителна подготовка, чрез промяна степента на сгъстяване,както и още технически промени, които за нашите двигатели не е удачно. Редактирано 28 Март, 2016 от Valdimor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #10 Отговорено 28 Март, 2016 Пропуснах да отбележа, че газта се вкарваше със стандартна газова уредба, но по време на работа на двигателя със дизеловото гориво, а не двигателят да работи само на газ, такъв случай още няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #11 Отговорено 28 Март, 2016 Вчера на сбирката дойде един пич, който беше с такава система - дизел с едновременно вкарване и на газ. Било евтино и лесно за правене, особено ако е комон рейл дизела. Твърдеше, че от кола 105 коня сток е постигнал някъде към 170 с газта. Разхода бил 2,5 нафта и 1,5 газ на 100. Е, малко странно звучеше двигателя, но.... 30000 бил минал вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #12 Отговорено 28 Март, 2016 Сега сложи и хибридно турбо, та май е към 200 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове